Hop til indhold
totiltango

Marselis Wellness, Aarhus - Rettelse

Recommended Posts

En uforbeholden undskyldning er på plads ift. Marselis Wellness. 

https://annoncelight.dk/showad/305522 

Jeg havde lavet den fejl at komme med en anmeldelse, hvor jeg åbentbart tager fejl af to massagesteder på samme gade, da jeg ikke går sønderligt meget op i numre. Så jeg har ikke været ved Marselis Wellness, men ved en som kalder sig Nina. Jeg spurgte ikke efter et navn, så jeg ved det reelt ikke. Andre har fortalt mig det. 

Hvis du ønsker en god grøn massage i Aarhus, så er Marselis Wellness efter sigende et af de bedste steder. Det er det i hvert fald i følge nogle af dem, som har prøvet det, og som har kommenteret min fejl i det link, jeg har sat i bunden. 

Mine anmeldelser er på intet tidspunkt et værktøj til at skade de kvinder, som giver massage med eller uden ekstra. De er kun for at dele oplevelser med et billedeligt sprog. 

I den forbindelse kan jeg så også give @thaibum en undskyldning, for at gøre ham forvirret og derefter at give ham et lidt flabet svar. 

En undskyldning kan gives til @Aarhuselsker og @Den flittige for at blive draget ind i mine ondskabsfulde løgne. 

Der skal også være en undskyldning til alle dem, som er gået forgæves efter en god massage, et hj og en finger op i enden. 

Slutligt kan der gives en tak til @Doone for et livligt indput i min fejltagelse. For der var ikke tigerbalsam i min massage, og han kender åbenbart til begge steder. 

 

 

Så for lige at opsumere; God grøn massage -> Marselis Wellness - et hj og en finger op i enden -> et andet sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg følte mig ikke inddraget, blot lidt forvirret. 

Du er et stort menneske når du kan indrømme en fejl. Men mon ikke du besøger Nina igen og får et trut i trompeten med videre :D.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 11 timer siden:

Jeg følte mig ikke inddraget, blot lidt forvirret. 

Du er et stort menneske når du kan indrømme en fejl. Men mon ikke du besøger Nina igen og får et trut i trompeten med videre :D.
 

Er trut godt og øko?

NN

Del dette indlæg


Link til indlæg
NN 8000 skrev, for 26 minutter siden:

Er trut godt og øko?

NN

Ja som jeg husker det. Men det er længe siden jeg var der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja er nok blevet en sur gammel mand.:) Men syntes det noget sjusket/gået for stærkt, at man anmelder et andet sted end der man har været.Måske gennemlæse anmeldelsen en ekstra gang inden afsend.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, Lige nu:

Ja er nok blevet en sur gammel mand.:) Men syntes det noget sjusket/gået for stærkt, at man anmelder et andet sted end der man har været.Måske gennemlæse anmeldelsen en ekstra gang inden afsend.:)

Ahhr, come on. Manden har lavet en fejl og lægger sig fladt ned. Det er sgu’ meget god stil. Vi kan jo alle fejle?

God dag,

NN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...