Hop til indhold

Recommended Posts

Hey Drenge. Jeg skriver fordi jeg prøver at finde en smuk pige, som jeg mødte tilfældigt. Jeg skulle til et besøg på Gasværksvej og Kom til at gå op på 4 sal istedet for 3. Der var der en gudesmuk dansk tøs som åbnede op og budt mig velkommen. Da vi så skulle afbetale havde jeg slet ikke nok med, forståeligt. Og så fandt vi også ud af, at jeg var gået forkert og hun ventede en anden fyr. 
jeg Kan huske at 30 min kostede 1600 og blow kostede 1000. Er der nogle der har en anelse om hvem hun er og hvor hendes annonce er? Kan slet ikke finde hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dane skrev, for 36 minutter siden:

2 forskellige lejligheder i samme opgang, begge med glædespiger? Hvad er odds for det? :)

Gasværksvej og gætter på det kbh.v . så er der sikkert en del opgange.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dane skrev, 1 time siden:

2 forskellige lejligheder i samme opgang, begge med glædespiger? Hvad er odds for det? :)

I Århus var der hele 3 piger i samme opgang, på Frederiksalle for år tilbage og i Esbjerg har jeg oplevet 2 steder i samme opgang i Nørregade.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 2 timer siden:

Hvornår foregik det?

(Jeg har bedt om at få din tråd flyttet til efterlysninger)

Tirsdag den 4 maj

og hun var forresten blondine og lidt rund i det

Redigeret af Badabum

Del dette indlæg

Link til indlæg

Velkommen til dig som ny EG-bruger, @Badabum. Nu handler det vel forhåbentlig ikke om, at du i større eller mindre omfang kender en pige privat, som bor på Gasværksvej, og at du nu med EG-brugernes hjælp prøver at finde ud af, om hun sælger seksuelle ydelser?

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 3 timer siden:

Gasværksvej og gætter på det kbh.v . så er der sikkert en del opgange.

Så I mener at han både har taget fejl af husnummer og etage - og er gået ind i en helt forkert privat lejlighed, hvor der "tilfældigvis" befandt sig en glædespige. Og så er de begyndt at tale om pris. Jamen det sker da sikkert tit... ;-) Synes også at det lugter lidt, som @Den_glade_amatør er inde på.

Redigeret af Dane

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dane skrev, for 13 minutter siden:

... ;-) Synes også at det lugter lidt, som @Den_glade_amatør er inde på.

Men dog ret detaljeret med de nævnte priser. Hvis der var en GP på adressen, så ville ingen jo reagere, hvis hun har helt andre priser. Og 1600 for 30 min hører til de sjældne.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg og en kollega lejede på et tidspunkt en lejlighed på Gasværksvej hvor der var flere lejligheder der blev anvendt af andre piger.. Blandt andet boede der en transkvinde i lejligheden over os.. Vi havde lejligheden på 3 sal og hun havde den på 4 sal.. Hun advarede os om at politiet havde været forbi hende.. Jeg ved også at lejligheden i stueetagen blev anvendt til det.. Så det skam slet ikke usandsynligt.. 

Det kunne lyde til at det er samme opgang som ts har frekventeret dog kan jeg ikke hjælpe med hvem det skulle være.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 40 minutter siden:

Jeg og en kollega lejede på et tidspunkt en lejlighed på Gasværksvej hvor der var flere lejligheder der blev anvendt af andre piger..

Kan godt høre at jeg kender for lidt til Gasværksvej, som er mere livlig end jeg regnede med :-) Sorry.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 11 timer siden:

Velkommen til dig som ny EG-bruger, @Badabum. Nu handler det vel forhåbentlig ikke om, at du i større eller mindre omfang kender en pige privat, som bor på Gasværksvej, og at du nu med EG-brugernes hjælp prøver at finde ud af, om hun sælger seksuelle ydelser?

Det er sgu en sand nok historie. Jeg står ved døren og igennem dør højtaleren, hvor der også var et kamera. fik jeg at vide at det var 4 sal, inden jeg nåede at ringe på. Så gik jeg altså op på 4 sal. Der åbnede en pige i en flot gennemsigtig kjole døren, og bedte om betaling da jeg kom ind. Jeg havde selv en aftale med en anden glædespige på 3 sal.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Badabum skrev, for 2 timer siden:

Det er sgu en sand nok historie. Jeg står ved døren og igennem dør højtaleren, hvor der også var et kamera. fik jeg at vide at det var 4 sal, inden jeg nåede at ringe på. Så gik jeg altså op på 4 sal. Der åbnede en pige i en flot gennemsigtig kjole døren, og bedte om betaling da jeg kom ind. Jeg havde selv en aftale med en anden glædespige på 3 sal.

Vildt nok, jeg trækker mine antydninger i mig igen. Det lød bare lidt søgt, men ud fra din beskrivelse kunne du jo ikke rigtigt gøre noget anderledes her, og når @JenniferRomantica tilmed kan bidrage med insiderviden om en adresse på samme vej (det er jo nok samme opgang, du var i), må jeg beklage, at jeg fik stillet dig i et tvivlsomt lys. Du får hermed et oprigtigt ment velkommen til EG.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 25 minutter siden:

når @JenniferRomantica tilmed kan bidrage med insiderviden om en adresse på samme vej (det er jo nok samme opgang, du var i)

Med forklaringen omkring kameraet er jeg slet ikke i tvivl.. Ejeren af stedet vil helst undgår at gæsterne ringer på for at de ikke ringer forkert på så man skal holde øje i kameraet når man ved man har en gæst og så buzze ham ind.. Hele den beskrevede oplevelse kunne altså sagtens være sket for mig:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...