Tobias 2 Skrevet 4. Maj, 2021 https://annoncelight.dk/showad/317609 Jeg må sige at hun er en ener. Hun er den sødeste frækkeste pige jeg har mødt. Fra det tidspunkt men går ind til der man går ud er hun fuldt tilstede. Men kan mærke at hun elsker det. Pige:10/10 helt vanvittigt Sted 8/10 hun bor sammen med en anden pige hørte hende gå lidt rundt men ud over det var der ikke noget Sex10/10 lever sig fuldt ind i det PS er ordblind. Men var nød til og skrive om hende fordi wow 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 218 Skrevet 4. Maj, 2021 (edited) Tobias skrev, for 14 minutter siden: PS er ordblind. Men var nød til og skrive om hende fordi wow Har hørt at Google Translate også er temmelig ordblind... Beklager hvis jeg rammer ved siden af, men falder for fristelsen Redigeret 4. Maj, 2021 af BB Man Ordblind ;-) 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tobias 2 Skrevet 4. Maj, 2021 BB Man skrev, for 25 minutter siden: Har hørt at Google Translate også er temmelig ordblind... Beklager hvis jeg rammer ved siden af, men falder for fristelsen Den er sku god nok jeg er ordblind men forstår godt hvad du mener. Men hvis du prøver og se hende finder du ud af at det passer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 218 Skrevet 4. Maj, 2021 Tobias skrev, for 2 minutter siden: Den er sku god nok jeg er ordblind men forstår godt hvad du mener. Men hvis du prøver og se hende finder du ud af at det passer Fair nok, min ven - håber du tilgiver en gammel ironiker. Jeg er selv ordblind, men har gode værktøjer på min computer der retter det hele til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 580 Skrevet 4. Maj, 2021 Honestly... The look in her eye's and face scares the hell out of me... Her eye's are completely dead and she don't even manage a Pan Am smile. She honestly looks scared... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tobias 2 Skrevet 4. Maj, 2021 BB Man skrev, for 1 minut siden: Fair nok, min ven - håber du tilgiver en gammel ironiker. Jeg er selv ordblind, men har gode værktøjer på min computer der retter det hele til Har også cd-ord på min PC men har skrevet det på min mobil og det er helt ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tom Æske 6 Skrevet 4. Maj, 2021 Hej Tobias, hvad fik du? Og var der superfransk og frenchkiss med? Og hvad med afslutning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tobias 2 Skrevet 5. Maj, 2021 Tom Æske skrev, for 7 timer siden: Hej Tobias, hvad fik du? Og var der superfransk og frenchkiss med? Og hvad med afslutning? Har været der 2 gange 30min og 1 time. Og der fik jeg Superfransk og Frenchkiss og deepthroat som extra og så cum jeg på brysterne som ikke var extra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
16cm but thick 48 Skrevet 5. Maj, 2021 Keaper skrev, for 16 timer siden: Honestly... The look in her eye's and face scares the hell out of me... Her eye's are completely dead and she don't even manage a Pan Am smile. She honestly looks scared... Unfortunately I’ll agree (especially while holding the BT newspaper in DK) ☹️ But maybe just a bad day / stressful coming to DK etc. She looks beautiful though. Så det holder mig lidt tilbage og de ca 100km til Århus. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 580 Skrevet 5. Maj, 2021 16cm but thick skrev, for 6 minutter siden: Unfortunately I’ll agree (especially while holding the BT newspaper in DK) ☹️ But maybe just a bad day / stressful coming to DK etc. She looks beautiful though. Så det holder mig lidt tilbage og de ca 100km til Århus. Yes, the dead eye's / thousand yard stare I may have seen before. But not this noticeable, and combined with the whole facial expression and the body language... It just ticks of warning-bells. Notice the change from the first pictures that are presumably from home and then the later once. There's a big change. Then add those tattoo's that looks like they are drawn by a 5 year old with magic marker. It just makes me very uncomfortable. Sure, I may be completely wrong. And I know there are reasons to visit these girls when they are in DK. But I would still not visit her. even as you say, she does look adorable in the first picture. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg