Hop til indhold
Brutus

Minsundhed.dk skal opdateres.

Recommended Posts

Se at få opdateret appen, så i ikke står i døren hos den skønne, og skal til at opdatere software, før i kan vise corona-status. Det oplevede jeg  i dag, det var lidt kikset.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

jeg bliver testet ved Carelink som sender en sms link til dit prøvesvar hvor du nøjes med at indtaste cprnr 100 gang nemmere end at skulle logge på minsundhed.dk 

 

Redigeret af BlackMagic2020

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 49 minutter siden:

hvor du nøjes med at indtaste cprnr 100 gang nemmere end at skulle logge på minsundhed.dk 

Det er da ikke hurtigere end at åbne "min sundhed"-appen. Der kan man logge på med ens foretrukne identifikation (fingeraftryk/ansigtsgenkendelse), så det er meget hurtigere end at skulle indtaste noget. 

Alle kviktest fungerer mig bekendt på den måde med sms og logon med cpr og det kan være nødvendigt at bruge, hvis resultatet er blevet registreret endnu på på sundhed.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

På min telefon står de fleste app's til at opdatere automatisk. Derfor er Minsundhed også blevet opdateret uden at jeg skulle gøre noget.

Bruger altid Minsundhed appen da jeg får både PCR test og kviktest her. kviktest kommer samtidigt med sms med linket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når du har fået prøvesvaret, gå ind på MinSundhed app, i bunden er der en genvej til dit Coronapas - når det er på skærmen, så tag en kopi af skærmbilledet, så ligger det klar i dit galleri.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...