Guest Hardrock_west Skrevet 14. Maj, 2021 https://annoncelight.dk/showad/317021 Om formiddagen lavede jeg en aftale med hende om, at mødes kl. 21,00 samme aften. Skal bekræfte aftale 2 timer før. Skriver til hende kl. 19,00 og bekræfter at jeg kommer kommer kl.21,00. Beder samtidig om hendes adresse. Får så en sms kl. 20,15 at hun ikke kan give mig hendes adresse. Hun skriver at hun adresse ikke er særlig diskret og der er mange mennesker i området på en fredag aften. Jeg skriver tilbage, at jeg ikke kommer fra Aalborg og har nu spildt min fredag aften på at køre til Aalborg. Er 100 % sikker på det er Emma der har 2 annoncer. https://annoncelight.dk/showad/301430 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 15. Maj, 2021 Så skal hun ikke være i branchen eller finde et sted der er mere diskret føj for helvede en pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ♥️ EMMA Skrevet 15. Maj, 2021 So sorry and relaax but no one dies because of it .. and why did you leave without my confirmation or without to have an address? I think you dramatize too much just because of a party. It happens sometimes but leave the drama and say thanks for letting you know! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 15. Maj, 2021 ♥️ EMMA skrev, for 24 minutter siden: So sorry and relaax but no one dies because of it .. and why did you leave without my confirmation or without to have an address? I think you dramatize too much just because of a party. It happens sometimes but leave the drama and say thanks for letting you know! For real! Så når man booker en aftale med hende er det et lotteri om hun lige gider at holde aftalen. Nej, ingen døde, men der blev brugt tid og benzin til ingen verdens nytte. En af de mest useriøse piger jeg længe har læst om herinde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ♥️ EMMA Skrevet 15. Maj, 2021 I’ve heard one more now.. if you think in that way about the planet, then use an electric car if you don’t have already one. And go where without to have an address? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NP Dok 78 Skrevet 15. Maj, 2021 Det hjælper dig ikke, Sexy Brunette - Emma, at dreje diskussionen uden om det vigtigste At overholde en aftale, som er indgået om morgenen og bekræftet 2 timer før aftalt til dig, så må man regne med, at man har en aftale og kan begive sig mod Ålborg, især for dem som vil køre mange kilometer for at besøge dig - Selv uden en adresse, hvis man som normalt og forventet vil få den i rimelig tid inden det aftalte tidspunkt. Det er dårlig stil, at aflyse på grund af stedet ikke er diskret og mange mennesker en fredag aften. Så får du ikke meget at lave fremover, når restriktionerne helt forsvinder - der vil altid være mange mennesker med din beliggenhed, men det er der selvfølgelig også overfor en kirkegård, men nok mere diskret. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hardrock_west Skrevet 15. Maj, 2021 "Ingen døde på grund af det" Jeg tvivler meget stærkt på, at hun sætter den samme standard hvis en gæst gør eller siger noget hun ikke bryder sig om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 15. Maj, 2021 Hardrock_west skrev, for 24 minutter siden: "Ingen døde på grund af det" Jeg tvivler meget stærkt på, at hun sætter den samme standard hvis en gæst gør eller siger noget hun ikke bryder sig om. Ja, det kunne være sjovt hvis en af os mænd aflyste fordi vi ikke lige havde lyst alligevel. Og så ellers fyrede en besked af om at "rolige nu, ingen døde af det". 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ♥️ EMMA Skrevet 15. Maj, 2021 In my case I like to be discreet and I don’t take customers in any circumstances just to make money! I couldn’t know that in the building would be a party and full of people inside and outside also. So, keep going with how many opinion you want! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ♥️ EMMA Skrevet 15. Maj, 2021 I have just to be ironic, when I see why you’re complaining.. and when someone cancel their appointment, I say : “ok, no problem”. I’m not complaining on all social networking sites about what happened to me. A great tragedy anyway .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Sørensen 15 Skrevet 15. Maj, 2021 Nogle der ved om hende her er bedre? https://annoncelight.dk/showad/307273 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hardrock_west Skrevet 15. Maj, 2021 ♥️ EMMA skrev, for 47 minutter siden: “ok, no problem”. I’m not complaining on all social networking sites about what happened to me No, you just block the number. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big bang 344 Skrevet 15. Maj, 2021 Kim Sørensen skrev, for 55 minutter siden: Nogle der ved om hende her er bedre? https://annoncelight.dk/showad/307273 Mon ikke det var bedre du lavede en selvstændig efterlysning, istedet for og spamme andre tråde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobrofyr Skrevet 15. Maj, 2021 Hardrock_west skrev, for 20 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/317021 Om formiddagen lavede jeg en aftale med hende om, at mødes kl. 21,00 samme aften. Skal bekræfte aftale 2 timer før. Skriver til hende kl. 19,00 og bekræfter at jeg kommer kommer kl.21,00. Beder samtidig om hendes adresse. Får så en sms kl. 20,15 at hun ikke kan give mig hendes adresse. Hun skriver at hun adresse ikke er særlig diskret og der er mange mennesker i området på en fredag aften. Jeg skriver tilbage, at jeg ikke kommer fra Aalborg og har nu spildt min fredag aften på at køre til Aalborg. Er 100 % sikker på det er Emma der har 2 annoncer. https://annoncelight.dk/showad/301430 Det ku du helt sikkert godt ha ret i F. surt at spilde en hel fredag aften og så blive holdt for nar på den måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the-guy1 5 Skrevet 15. Maj, 2021 Prøvede også at booke en tid for noget tid siden hos hende, men hun svarede virkelig flabet og til sidst svarede hun slet ikke tilbage. Virkelig useriøs GP. Er da glad for jeg ikke spildte tid og penge på hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ♥️ EMMA Skrevet 16. Maj, 2021 I have all right to choose with who I meet. And if you are one of those people who send messages like : “are you working” , “open” , “can I come” , “send address” and so on .. probably at that time I answered in the same way. It’s not my type to send flabby messages. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ♥️ EMMA Skrevet 16. Maj, 2021 NP Dok skrev, for 23 timer siden: Det hjælper dig ikke, Sexy Brunette - Emma, at dreje diskussionen uden om det vigtigste At overholde en aftale, som er indgået om morgenen og bekræftet 2 timer før aftalt til dig, så må man regne med, at man har en aftale og kan begive sig mod Ålborg, især for dem som vil køre mange kilometer for at besøge dig - Selv uden en adresse, hvis man som normalt og forventet vil få den i rimelig tid inden det aftalte tidspunkt. Det er dårlig stil, at aflyse på grund af stedet ikke er diskret og mange mennesker en fredag aften. Så får du ikke meget at lave fremover, når restriktionerne helt forsvinder - der vil altid være mange mennesker med din beliggenhed, men det er der selvfølgelig også overfor en kirkegård, men nok mere diskret. I didn’t say it wasn’t true, just I had a problem with drama. And in city center it’s normal to be always people, I don’t have a problem with that. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ♥️ EMMA Skrevet 16. Maj, 2021 Hardrock_west skrev, den 14.5.2021 at 20:47: https://annoncelight.dk/showad/317021 Om formiddagen lavede jeg en aftale med hende om, at mødes kl. 21,00 samme aften. Skal bekræfte aftale 2 timer før. Skriver til hende kl. 19,00 og bekræfter at jeg kommer kommer kl.21,00. Beder samtidig om hendes adresse. Får så en sms kl. 20,15 at hun ikke kan give mig hendes adresse. Hun skriver at hun adresse ikke er særlig diskret og der er mange mennesker i området på en fredag aften. Jeg skriver tilbage, at jeg ikke kommer fra Aalborg og har nu spildt min fredag aften på at køre til Aalborg. Er 100 % sikker på det er Emma der har 2 annoncer. https://annoncelight.dk/showad/301430 Now I understand why you leave this review .. and why did you try again to meet me? As I can see, the karma didn’t sleep! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjotte 150 Skrevet 16. Maj, 2021 Bare for at denne tråd ikke skal flyde over med dårlig karma, så vil jeg give de bedste anbefalinger til Emma. Det er muligt at det er svært for nogle dels at få kontakt og dels at få en bekræftelse på ens aftale. Men det har jeg ikke oplevet. Tværtimod. Det kan godt føles som et lille orienteringsløb når man bliver ledt hen til Emmas adresse, men med tanke på beliggenheden giver det god mening. Mit besøg for lidt over en uge siden, er et af dem der kommer i kassen "En gang til". Emma er smuk, empatisk, sød og serviceminded og giver en rigtig god massage med tilbehør. Der ud over er hun let at snakke med og jeg nåede endda at få forklaret hende hvordan man bliver indkaldt til vaccination. Så får jeg muligheden skal Emma besøges igen. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 426 Skrevet 4. Juni, 2021 Jeg tilslutter mig 100% @Fjotte - jeg besøgte Emma i dag, og havde et af de bedste besøg jeg har haft nogensinde. Hun er fantastisk sød, sexet, flot, og hensynsfuld. Jeg brugte Whatsapp til at kommunikere med hende, og det gik over al forventning. Jeg kommer HELT SIKKERT også igen. Hendes krop, hænder og evner er out of this world 3 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hardrock_west Skrevet 6. Juni, 2021 kingdane68 skrev, den 4.6.2021 at 22:02: Jeg tilslutter mig 100% @Fjotte - jeg besøgte Emma i dag, og havde et af de bedste besøg jeg har haft nogensinde. Hun er fantastisk sød, sexet, flot, og hensynsfuld. Jeg brugte Whatsapp til at kommunikere med hende, og det gik over al forventning. Jeg kommer HELT SIKKERT også igen. Hendes krop, hænder og evner er out of this world Og @Fjotte hvorfor har I behov for at skrive positive anmeldelser i denne tråd? @kingdane68 du skriver en positiv oplevelse af GP i min tråd og 10 minutter senere laver du en selvstændig positiv anmeldelse af samme pige en ny tråd. Får du procenter ved næste besøg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 6. Juni, 2021 Kim Sørensen skrev, den 15.5.2021 at 15:24: Nogle der ved om hende her er bedre? https://annoncelight.dk/showad/307273 vær venlig at oprette en ny tråd i stedet for TAK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fjotte 150 Skrevet 6. Juni, 2021 Hardrock_west skrev, for 39 minutter siden: Og @Fjotte hvorfor har I behov for at skrive positive anmeldelser i denne tråd? @kingdane68 du skriver en positiv oplevelse af GP i min tråd og 10 minutter senere laver du en selvstændig positiv anmeldelse af samme pige en ny tråd. Får du procenter ved næste besøg? Tja, det er vel det der er meningen med at man kan kommentere anmeldelser, særligt når man ikke selv har haft en oplevelse som den du fik. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 426 Skrevet 6. Juni, 2021 Hardrock_west skrev, for 13 timer siden: Og @Fjotte hvorfor har I behov for at skrive positive anmeldelser i denne tråd? @kingdane68 du skriver en positiv oplevelse af GP i min tråd og 10 minutter senere laver du en selvstændig positiv anmeldelse af samme pige en ny tråd. Får du procenter ved næste besøg? Sikke en latterlig kommentar....Som Fjotte skriver er dette et forum for udveksling af erfaringer med GP'ere - og det er jo lige netop hvad vi gør....Har du et problem med det? Jeg kunne jo vende den om, og spørge om du har en særlig agenda ift. at vi ikke må være uenig med din oplevelse?? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lakeview 14 Skrevet 20. Juni, 2021 Hardrock_west skrev, den 14.5.2021 at 20:47: https://annoncelight.dk/showad/317021 Om formiddagen lavede jeg en aftale med hende om, at mødes kl. 21,00 samme aften. Skal bekræfte aftale 2 timer før. Skriver til hende kl. 19,00 og bekræfter at jeg kommer kommer kl.21,00. Beder samtidig om hendes adresse. Får så en sms kl. 20,15 at hun ikke kan give mig hendes adresse. Hun skriver at hun adresse ikke er særlig diskret og der er mange mennesker i området på en fredag aften. Jeg skriver tilbage, at jeg ikke kommer fra Aalborg og har nu spildt min fredag aften på at køre til Aalborg. Er 100 % sikker på det er Emma der har 2 annoncer. https://annoncelight.dk/showad/301430 Forstår umiddelbart godt din utilfredshed. Men går vi lidt dybere så er det jo ikke “produkter” vi køber og betaler for som henhører under ombudsmanden. Men service ydelser vi køber leveret af andre mennesker hvori der indgår følelser, diskretion, privatisme, usikkerhed osv. og hvor de giver utrolig meget af sig selv Vi forventer alligevel en professionel behandling af vores besøg så tænker at (som jeg ser det) jeg altid vil udvise og prøve at , forstå hvis der meldes afbud af en eller anden grund, da det netop er en stor beslutning for hende netop at melde afbud. Så hun vil jo ikke gøre det uden grund. Jeg synes at hun med sine overvejelser og (for hende) nødvendige forbehold fremstår meget ægte og som en kvinde med ben i næsen og som passer på sig selv. Jeg har besøgt hende af flere omgange (før dette nye lingam koncept) og en enkelt gang meldte hun afbud. Men gennem en efterfølgende snak og afklaring og en ny dato/aftale så lykkedes det alligevel. Slutteligt må jeg så tilføje at hun er møg lækker, meget nærværende og en sand GFE oplevelse at være sammen med. Dette er jo stadig træls for dig - men blot for at lægge en vinkel mere på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg