Hop til indhold
Liderbukken

Liveblogging fra gangbang

Recommended Posts

Jeg har gået med tanken om at lave en liveblog i gangbangforummet fra et af de gangbangs, der arrangeres. Altså en form for levende anmeldelse, hvor der fortælles lidt om slagets gang. Men hvad siger folket og pigerne til det? Er det noget man ville være med på?

Det bliver selvfølgelig helt og holdent anonymt og altså kun en neutral beskrivelse af deltagernes eskapader. Ligesom der har været anmeldelser bagefter et gangbang. Som dette indlæg: viewtopic.php?f=39&t=5291&start=20#p32206

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det synes jeg da er en fremragende ide Liderbuk :idea:

Håber ikke pigerne har noget imod det.

Rigtig god nytænkende ide, der også kan booste interessen for arrangementet under og efter hos dem der ikke deltager, til gavn for at en succes får større chancer for at kunne gentages.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne måske virke, men også hurtigt degenerere til Live-hiv-i-peden skriverier til de mere "specielle" læsere.

Hvad betyder det oversat til københavnstrupsk ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne måske virke, men også hurtigt degenerere til Live-hiv-i-peden skriverier til de mere "specielle" læsere.

Du mener, at læsnerne vil ornanere derhjemme?

Sorry, jeg er ikke så god til jysk på trods af, at jeg har rødder derfra :)

@Generelt til debatten, det lyder som en god idé, men jeg kan se for mit indre, at det bliver som at høre fodbold i radioen, "Deltager nummer 2 kommer ind fra hovedsiden og indsætter penis i pige X's mund, mens deltager nummer 8 kommer i en enorm eksplosion" :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...