Søgerhygge 29 Skrevet 9. Maj, 2021 Hej, Jeg søger en gravid kvinde til hygge. Hvor langt du er hen i graviditet er lidt ligemeget men vil gerne være sammen med en gravid Skriv pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 10. Maj, 2021 Søgerhygge skrev, den 9.5.2021 at 08:44: Hej, Jeg søger en gravid kvinde til hygge. Hvor langt du er hen i graviditet er lidt ligemeget men vil gerne være sammen med en gravid Skriv pb Ja - hvem ellers??? Måske en gravid mand. Ironi kan forekomme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 10. Maj, 2021 Aalborg skrev, 1 time siden: Ja - hvem ellers??? Måske en gravid mand. Ironi kan forekomme Det var da et noget uforskammet svar Har du noget at bidrage med ift efterlysningen, eller fik du bare det forkerte ben ud af sengen? I øvrigt ville jeg også til enhver tid formulere det “en gravid kvinde” og ikke bare “en gravid”; noget med hvordan man taler om mennesker. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Night_Fever 132 Skrevet 10. Maj, 2021 Måske skulle du tage en tur til Videbæk? https://annoncelight.dk/showad/306908 Billederne er lånte, så svært at vide hvad der møder én... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg