Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/318403

Hot Alexis besøgt, og yes det er hende på billeder i annoncen.

Det som er vigtigst for mig i disse indlæg på "Anmeldelser" er at verificere at annoncen  lever op til det den lover.

Det gør det absolut med Alexis. Billeder er retvisende, specielt dem hvor hun holder Billede Bladet.

Hun er virkelig tiny og slim som det også fremgår på billeder. 

Hun var nem at lave aftale med via Whatsapp - ok engelsk i skrift og tale.

Stedet er velkendt tæt ved KFC 

Aftalen var 45 minutter.

Blev modtaget af hende i en lille sort kjole, som hurtigt var blevet fjernet under mit korte dusch.

Hun var nu i lækkert lingeri (som på billeder) og så var det bare at kaste sig ud i det :-)

Alexis har god indlevelse og kysser og giver ok GFE, med kram og kærtegn (ved tilkøb).

Hun er smilede og "leverer" på alle parametre. Man føler sig i godt selskab med Alexis, afslappet, nærvær og ingen hast.

Er du til slim, fit , tiny og "stram" girl, går du ikke forkert i byen med Alexis.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Damn! Denne her anmeldelse fik hun super hurtigt på - Der gik ikke mere end 30 minutter! :D Fedt ting går hurtigt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, for 34 minutter siden:

Damn! Denne her anmeldelse fik hun super hurtigt på - Der gik ikke mere end 30 minutter! :D Fedt ting går hurtigt!

Ja det faktisk nummer 3 indenfor de sidste 6 timer.. 2 fra samme bruger dog så den gælder vel kun for en:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tro det eller ej, så lavede jeg denne bruger udelukkende for at kommentere/anmelde mit besøg. Jeg ved godt folk herinde har det svært med nye brugere der skriver herinde, men det var så godt, at jeg lavede en bruger for at give hende creds. 

Jeg fik bad sammen med hende, CIM og kys. De ovennævnte er ekstra. Og jeg købte en time. 

Ved ikke hvor mange detaljer, jeg bør skrive. Jeg kom i hvert fald ind og vi smuttede ind på toilettet, vi  begyndte at kysse og kramme, mens vi pillede tøjet sf hinanden og os selv. 

Så hoppede vi i bad, kyssede og krammede videre. Hun er smilende og virker oprigtigt glad for at have besøg. Rigtig god GFE oplevelse. Jeg er dog nødt til at sige, at jeg er en ung og frisk gut på 23, så det kan have noget med kemien at gøre. 

Hun hoppede så ned og begyndte at sutte indtil jeg kom. Vi blev lidt i badet og kyssede og krammede videre. 

Vi tog så ind på værelset og hun suttede mig igen. Så slikkede jeg lidt på hende, men hun vil ikke have at man rører hendes mis. Jeg tror det har noget at gøre med, at hun er bange for beskidte fingre. Da vi var i bad, ville hun også have at jeg vaskede hænder med shampoen. Det er fint nok, da jeg bare gerne ville bruge mine fingre til at tænde hende. Der skulle ikke så meget til alligevel. 

Ift. penetrationen, startede vi i cowgirl. Hun er fantastisk på alle måder, men hun var ekstra dejlig på toppen, syntes jeg. 

Hvis I vælger at besøge hende, så vær opmærksom på at hun er meget lille og kan evt have det svært med meget store fyre. Jeg er selv 175 og har ikke målt mig forneden, men den er god nok. 

Husk at starte langsomt med hende, så hun kan komme ind i rytmen. I starten, lod jeg hende bare sætte sig på den og arbejde i cirkler. Hun havde det en smule svært i starten med at tage den hele til roden, da jeg begyndte at støde, men jeg gav den halve længde til hende meget langsomt. Så eksperimenterede jeg mig lidt frem med nogle dybe stød og stille og rolig kom vi op i fart og helt ned til roden, hvor hun gav den gas med at lade sin røv klaske ned på den, mens jeg stødte op ad. 

Vi gik så videre til andre positioner osv, men jeg skrev det ovenstående i detaljer, da jeg syntes det var vigtigt, at vi passer på hende. Så man ikke hamrer hende i stykker. Den slags sex, kan man ikke hente hos hende, hvis man skulle være i tvivl. 

Ratings:

Pigen 10/10 

Sex 10/10 

GFE Oplevelsen var for mig, on point.

Stedet er helt fint. Værelset er stort. 

Jeg har undladt at skrive om nogle ting, da jeg ikke ved om hun er ens for alle, så der ikke dukker kunder op og har forventninger om at have præcist samme oplevelse. Jeg stønnede og komplimenterede hende en del, det kan også godt være at det hjalp på tingene og hendes indlevelse. 

Jeg fik i hvert fald lige det jeg kom efter 

 

Redigeret af ajjdifiei

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, for 2 timer siden:

Damn! Denne her anmeldelse fik hun super hurtigt på - Der gik ikke mere end 30 minutter! :D Fedt ting går hurtigt!

Ha ha - ja hun syntes åbenbart den er god, 

og måske var jeg lidt gentleman ish lige at sende link til hende, da hun jo er ny og lige skal hjælpes ind i gamet

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Ja det faktisk nummer 3 indenfor de sidste 6 timer.. 2 fra samme bruger dog så den gælder vel kun for en:lol:.. 

Ja hun må have gjort indtryk

Jeg har nu “kun” lavet denne ene af hende, 

og står 100% ved den

Del dette indlæg


Link til indlæg
hankypanky888 skrev, for 2 timer siden:

Var superfransk inkl. ? og hvor meget kostede kys da? takker :)

Priser må du tage med hende selv,

hun er nem at kommunikere med 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ødis skrev, for 18 timer siden:

Priser må du tage med hende selv,

Ved du ikke om super fransk var med i prisen da du var på besøg? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, den 13.5.2021 at 18:06:

Ved du ikke om super fransk var med i prisen da du var på besøg? :D

Som udgangspunkt er det ikke med i prisen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

She is just amazing. Unbelieveble sweet and so beautiful. She is very tiny, i just wanted to take her in my pocket as i left. 

She is sexy and ready to give you a good time. And i just love All her body, breast are just perfect. I Will very mutch like to visit her again. 

Thanks for a wonderful time. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen dog... De gode anmeldelser vil ingen ende tage.... Og for øvrigt er annoncen væk - maks 4 timer efter "anmeldelsen" er skrevet.... Men hun har vel fået for travlt så der er lukket pga velstand....

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, den 14.10.2021 at 08:13:

Den er her, @22 cm and thick

https://www.eroguide.dk/forum/topic/136725-hot-alexis-new-in-odense/

Og hun ER vanvittigt lækker. OG fræk. OG giver god service. OG er sød. Kort sagt: En af de bedste jeg har prøvet. 

Tvivler jeg slet ikke på når du siger det. Vil da også sige at du måske nok har en større troværdighed end dem der kun har skrevet meget få anmeldelser, 2-3 sykker, der alle sammen roser pigen til himlen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi, og kan man lide det man ser på billeder i annoncen, så bliver man ikke skuffet. 

For satan en lækker petit krop hun har og servicen var også i top

, fik dog kun tantekys på munden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg stemmer lige i koret af roser: smuk og meget lille, sød og petit pige. Fedt at hun bruger ægte billeder! I sig selv er det jo et gennembrud! Især fordi de ikke er over retoucherede eller noget. Det er hende, man møder - men man kan da godt blive lidt overrasket over hvor lille og petit hun faktisk er :shock:

Jeg synes hun har en helt igennem lækker krop: Fast, lidt former, lækre naturlige bryster og en god røv. Ja, bare mums! Rigtig ungpige-lækkerier!! :wub:

Og hun virkede nærværende, så absolut en af de bedre oplevelser.

To minus’er: Jeg havde efterspurgt deepthroat og betalt for det - men det blev det ikke til. Jeg er også lidt i tvivl om hvorvidt hun prøvede - men tilgengæld fik jeg et vildt lækkert vådt BJ uden.

Jeg havde lidt svært ved at snakke med hende. Hendes engelsk virker til at være meget begrænset, og jeg ville ikke ødelægge stemningen ved en længere snak om DT eller ej. Nu fik jeg så også SF, så jaja.. 

Videre til misssionæren, og her fik jeg så kun lov til at få hovedet indenfor. Hun holdte mig tilbage med sine ben, så det var lidt akavet. Og jeg er altså helt almindelig i størrelse - lidt under middel vil jeg tro. Men til trods for dette, formåede hun alligevel at give en god og nærværende oplevelse.

Vi fik så skiftet til doggy, og her var der ligesom om, hun bedre kunne akkommodere mig. I stille og roligt tempo fik jeg lidt efter lidt i hvert fald lov til at arbejde mig helt i bund. nøøøøj det var lækkert :wub: og der er altså også en øget nydelse ved at skulle have arbejdet sig dertil, fremfor bare at gå i bund i første hug, som om der let kunne have været en dobbelt så stor bandit.

Hende skal jeg altså besøge igen! Så må jeg lige snakke med hende om det DT på forkant.. og så vil jeg have GFE med kys. Det nærvær hun yder vidner om potentialet for en vild GFE :wub:.

Lidt praktisk til den dårlige side: dårligt afløb i bruseren - øv at stå og soppe i andres badevand - og det har givet oversvømmelse ud i gangen, så gulvet har rejst sig, og hendes dør ikke kunne lukkes.

Midt under akten ankommer der så en anden fyr til hendes sambo - og døren ind til os står på klem.. Men trods forstyrrelsen kom han ind til veninden uden “luften gik af ballonen”, så vi kunne fortsætte.

Hvis én af jer andre er tømrer, kan I så ikke lige justere hendes dør-hængsler lidt, så døren kan lukkes til trods for udvidelsen pga. luftfugtigheden?

Og hvis en VVs’er lige kunne se på hendes afløb? - hvis jeg kommer forbi igen, tager jeg lige lidt afløbsrens med til hende :D

Alt i alt en god oplevelse, og bestemt en pige jeg ønsker at besøge igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på genbesøg for at tjekke min egen troværdighed :-)

Hun er lige så lækker som den første dag, og det er der efterhånden skrevet meget om - det holder som sagt stik. Men indlevelsen var ikke så god som før - ikke at hun er ligeglad eller noget i den dur, men sidste gang spillede hun decideret op til mig, og det giver virkelig noget særligt. Denne gang var hun lidt mere passiv. Desuden oplevede jeg også det som @VeryCurious beskriver, at jeg ikke kunne stød i bund. Sjovt nok var det i denne meget GFE-agtige stemning til dels pirrende, så det ødelagde ikke hverken stemningen eller oplevelsen, og til sidst gik det også, men der gik lang tid. Jeg undrede mig over at hun brugte et nopret kondom, for det kan vel ikke hjælpe, hvis hun er ved at være øm. Det er mit klare indtryk at en anelse metaltræthed er ved at indtræde hos hende.

Men for pokker hvor er hun fin, petit, fast, ung og smuk! Der er ikke et gram forkert på hende, og hendes sødme, stil og look er bare helt i top. Hvis man er til naboens helt usædvanlgit smukke datter-typen, så må man ikke snyde sig selv for Alexis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...