Hop til indhold
Kanstrup

Uansvarlig glædespige spreder sygdomme

Recommended Posts

Man/jeg lever kun en gang -livet er for kort til gummi -elsker kvinder der er spontan -dog kunne jeg aldrig drømme om, at holde mig for næsen -når pigen tager trusserne af -tit afslører det, om, hvor spontan jeg har lyst til at være... Jeg går ikke til piger der annoncer med "sex uden kondom" -det er jo som at bede om, at blive smittet med et og andet... (har tidligere været i heftig debat om min "svaghed" herinde) efter min mening må man selv tag ansvaret på sig -for sig selv -og ikke regne med andre. Men er da dårlig stil, at knalde vider -når man får information om man muligvis er smittet... mange annoncere med, at man kan slikke -det har jeg ikke lyst til (selv om jeg elsker at slikke fis) i mine øjne er risikoen for, at blive smittet -lige så stor som uden kondom... -men er nok også sippet -har ikke lyst til at slikke en fisse -som er brugt af andre.

Man skal bruge sin sunde fornuft -og vurdere om man tør tag chancen eller ik hver gang -man har et valg -tag valget... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 17 minutter siden:

Det er jo lidt ligegyldigt, hvad du tror, bortset fra at du viser, hvor godtroende en eroguidebruger kan være. Du stoler på en mand som har oprettet sig for få timer siden - udelukkende for at skrive dette indlæg (måske er det en gammel bruger, som har oprettet en ekstraprofil bare for at skrive denne tråd - hvem ved).

Det klæder dig ikke at spille dum.

Nu skal vi jo ikke diskuterer - hvem der er dummest af os to - jeg skrev min mening - du kunne jo også bare have skrivet din - men du valgte du at klippe i mit indslag - og kommenterer om ts er seriøs.... og hvad man kunne udrette!!!

Mennesker som dig, er altid af en modsatte opfattelse - du kaldes også Rasmus-modsat

vi stopper bare her - og din opfattelse af mig - er helt ok herfra

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nye tider skrev, for 5 timer siden:

Kære @Kanstrup

Se nu blæser der andre vinde fra dig:)

Hvem der har smittet hvem begynder for mig, at blæse i vinden; men du bør kontakte hende og på en PÆN måde fortælle hende at du er blevet testet positiv - og det måske er dig, og at hun bør lade sig teste.

Det er det jeg er skræmt over. - -lad nu være med at være så kvinde forskrækket, tag nu lige en dyb indånding og bliv et mandfolk og skyd brystet frem, og bliv en der ikke sådan lige lader sig skræmme af en kønssygdom. 

I min verden har rigtige mandfolk og kvindfolk haft en "dårlig" (kønssygdom)  - - -  ellers så har man sgu ikke levet livet. Det frække er noget vi laver sammen K + M

Kvinder er dejlige,  - uden dem bliver livet sgu ulideligt

Jeg har selv haft en "dårlig" - en gonore, en rigtigt gulgrøn dryppert, det var tilbage i 1982 eller 1983, Tusind tak til hende der gav mig den, den er glad for - den gulgrønne - så har jeg også prøvet det;).

Mange hilsner 

Nye tider

Helt på linje med Aros. Kønssygdomme er ikke at spøge med. Vidste du at der var en japansk variant af gonore, der er immun overfor antibiotika? Den vil jeg nødig rende ind i skal jeg hilse at sige. Jeg har prøvet en "dryppert" en gang og det kunne jeg godt have undværet. Jeg tænker din og min definition af at leve livet og være et mandfolk er rimeligt forskellige og det skal de selvfølgelig også have lov at være. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanstrup skrev, for 6 timer siden:

Hvad tænker I om den opførsel? 

Efter 5 år i gamet har jeg mistet al tiltro til alle glædespige. 

Tja hvad jeg tænker jeg ?  

1) At når man føler sig snydt og bedraget, så mener man typisk at det trumfer almendelig god opførsel.  Enkelte tror jselvfølgelig at handler om, "Jamen jeg vil da bare hjælpe andre"  Typisk handler det squ mere om hævn, fordi man har været et fjols.

2) Den slags crap er med til at holde live i fordomme som "Alle Gp´er bærer på kønssygdomme, og selv om det skulle blive smittet er de fuldstændige ligeglade med deres liv og helbred

3) Ligesom det at være fuld ikke er en gyldig undskyldning for at gøre noget dumt,  så er den med pikken en ligeså urgammel dårlig unskyldning .  Iøvrigt  gør man sjældent ret meget hverken i fuld eller ædru  tilstand som man ikke havde lyst til  

4) Man vil gerne kneppe uden komdom, men skulle uhedet være ude, så skal hele ansvaret typisk hældes over på modparten.   Gælder faktisk også i den private verden

5)  hvis man efter 5 år har nydt skønne oplevelser i købeverdenen på ind- og udenlands burde man tage en tudekiks istedet for at miste tilliden til alle glædespiger.  

6) Det er almen viden at der tilbydes ubeskyttede ydelser i alle segmenter.  Det er ligeledes almen viden, at både udbydere og købere ikke er tvunget til gøre eller købe noget de ikke har lyst det.  Hvis man ikke deler denne holdning, kunne der være at man burde revurdere om man rent faktisk køber sex hos kvinder der ikke er i market fordi de er handlede eller på anden vis mod deres vilje  Det skal selvfølgelig også lige med, at hos mange GP´er tilbydes der ikke ubeskyttede ydelser hverken mod merbetaling eller fordi man er en lækkehaps

Nå...... uagtet hvad man typisk kan rende ind i af kedelige oplevelser i denne branchen har man pudsigt nok selv et ansvar for at tage ansvar for sit eget liv og helbred.

Jamen er det hele da bare noget lort ?  næ, god opførsel er selvfølgelig at gøre kvinden/modparten opmærksom på at man er blevet smittet med en kønssygdom, og opfordre hende til at blive testet.  Det er i den store sammenhæng rimeligt irelevant at begynde at dunke hinanenden i hoved med hvem der har smttet hvem.  

Det med at lege amatørpoliti ved at skrive til kvinden  fra kammeraters telefoner, er bare for lavt   Heldigvis er der intet link til den pågældendes GP´s annonce.  Uagtet om anekdoten rent faktisk skulle være sandfærdig, trumfer det ikke de almene diskretions regler som forventes af begge parter.    

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 1 time siden:

Nu skal vi jo ikke diskuterer - hvem der er dummest af os to -

Læs hvad jeg skriver: Jeg tror ikke du er dum, men når du skriver at link til annoncer er almindelige, så spiller du dum. Til det kan jeg nu tilføje, at du ikke er omhyggelig med at læse indenad.

fræk6 skrev, for 1 time siden:

Mennesker som dig, er altid af en modsatte opfattelse - du kaldes også Rasmus-modsat

I denne sammenhæng burdre du nok lægge mærke til, at det er dig, der er modsat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil sige at hvis du har ventet 4 uger så kan hun jo have været testet negativ i mellem tiden.. Selvom det så måske havde været smart at nævne da du nævnte det med anmeldelse herinde:ph34r:.. Men husk at de fleste af os bliver testet tit og ofte bare som standart og jeg tænker at piger der tilbyder ydelser uden beskyttelse bliver testet måske endda tiere.. Så hun kan have fået en negativ test 2-3 gange i mellem tiden.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanstrup skrev, for 8 timer siden:

Selvom jeg har et princip om aldrig at dyrke ubeskyttet sex, kunne jeg desværre ikke sige fra denne gang. 

Pikken tager nu over og hjernen sætter ud. 

Nåå, men jeg vælger at fortsætte uden kondom

Efter 5 år i gamet har jeg mistet al tiltro til alle glædespige. 

Noget siger mig, at du - trods din principfasthed - nok skal få tiltro til en glædespige igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 4 timer siden:

Det er da ikke forbudt at linke til annonce!! Det gør vi da altid

Nej, men læs lige retningslinierne:

1.8 Beskyldninger om sygdomme, er på ingen måde tilladt på Eroguide.dk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu beskyldte han jo heller ikke hende for at smitte ham - han oplyste hende at han var blevet testet syg - og ville anbefale hende at blive testet 

og at han så laver lidt undersøgelse om hun har løjet ang. ubeskyttet sex, er vel ok 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 11 timer siden:

Nu beskyldte han jo heller ikke

Inden du konkluderer, så læs lige emnet på tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well, I'm a little skeptical. The thread starter says that he can document that - " prove"

@Kanstrupwrite: " ..Indledningsvis vil jeg påpege, at jeg kan dokumentere mine påstande, hvis det skulle komme dertil ved hjælp af korrespondance med pigen."

... that this noname girl is offering unprotected services - I'd like to see that as a Screenshot- " evidence" before I can believe a freshly created avatar's allegations ... I'm not saying his story is made up, but  I'm skeptical - what if the thread starter is just an angry ex-boyfriend or rejected customer (?) - ... I do not know the thread starter and do not want to accuse him of anything, but with such accusations I would like to see facts, as he himself says that he has evidence ...
People are different and have different motivations to do this or that in certain situations or to react in one way or another.
When we talk about lies or no lies - about myself an invented evaluation / story that never happened was recently published as a supposed fact, the user knows exactly that he had lied - but has not admitted it. Well, his contributions were all from Fyn / Odense and he published his fairy tales the same day I published my tour to Odense. Is there a connection (?) I don't know ... Maybe .... So, yes, there are people in this forum who are lying, but that doesn't necessarily mean that   @Kanstrup here will do it ... only there is some skepticism on my part.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantra skrev, for 12 minutter siden:

that this noname girl is offering unprotected services - I'd like to see that as a Screenshot-

Det er måske fint, hvis det bliver fremlagt, men der er to problemer som gør at det ubrugeligt:

1. Hvis det fremlægges med telefonnummer, kan pigen identificeres og så er det en overtrædelse af reglerne. Uden er det meget let at forfalske (det kan man selvfølgelig også med).

2. Det er kun muligt at dokumentere at hun sælger sex uden. Det siger ingenting om, hvordan hun reelt har forholdt sig til smitterisiko, jævnfør fx det @JenniferRomantica skriver. Og det er uinteressant for diskussionen, at hun sælger sex uden - det er der så mange der gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

IMHO er denne tråd ligegyldig og formålsløs af alle de gode grunde, som andre nævner ovenfor.

Overskriften burde rettelig være: "Uansvarlig glædespige og uansvarlige kunder spreder sygdomme"

Da der på grund af vedtægterne ikke direkte kan peges fingre af nogen (og godt for det), kan trådstarters indlæg kun tjene som generel advarsel imod samleje uden kondom.

Jamen, så tak for det! (det vidste jeg godt i forvejen) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg ikke om @Rockford var sarkastisk i sin bemærkning om vennernes hjælpsomhed. Men jeg kan simpelthen ikke slippe den, da det lyder fuldstændigt kukkuk i mine ører at bringe sine nære venner ind i sådan en historie. 

Jeg har selv bedt mine venner om hjælp i pressede situationer. Men da slet ikke på det niveau. 

Hvis det var mig, ville jeg i al ydmyghed tygge mig igennem den penicillinkur det nu krævede og så bevare den stiltiende hemmelighed som var det opskriften på Coca Cola. Og hvilken gavn indslaget bidrager med her, har jeg svært ved at gennemskue. Jeg kan i hvert fald ikke bruge det til meget andet end at komme med dette mistænksomme indspark. 

Det kunne for så vidt lige så godt have omhandlet en valgfri gymnasieklasse på et valgfrit gymnasium et hvilket som helst valgfrit sted i Danmark. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke alle superfransk fyre har prøvet lidt sår på dilleren eller noget i den stil. Man må jo gøre op med sig selv, om man vil løbe risiko eller ej som single. Har man en partner, så skal man selvfølgelig ikke tage overraskelser med hjem til hende. Det er ikke noget at prale med, men det er en del af livet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanstrup skrev, den 8.5.2021 at 15:27:

Indledningsvis vil jeg påpege, at jeg kan dokumentere mine påstande, hvis det skulle komme dertil ved hjælp af korrespondance med pigen.

Situationen er den, at jeg for ca 4 uger besøgte en pige.  Selvom jeg har et princip om aldrig at dyrke ubeskyttet sex, kunne jeg desværre ikke sige fra denne gang. 

Hun går ned på mig og giver oral uden kondom. selvom jeg inderst havde lyst til at sige stop, lod jeg mig desværre rive med af stemningen. Da hun er færdig sætter hun sig pludselig på mig uden kondom. Her reagere jeg ved at spørge om hun gør det uden kondom, hvortil hun spørger om jeg hellere vil have kondom på - inden jeg når at svare siger hun, at jeg er den  første hun har gjort det med uden kondom. Pikken tager nu over og hjernen sætter ud. 

Nåå, men jeg vælger at fortsætte uden kondom.  Da vi skal skifte stilling, kan jeg konstatere noget snask fra hendes nedre regioner. Det viser sig, at kunden før mig også lige var kommet oppe i hende. Jeg stopper legen og kører min vej i vrede. 

4 uger senere lader jeg mig teste for kønssygdomme. Desværre er jeg smittet(ja det er selvforskyldt - det er ikke det mit indlæg skal handle om) . 

Jeg skriver straks til hende og opfrodre hende til at lade  sig teste. 

Da hun virker til at være pisse ligeglad,  fortæller jeg hende at jeg ikke har lyst til at lave en anmeldelse her på siden og hun derfor skal tage det alvorligt. 

Hun svarer så, at hun er stoppet med at arbejde og vil lade sig teste mandag. 

Jeg har min bange anelse og har på fornemmelsen at hun taler usandt hvorfor jeg skriver til hende fra min kammerats telefon. 

Her bestiller jeg 1 times sex uden kondom og med kom oppe i hende senere i dag. 

 

Til min store forargelse arbejder hun stadig og tilbyder stadig sex uden kondom. 

Jeg får nu en anden kammerat til at skrive til hende og bestille 30 min sex uden kondom med kom oppe i hende. Jeg får  tilmed kammeraten til at spørge om han må slikke hende, hvortil hun svarer at hun elsker at blive slikket. 

Kammerat nr. 2 bestiller altså tid 15 min efter hendes første møde med kunde nr. 1.

Hun har altså tænkt sig at have ubeskyttet sex med 2 mænd  med kun 15 minutter pause.

Hun vil endda lade mand nr. 2 slikke hende velviddende, at en anden mand netop har spærmet  oppe i hende. 

Hvad tænker I om den opførsel? 

Efter 5 år i gamet har jeg mistet al tiltro til alle glædespige. 

Nu har jeg læst dit skriv flere gange ...

og jeg forstår ganske enkelt ikke , hvad det er du vil fortælle med det og hvad er det egentlig  vil du ønsker  med dit indput ?

 

Er det din opførsel du ønsker respons på ?

Hvis ja, så 'gerne .

Hold fast . Here it comes

 

At du vælger den overskrift , som du har valgt , behøver jeg ikke at fortælle hvor langt ude i hampen det er , det kan enhver nok godt se...

At du  booker en tid hos en pige der annoncerer med ,

at hun tilbyder sex uden kondom , men alligevel bliver du beflippet over ,at hun vælger at have sex med dig

uden kondom,

selvom du ikke forinden har givet udtryk for , at du IKKE ønsker at have sex uden kondom ...bum bum...altså  ja det er nemlig sådan mænd med 5 års erfaring i dette game gør ...

Du har været i dette game i 5 år ,

MEN  grundet en oplevelse som du selv har banet vejen for at opnå ,

gør nu,

at du har mistet al tiltro til alle glædespiger

- det er da det værste vrøvl jeg længe har læst .?:lol:

Jeg tror de fleste  i dette game , - Glædespiger , som gæst - ville ligge vuggende i fosterstilling resten af livet ,

hvis der kunne nikkes genkendende til den påstand :lol:

 

Bare fordi pigen har haft en gæst der kommer oppe i hende , så kan du altså ikke vide om hun har "spulet hulen " ligesom de fleste af os piger altid gør imellem gæsterne , så jeg kan ikke rigtigt se, hvor dine belæg for dine utal af påstande er ? 

Du ønsker ikke at fortælle hvilken pige det drejer sig om ,og det er nok det bedste ved dit skriv . For så skulle du i sandelighed skamme dig ! 

 

HVIS det er pigens opførsel du hentydede til i dit ønske om respons på dit skriv , så kan hun jo have andre grunde til at afholde sig fra at gide at svare dig og sige at hun ikke arbejder mere , det kan kun den omtalte pige svare på . 

jeg er dog enig med dig i , at det ville være mest ordenligt af hende at svare dig om hun var blevet testet - det havde jeg nok selv gjort ,  også selvom jeg ikke ønskede at se dig igen 

Du behøver vel ikke andres meninger for at se, om det er okay hvis pigen ikke har ladet sig teste men fortsat arbejder ?  

 

Men har du nogensinde prøvet at vende bøtten lidt ? Og se det fra pigens side ?

Vi piger skriver jo ikke en annonce for vores egen skyld . Det er til jer mænd , Så I kan pejle jer ind på forhånd , om pigen er noget for jer inden kontakt . For at HJÆLPE JER . SÅ søde er de fleste af os piger , faktisk ! Så selvfølgelig ved du allerede inden du ankommer til omtalte pige, at hun tilbyder uden kondom og selvfølgelig melder du ud at du ikke ønsker det ,hvis pigen ikke selv spørger dig . 

Personligt er jeg da henrykt over at du " har mistet al tiltro til alle gpér " for så slipper man da for at advare andre mod dig med overskriften " uansvarlig GÆST spreder sygdomme "

Det kunne jeg så aldrig finde på at gøre , men det  har jeg mindst lige så meget belæg for at skrive ,som du med dit indlæg ,

Som du er blevet påpeget af en anden her i tråden , så kan man ikke mærke om man har clamydia  - der er ingen tegn på dette , andet end at det kan gøre dig steril hvis du har haft det i mange år , men du fortæller jo ikke engang hvad du mener ,at du har været smittet med ? 

 

Ethvert voksent  menneske ville aldrig arbejde videre , uden at lade sig teste - det er selvsagt . 

Men ethvert voksent  menneske ville heller aldrig skrive sådan et ramaskrig af en overskrift

og man ville have læst pigens annonce INDEN  man besøger hende og lagt klart ud ,at man ikke ønsker sex uden kondom inden man smider tøjet

Det kender jeg ingen mænd der har været i gamet i 5 år,  der IKKE ved ? 

 

Indrømmet ,  kan jeg også skrive noget hvor jeg bagefter tænker ,at jeg har været lidt for flagrende i mit skriv ,

og jeg kan også have tvivl om, hvad der er forkert og rigtigt , opad og nedad 

men dog ikke ved så basale ting der er lige så selvsagt ,

som et ammen i kirken ? 

 

jeg kan ikke  tolke eller se, hvad du EGENTLIG vil og hvor du vil hen  med dit input ?

Men !

jeg har onaneret ubehøvlet  meget det sidste års tid - det kan have påvirket mit syn og min forstand alvorligt !

så det kan være min fejl at jeg ikke kan se det  

- det beklager jeg .  

Redigeret af kamilla K

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror simpelthen ikke at det kan undgåes at blive smittet hvis man dyrker ubeskyttet sex. 
Når det så er sagt, så siger det mere om hende, end om dig, når hun reagerer sådan på informationen. 
Måske det kan være en idé på forhånd at sige, at du kun vil dyrke sikker sex. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 8.5.2021 at 23:31:

Jeg vil sige at hvis du har ventet 4 uger så kan hun jo have været testet negativ i mellem tiden.. Selvom det så måske havde været smart at nævne da du nævnte det med anmeldelse herinde:ph34r:.. Men husk at de fleste af os bliver testet tit og ofte bare som standart og jeg tænker at piger der tilbyder ydelser uden beskyttelse bliver testet måske endda tiere.. Så hun kan have fået en negativ test 2-3 gange i mellem tiden.. 

For år tilbage,  arbejdede jeg et sted ,hvor der var andre piger på samtidigt .  

Jeg var der cirka hver 14, dag og hver gang jeg ankom, lå der en krøllet tube "  zovir " på gulvet ude i badet .

( zovir anvendes  mod infektion af herpesudbrud , FX på læberne )

Jeg var panikslagen , haha . Og jeg blev testet hver gang jeg havde været på job . For hvem havde herpes og hvorhenne ?  Og blev det overhovedet brugt til behandling mod herpersudbrud, eller blev det brugt til noget andet som jeg ikke ved hvad skulle være ?  hvorfor lå det i badet ? ville det ikke være mest almindeligt at det lå ved spejlet , hvis det absolut skulle ligge fremme ?  Jeg fjernede altid tuben fra badet , med gysende fingre , til et ikke-synligt sted 

 og jeg synes at jeg kunne se herpes overalt og jeg havde knap nok lyst til at røre ved noget i det hus  - naturligvis bare indbildning - men jeg gjorde ikke mere ved det ,

for der var ingen af de andre piger som jeg havde spurgt , der ville melde sig som ejermanden af den gustne tube i badet .

Det var samme bad som blev tildelt gæsterne . Jeg synes helt ærligt at det var direkte ulækkert og meget gustent ! :lol:

Jeg kan sagtens forstå hvis mine gæster dengang troede,  at jeg en omvandrende sygdom ,  for den  tube zovir blev ved med at dukke op og mange af gæsterne besøgte flere af pigerne på det sted .  Jeg er som en tøs der ser en mus på det punkt , haha .

Men jeg havde ikke noget belæg for at anklage nogen for at fejle noget . Selv ,  fejlede jeg intet for jeg blev testet fra hver gang ,  men det kunne mine gæster jo ikke vide .   

Så der kan altså være mange sider af samme historie og man skal altså virkelig passe på med a,t komme med påstande og ramaskrig , uden at have noget at have det i . 

     

 

Alt efter hvilken kønssygdom , så smitter det ikke nødvendigvis hver gang man har sex.

Jeg havde engang en kæreste der fik en kønssygdom imens jeg kom sammen med ham

og jeg havde det sjovt nok ikke ...

 jeg er helt enig med dig @JenniferRomantica, pigen kan sagtens have fået en negativ test 2-3 gange i mellemtiden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kamilla K skrev, for 19 minutter siden:

Jeg havde engang en kæreste der fik en kønssygdom imens jeg kom sammen med ham

Jeg har prøvet omvendt hvor jeg havde fået en dårligdom og min daværende "kæreste" ikke havde fået den.. Det skete sådan i mellem 2 gutter og "eks'en" havde heller ikke fået noget.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Jeg har prøvet omvendt hvor jeg havde fået en dårligdom og min daværende "kæreste" ikke havde fået den.. Det skete sådan i mellem 2 gutter og "eks'en" havde heller ikke fået noget.. 

Slemme pige :lol:<3

Men godt skriv  , jeg synes altså at man skal huske  her i tråden , , at der ikke nødvendigvis er en kønssygdom med i pakken , selvom den ene part bærer rundt på sådan noget . 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kamilla K skrev, for 4 timer siden:

Nu har jeg læst dit skriv flere gange ...

 

jeg kan ikke  tolke eller se, hvad du EGENTLIG vil og hvor du vil hen  med dit input ?

Men !

jeg har onaneret ubehøvlet  meget det sidste års tid - det kan have påvirket mit syn og min forstand alvorligt !

så det kan være min fejl at jeg ikke kan se det  

- det beklager jeg .  

Hmm......-din humor taler da også for sig selv....ggg

Del dette indlæg


Link til indlæg
madamnina skrev, for 4 timer siden:

Når det så er sagt, så siger det mere om hende, end om dig, når hun reagerer sådan på informationen. 

Ved du da, hvordan han henvendte sig til hende, siden du mener det siger noget om hende - ikke hendes reaktion, men hans fortælling om hendes reaktion?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanstrup skrev, den 8.5.2021 at 15:27:

Indledningsvis vil jeg påpege, at jeg kan dokumentere mine påstande, hvis det skulle komme dertil ved hjælp af korrespondance med pigen.

Situationen er den, at jeg for ca 4 uger besøgte en pige.  Selvom jeg har et princip om aldrig at dyrke ubeskyttet sex, kunne jeg desværre ikke sige fra denne gang. 

Hun går ned på mig og giver oral uden kondom. selvom jeg inderst havde lyst til at sige stop, lod jeg mig desværre rive med af stemningen. Da hun er færdig sætter hun sig pludselig på mig uden kondom. Her reagere jeg ved at spørge om hun gør det uden kondom, hvortil hun spørger om jeg hellere vil have kondom på - inden jeg når at svare siger hun, at jeg er den  første hun har gjort det med uden kondom. Pikken tager nu over og hjernen sætter ud. 

Nåå, men jeg vælger at fortsætte uden kondom.  Da vi skal skifte stilling, kan jeg konstatere noget snask fra hendes nedre regioner. Det viser sig, at kunden før mig også lige var kommet oppe i hende. Jeg stopper legen og kører min vej i vrede. 

4 uger senere lader jeg mig teste for kønssygdomme. Desværre er jeg smittet(ja det er selvforskyldt - det er ikke det mit indlæg skal handle om) . 

Jeg skriver straks til hende og opfrodre hende til at lade  sig teste. 

Da hun virker til at være pisse ligeglad,  fortæller jeg hende at jeg ikke har lyst til at lave en anmeldelse her på siden og hun derfor skal tage det alvorligt. 

Hun svarer så, at hun er stoppet med at arbejde og vil lade sig teste mandag. 

Jeg har min bange anelse og har på fornemmelsen at hun taler usandt hvorfor jeg skriver til hende fra min kammerats telefon. 

Her bestiller jeg 1 times sex uden kondom og med kom oppe i hende senere i dag. 

 

Til min store forargelse arbejder hun stadig og tilbyder stadig sex uden kondom. 

Jeg får nu en anden kammerat til at skrive til hende og bestille 30 min sex uden kondom med kom oppe i hende. Jeg får  tilmed kammeraten til at spørge om han må slikke hende, hvortil hun svarer at hun elsker at blive slikket. 

Kammerat nr. 2 bestiller altså tid 15 min efter hendes første møde med kunde nr. 1.

Hun har altså tænkt sig at have ubeskyttet sex med 2 mænd  med kun 15 minutter pause.

Hun vil endda lade mand nr. 2 slikke hende velvidende, at en anden mand netop har spermet  oppe i hende. 

Hvad tænker I om den opførsel? 

Efter 5 år i gamet har jeg mistet al tiltro til alle glædespige. 

Det er nogle fede venner, du har, og cool I kan tale om det emne!

Jeg har kun indrømmet betaling én gang overfor to venner, efter jeg havde været i Amsterdam.

 

Jeg, der godt nok ikke selv kunne finde på at "lave noget" uden gummi synes, det næsten er din pligt at fortælle, hvem du har besøgt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...