Hop til indhold

Recommended Posts

Har haft en kedelig oplevelse med Mekun / Chutima.

Jeg skrev til nummeret, som fremgår af Mekun, og lavede en aftale, som der blev skrevet ok til, hvor jeg så får adressen på Chutima

Allerede der skulle jeg nok bare have droppet det, men det kunne jo være at hun var der i dag.

Men jeg møder op på adressen til aftalt tid og ringer på. Ingen svar. Skriver så sms at jeg er der nu. Hvortil der bliver svaret bare kom op. Det skriver jeg så  at jeg er og har ringet på.

Der går så lige et par minutter før jeg får en besked med "Alle er optaget nu Sorry".

Så det er ihvertfald 2 steder, som jeg aldrig vil kontakte eller besøge igen og jeg vil råde folk til ikke at stole på de aftaler der laves med omtalte steder. Da jeg ikke ønsker andre spilder deres tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
benterik85 skrev, for 12 timer siden:

Der går så lige et par minutter før jeg får en besked med "Alle er optaget nu Sorry".

Har jeg prøvet på et andet thai bordel, hvor telefonpasseren ikke selv var på adressen. Træls forretningsmodel, der gør jeg aldrig kommer de steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 1 time siden:

et andet thai bordel, hvor telefonpasseren ikke selv var på adressen

Er det ikke ret usædvanligt? Ved det selvfølgelig ikke altid med fuld sikkerhed, men tror ikke, at jeg selv har været ude for det endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 11 minutter siden:

Er det ikke ret usædvanligt

Jo, det er mit indtryk. Men ligesom her var der mere tale om et bordel end et massagested.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...