Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/305522

Efter en lille gåtur på 3-4 km, ville jeg have en omgang massage, inden jeg skulle til at gå samme antal km hjem. Det endte med et besøg hos mutter i Marselis Wellness (hende på billedet). 

Jeg kom ind i rummet, og blev spurgt om jeg ville have alm. massage eller med hj. Egentlig ville jeg kun have alm. massage og svarede, at jeg lige ville tænke over det. Jeg fik besked på at smide alt tøjet og lægge mig på briksen. Rummet var dejlig varmt, så det gjorde ikke noget, og briksen var god at ligge på. Nogle brikse har et hårdt og/eller smalt hul til hovedet, og det kan sgu være ubehageligt at ligge med ansigtet i det. Men her var det blødt og bredt, så en god start. 

Jeg fik lagt nogle håndklæder på ryggen og benene, og så trykkede hun mig der. Det er vist det, som er en klassisk start på en massage hos thaidamerne. Ryggen fik lidt ekstra tryk, og følelsen af, at rygsøjlen faldt på plads opstod. Det knagede i hvert fald lidt. 

Hun gik igang med at bruge olien, og hele kroppen fik en tur. Og da hun ville massage mine ben, så spredte hun dem lidt for mig (også en klassiker). Selv mellem balderne kørte hun hånden, som om hun legede at hendes hånd var et dankort, og mine balder var terminalen. Hun vekslede mellem ryggen, benene og armene. Lidt frem og tilbage, men jeg husker det som godt fordelt af tid til hver del. 

Så kom turen til fronten. Igen med oilen, overkroppen samt armene og benene fik en tur. Da det var tid til at blive færdig, spurgte hun igen, om jeg ikke lige ville have et hj med. Jeg takkede nej, og prøvede at forklare hende, at jeg ikke ville gå hjem både fedtet og klistret. Men så nævnte hun jo lige, at jeg kunne få et dejligt bad, når jeg (hun) var færdig. Og så endte det jo alligevel med et mersalg til mutter. Hun masserede jr. og kærtegnede boller og anus samtidig. Måske er hun Jedi, men da hun følte, at jeg var ved at være der, så stak hun lige lidt af fingeren op i hvad, jeg indtil i dag kun har betragtet som en udgang. Og jeg ved ikke, om jeg bare havde opbygget en god omgang, eller om det er et trick, hun kan. Men hun var da pænt imponeret over den mængde, jeg leverede. 

Jeg blev vist ud til badeværelset, som jeg blev lidt imponeret over. Det hele så ud til at være i god stand, og vandet kunne bliver meget varmt. Da jeg kom tilbage, stod der lidt at drikke til mig. Så alt i alt en god omgang massage, pirring og hj. Men jeg er stadigvæk ikke overbevidst om, at jeg i fremtiden skal have noget stoppet op, hvor solen yderst sjældent skinner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@totiltango

 

Hun skriver at dr ikke ydes seksuel service i klinikken, men du fik et HJ. Nu ved jeg godt det er et definitionsspørgsmål om et HJ er sex, men jeg kom til at tænke på om du måske har været i den anden klinik i gaden, Ninas? Hun har nemlig det speciale med at gå ind med fingeren. Bare en tanke

Del dette indlæg


Link til indlæg
totiltango skrev, for 21 minutter siden:

Jeg var i kælderen i nr. 12

Ok, det var også bare en ide jeg fik.  Har selv engang blandet de to steder sammen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, for 9 timer siden:

@totiltango

 

Hun skriver at dr ikke ydes seksuel service i klinikken, men du fik et HJ. Nu ved jeg godt det er et definitionsspørgsmål om et HJ er sex, men jeg kom til at tænke på om du måske har været i den anden klinik i gaden, Ninas? Hun har nemlig det speciale med at gå ind med fingeren. Bare en tanke

Ja, de fleste thai,er   mener ikke at hj er sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg forstår ikke helt denne anmeldelse  - jeg har været der et par gange, og på intet tidspunkt antydning om mere og heller ikke et HJ

imponeret over badeværelset, en håndbruser på væggen i en meget lille toilet - kan ikke forstå det kan imponere

så ja kommer der fordi det er en rigtig god grøn massage, hvor man kan slappe af under massagen og ikke ligge og "frygte" yderligere

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaibum skrev, for 6 timer siden:

jeg forstår ikke helt denne anmeldelse  - jeg har været der et par gange, og på intet tidspunkt antydning om mere og heller ikke et HJ

imponeret over badeværelset, en håndbruser på væggen i en meget lille toilet - kan ikke forstå det kan imponere

så ja kommer der fordi det er en rigtig god grøn massage, hvor man kan slappe af under massagen og ikke ligge og "frygte" yderligere

Jeg skal ikke kunne forklare, hvorfor du ikke er blevet tilbudt et hj. Jeg vil ikke engang komme med (tåbelige) forslag. Om det var en sløj dag, eller om mutter tænkte, at her var en kunde, som kunne malkes på flere måder. Det ved kun hun. 

Så ved jeg for det første ikke, om vi har været det samme sted. Men det jeg mener med badeværelset var bare, at det var i noget bedre stand, end det jeg regnede med. Og jeg vil heller ikke betegne det som meget lille. Allerhøjest som mindre. Der er en lille bruseniche, hvor der til den en side er et toilet og over for håndvask med spejl. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BobbyOlsen skrev, for 4 timer siden:

Var massagen en hel time, eller er det den klassiske, 1 time = 45 min?

Det ved jeg faktisk ikke, jeg kom til at blunde lidt undervejs. Men det var nok et sted imellem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
totiltango skrev, for 26 minutter siden:

Jeg skal ikke kunne forklare, hvorfor du ikke er blevet tilbudt et hj. Jeg vil ikke engang komme med (tåbelige) forslag. Om det var en sløj dag, eller om mutter tænkte, at her var en kunde, som kunne malkes på flere måder. Det ved kun hun. 

Så ved jeg for det første ikke, om vi har været det samme sted. Men det jeg mener med badeværelset var bare, at det var i noget bedre stand, end det jeg regnede med. Og jeg vil heller ikke betegne det som meget lille. Allerhøjest som mindre. Der er en lille bruseniche, hvor der til den en side er et toilet og over for håndvask med spejl. 

Du har været et smut længere oppe a gaden og få røvmagi hos nina. 

Det sted du beskriver er Ninas lokum, og skulle du ha fået en hånner og pegefinger i røven hos marselis wellness, så havde din pjort fået en ulidelig omgang polering med tigerbasam og din udgang havde ligeledes brændt som ind i helved. 

 

PS. Så er marselis wellness meget ked af din beretning, da hun kun yder massage. 

Jeg foreslog hende dog at invitere dig ind og gi dig en rykker med tigerbalsam. 

 

Pps. Du kan godt få bad hos hende, på hendes meget lille toilet hvor bruser, håndvask og toilet er samlet i et. Men hva faen, så kan du sidde og lukke lort ud imens du køler dine boller

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

totiltango må vel vide om han gik ind af døren til nr 12.

Del dette indlæg


Link til indlæg
totiltango skrev, for 2 timer siden:

Jeg skal ikke kunne forklare, hvorfor du ikke er blevet tilbudt et hj. Jeg vil ikke engang komme med (tåbelige) forslag. Om det var en sløj dag, eller om mutter tænkte, at her var en kunde, som kunne malkes på flere måder. Det ved kun hun. 

Så ved jeg for det første ikke, om vi har været det samme sted. Men det jeg mener med badeværelset var bare, at det var i noget bedre stand, end det jeg regnede med. Og jeg vil heller ikke betegne det som meget lille. Allerhøjest som mindre. Der er en lille bruseniche, hvor der til den en side er et toilet og over for håndvask med spejl. 

Jeg har besøgt denne adresse, siden at damen åbnede massagebutikken i sidste år. Næsten hver uge 1,5 timers hård grøn thaimassage. Jeg er aldrig blevet tilbudt et hj, en finger op i r... eller lignende. jeg kan ikke genkende Totiltango’s konversation med kvinden, eller hans beskrivelse af badeværelset, der nu er blevet til en bruseniche. Lad mig beskrive badeværelset til dig, Totiltango : På en baggang ligger der et lille toiletrum på måske 2 m2. Hvis du vil tage et brusebad, så skal du lukke døren. Indeklemt mellem håndvask og toiletkumme, har man måske 1/2 m2 plads til at vaske sig.

I min verden har Totiltango en livlig og svinsk fantasi og næppe styr på realiteten. Jeg tvivler på, at du nogensinde har været på denne adresse. Du ødelægger en hård arbejdende kvindes omdømme og måske hendes kundekreds.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wichsfinger skrev, for 17 minutter siden:

Jeg har besøgt denne adresse, siden at damen åbnede massagebutikken i sidste år. Næsten hver uge 1,5 timers hård grøn thaimassage. Jeg er aldrig blevet tilbudt et hj, en finger op i r... eller lignende. jeg kan ikke genkende Totiltango’s konversation med kvinden, eller hans beskrivelse af badeværelset, der nu er blevet til en bruseniche. Lad mig beskrive badeværelset til dig, Totiltango : På en baggang ligger der et lille toiletrum på måske 2 m2. Hvis du vil tage et brusebad, så skal du lukke døren. Indeklemt mellem håndvask og toiletkumme, har man måske 1/2 m2 plads til at vaske sig.

I min verden har Totiltango en livlig og svinsk fantasi og næppe styr på realiteten. Jeg tvivler på, at du nogensinde har været på denne adresse. Du ødelægger en hård arbejdende kvindes omdømme og måske hendes kundekreds.

Men så må du sgu da meget undskylde. Jeg har sgu da ikke noget intention om at skade en kvindes ry. Det tjener hverken jeg eller hun på. Og da flere på baggrund af min beskrivelse af især badeværelset kan påpege, at jeg tager fejl af adresserne, kan jeg jo kun undskylde over for mutter i nr. 12, og så dem, som har fået ondt i røven. De kunne evt. prøve hos Nina og se, om hun kan løsne lidt op... Jeg fulgte min mobil, og det eneste jeg så på kortet var, at der var massage i nr. 12. Så jeg gik ned i kælderen hvor der var massage. Så det er det nr. jeg husker. 

Jeg ved ikke hvordan, jeg laver et dementi i dette forum, men hvis det ikke er muligt, så kan moderator vel slette min anmeldelse. Men selve oplevelsen står jeg fast ved. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
totiltango skrev, for 16 minutter siden:

Men så må du sgu da meget undskylde. Jeg har sgu da ikke noget intention om at skade en kvindes ry. Det tjener hverken jeg eller hun på. Og da flere på baggrund af min beskrivelse af især badeværelset kan påpege, at jeg tager fejl af adresserne, kan jeg jo kun undskylde over for mutter i nr. 12, og så dem, som har fået ondt i røven. De kunne evt. prøve hos Nina og se, om hun kan løsne lidt op... Jeg fulgte min mobil, og det eneste jeg så på kortet var, at der var massage i nr. 12. Så jeg gik ned i kælderen hvor der var massage. Så det er det nr. jeg husker. 

Jeg ved ikke hvordan, jeg laver et dementi i dette forum, men hvis det ikke er muligt, så kan moderator vel slette min anmeldelse. Men selve oplevelsen står jeg fast ved. 

Sku vi nu ikke bare vente til du har været forbi stedet og checket husnumre. Enhver kan tage fejl, og den oplevelse en får er ikke nødvendigvis den samme som andre får. 

Uanset hvad, så var det er fin og dejligt velskrevet anmeldelse du begik. :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...