Nye tider 6817 Skrevet 12. Maj, 2021 (edited) Hej derude Breaking news from BBC Newsroom London : Ny kramme teknik for GPér og deres kunder uden risiko for coronasmitte Nu skal i altså ikke tænke på andet end coronasmitte Mange hilsner Nye tider Redigeret 12. Maj, 2021 af Nye tider 1 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18070 Skrevet 12. Maj, 2021 Sådan har jeg hængt et par gange.. Det føles usikkert.. Smart i teori men mindre effektivt og elegant i udførsel.. 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 423 Skrevet 12. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden: Sådan har jeg hængt et par gange.. Det føles usikkert.. Smart i teori men mindre effektivt og elegant i udførsel.. Ville gerne mødes med den mand, der ku holde mig i den stilling, imens han trækker vejret normalt og stadig nyder oplevelsen…... ha ha… 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18070 Skrevet 12. Maj, 2021 Frodige Jeanette skrev, for 1 minut siden: Ville gerne mødes med den mand, der ku holde mig i den stilling, imens han trækker vejret normalt og stadig nyder oplevelsen…... ha ha… Altså jeg kan ikke udtale mig om deres nydelsesgrad men jeg er heldigvis ikke blevet tabt endnu.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4388 Skrevet 12. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 51 minutter siden: jeg er heldigvis ikke blevet tabt endnu ... og da slet ikke bag en vogn! 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 259 Skrevet 12. Maj, 2021 Jeg er frisk på denne øvelse. Den ene part skal måske stå op ad en væg for at holde balancen. Tænk sig at kunne slikke fisse og røv mens pikken bliver suttet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanshj 231 Skrevet 12. Maj, 2021 Hvis man drejer billeder 90 grader med uret. Opnås vel en helt almindelig 69’er. Den virker mere sikkert. PS det krævede store matematiske udregninger at kommer frem til dette 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 12. Maj, 2021 Jeg så det/den i en af Klovnfilmene og tænkte, det ville jeg aldrig turde prøve, om jeg løftede (med min gigtryg) eller blev løftet! Det er lige til et kraniebrud eller en brækket nakke (Jeps, jeg er klodset ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 12. Maj, 2021 Aarh... I klovnfilmen var det vist pigen, der bar manden... Nogen piger, der tilbyder den? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 14. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, den 12.5.2021 at 15:54: Altså jeg kan ikke udtale mig om deres nydelsesgrad men jeg er heldigvis ikke blevet tabt endnu.. Kan godt lide at du tilføjede "endnu" til den sætning... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 439 Skrevet 23. Maj, 2021 Frodige Jeanette skrev, den 12.5.2021 at 15:52: Ville gerne mødes med den mand, der ku holde mig i den stilling, imens han trækker vejret normalt og stadig nyder oplevelsen…... ha ha… Jeg gør gerne et forsøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg