Hop til indhold

Ny kramme teknik for GPér/kunder uden risiko for coronasmitte

Featured Replies

Skrevet

Hej derude:)

Breaking news from BBC Newsroom London :

Ny kramme teknik for GPér:wub: og deres kunder:)  uden risiko for coronasmitte

image.thumb.png.a1e2eb50976cd1c83dc2c98a4f249934.png

Nu skal i altså  ikke tænke :P:P på andet end coronasmitte

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Sådan har jeg hængt et par gange.. Det føles usikkert:lol:.. Smart i teori men mindre effektivt og elegant i udførsel..

Ville gerne mødes med den mand, der ku holde mig i den stilling, imens han trækker vejret normalt og stadig nyder oplevelsen…...:D:lol::P 

ha ha… 

Skrevet
Frodige Jeanette skrev, for 1 minut siden:

Ville gerne mødes med den mand, der ku holde mig i den stilling, imens han trækker vejret normalt og stadig nyder oplevelsen…...:D:lol::P 

ha ha… 

Altså jeg kan ikke udtale mig om deres nydelsesgrad men jeg er heldigvis ikke blevet tabt endnu:lol:.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 51 minutter siden:

jeg er heldigvis ikke blevet tabt endnu

... og da slet ikke bag en vogn! ;-)

Skrevet

Jeg er frisk på denne øvelse. Den ene part skal måske stå op ad en væg for at holde balancen. Tænk sig at kunne slikke fisse og røv mens pikken bliver suttet. 

Skrevet

Hvis man drejer billeder 90 grader med uret. Opnås vel en helt almindelig 69’er. Den virker mere sikkert. PS det krævede store matematiske udregninger at kommer frem til dette :P

Skrevet

Jeg så det/den i en af Klovnfilmene og tænkte, det ville jeg aldrig turde prøve, om jeg løftede (med min gigtryg) eller blev løftet!

Det er lige til et kraniebrud eller en brækket nakke :D

(Jeps, jeg er klodset ;))

Skrevet

Aarh... I klovnfilmen var det vist pigen, der bar manden... Nogen piger, der tilbyder den? :D

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 12.5.2021 at 15:54:

Altså jeg kan ikke udtale mig om deres nydelsesgrad men jeg er heldigvis ikke blevet tabt endnu:lol:.. 

Kan godt lide at du tilføjede "endnu" til den sætning... :D

• 2 weeks later...
Skrevet
Frodige Jeanette skrev, den 12.5.2021 at 15:52:

ha ha… 

Jeg gør gerne et forsøg :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.