AGB 57 Skrevet 6. Maj, 2021 Så blev det min tur til første anmeldelse. Jeg vil forsøge at være så ærlig som mulig og vil på forhånd sige, at jeg er total upartisk ift. pigerne og ikke på nogen måder ønsker at hylde nogen ufortjent eller hænge andre ud. Og helt kort; jeg er i et lykkeligt familieforhold, og 'prøver kun andre græsgange' da der ikke altid er tid eller lyst til samme på hjemmefronten, jeg tror mange ved hvad jeg taler om ;-) I går var jeg forbi Thai Smile Massage i Søborg, også kendt som Smile115, da bl.a. @Harran havde skrevet en super anmeldelse af Ann. Jeg havde på forhånd sms'et med dem, bestilt tid, bekræftet mobilepay og ønsket Ann - alt sammen svaret med 'helt ok, du kommer bare'. Jeg finder stedet, som har god parkering og jeg lukkes hurtigt ind. Det er dog ikke Ann der åbner, men derimod Dada, finder jeg ud af, som sammen men en anden pige fra billederne, fik ikke navn, fortæller at Ann er optaget men at de har new girl. Ahhh here we go, tænker jeg, det bliver ikke som forventet. De fornemmer min utilfredshed og Ann kaldes frem på Thai. Okay, Ann er sikkert anmelderrost men nogen vårhare er hun ikke, så jeg skifter holdning og spørger om new girl er god? Som om de ville sige nej... Yes skat, she is super good, all for you skat. Jeg tror aldrig jeg er blevet kaldt skat så mange gange på så kort tid. Nåh, op fra kælderen kommer Nana, en ung sød pige, ikke den kønneste eller slankeste men helt igennem sød at se på. Hun er ikke på nogen billeder, er jeg rimelige sikker på efter at have kigget en ekstra gang, men måske andre har hørt om hende fra andre steder? Vi får et rum og jeg starter med oliemassagen. Det er super standard, nærmest nus mere end massage og jeg når allerede at tænke at det bare bliver en time med massage, måske et HJ og det er så det. Men efter 15 min og lidt stønnen fra min side spørger hun på engelsk om jeg vil ha' happy ending? Nu er det alt eller intet tænker jeg og siger kækt yes bumbum. Okay, hun spørger hvad jeg vil betale og jeg siger 1500,- som vel er standard jvf. forum herinde. Ok, jeg betaler hurtigt via mp, hun smiler og smider tøjet. Her skifter stemningen så gevaldigt; fra en let massage og en lettere mopset mig til at fyren bliver nusset og suttet godt og grundig op til kamp i en lækker 69er med en stram, glat mis lige foran mig. Det bliver til fulde 45min GFE FP med kondom (selvf), kys (ikke tunge) og mange forskellige stillinger. Nana er sød, smilende og klynkende hele vejen igennem. Jeg forsøger at slikke/fingere hende op til at sprøjte, hun kan tydeligvis lide det og bliver også våd men sprøjte kan hun ikke. Det er også det eneste minus, det er super lækker gensidig sex, der alt i alt virker som om er en god oplevelse også for Nana. Ingen kikken på klokken eller banken på døren, vi afslutter naturligt efter en time med HJ uden kondom, hun vasker mig ren og masserer min hovedbund 5-10 min. Jeg klager ikke og giver hende drikkepenge kontant uden om Mama Ann. Et hurtigt bad og på vej ud af døren griner Dada og Ann til mig og lover de alle tre tager sig af mig næste gang, you tall and handsome skat Det bliver nok et ja til næste gang, hvem drømmer ikke om en firkant ;-), men inden da skal I høre om min tur i sidste uge med Janett på Lyngbyvej (cliffhanger) og første næste gang skal jeg 110% forbi Mook, som jeg glæder mig til. Ha' det godt derude og pas på jer selv og pigerne! 4 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4404 Skrevet 6. Maj, 2021 Tak for en fremragende anmeldelse, @AGB. AGB skrev, for 1 time siden: Ann er sikkert anmelderrost men nogen vårhare er hun ikke Du har helt ret, men det havde du vel heller ikke forventet ud fra anmeldelserne og billederne? Og ja, mange thaier bruger “skat” som afslutning efter stort set hver sætning. Der er nok fordi, at hvis de siger “Hvor er du dog sød og dejlig, skat”, så skal man trække 50% fra. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 6. Maj, 2021 Hvis pungen er tyk nok så tror jeg, de mener det 100'% 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AGB 57 Skrevet 6. Maj, 2021 Enig @Den_glade_amatør jeg havde regnet med Ann var 'oppe i årene' men altså, hun er jo mere gilf end milf. Helt sikkert super sød og hot som en stegepande men måske ikke lige den første jeg ville kaste mig over her after-covid men der bliver talt rigtig godt om hendes vildskab og det talte i min umiddelbare beslutning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg