Hop til indhold
Den_glade_amatør

Spejle i (thai-)massageklinikker

Recommended Posts

Lad mig bare tilstå med det samme: Jeg er en stor fan af spejle. Ikke sådan i generel forstand, men når de er i det rum, hvor man får enten massage, sex eller begge dele. Det visuelle aspekt bliver simpelthen boostet af, at det er muligt at se pigen fra flere vinkler næsten samtidigt.

I massagerum er der nogen gange et “vandret” spejl langs med briksen. Dermed kan man se pigen, mens hun masserer (i hvertfald noget af tiden), også selvom man ligger på maven.

Andre steder er der et spejl oppe ved hovedgærdet, hvilket man som kunde ikke får noget ud af, mens massagen står på. Hvorfor er det der så? Jeg er muligvis farvet af egne præferencer, men i min optik er spejlet der, alene fordi man så kan se pigens ansigt, mens man tager hende bagfra. Er I enige, eller overser jeg noget?

Og kan man i givet fald konkludere, at hvis et massagested har spejle ved hovedgærdet, så er det muligt at få den fulde pakke (=sex) på stedet? Dette kan jo tilbagevises, hvis nogen kan pege på steder med “hovedgærde-spejle”, men hvor der ikke sælges seksuelle ydelser eller maksimalt en håndtrold. Men hvem kender til et sådan sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 8 timer siden:

Lad mig bare tilstå med det samme: Jeg er en stor fan af spejle.

Sådan er vi så forskellige. Jeg har en energisparepære på badeværelset. Den er omkring fem minutter om at nå fuld styrke.

Det pynter på mit spejlbillede om morgenen ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilslutter mig :D Var engang hyppig gæst ved det samme massage-sted - I ved, hvor massagen starter med at være helt almindelig, indtil der kommer intime strejf og tilbud om mere. Der var et rum med et spejl på væggen, og når jeg lå på maven med hoved til siden, kunne jeg se hende i spejlbilledet. Og TILFÆLDIGVIS bukkede sig forover så jeg kunne se hendes tynde g-streng stikke frem under den ultralyd korte nederdel. Den vinkel mod spejlet og kunden havde hun selvfølgelig fuldstændig styr på. Super gode finesser ved brug af spejle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, den 12.5.2021 at 10:10:

Er I enige, eller overser jeg noget?

Muligvis: En del kvinder er selvbevidste når de rider. Med et hovdgærdespejl kan de tjekke hvordan de selv ser ud. Måske er det også bedre at se på sig selv end kunden, hvis man skal bevare den rette stemning ;)

Jeg har selv oplevet et sted i Budapest med spejle på begge sider og ved hovedgærdet. Der er jeg relativt sikker på at samleje ikke sælges, men helt sikker er det svært at være. Min massør brugte selv spejlene flittigt til at se om hun tog sig bedst muligt ud :)

En mulig forklaring kan også bare være en "indretningsarkitekt," der ikke lige tænkte sig om (hvis sex ikke er på programmet).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...