Banditos 37 Skrevet 4. Maj, 2021 Pite skrev, for 1 minut siden: Jeg må konkludere at ungdommens kilde er fundet!! og så endda i Kolding Spørgsmålet er om jeg også taber mig en 4år ved at besøge denne dame? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 4. Maj, 2021 Jeg har svaret. du skal bare lægge de to tal sammen, så har du den rigtige alder. 31+27=58 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 4. Maj, 2021 Jeg må her indrømme at jeg faktisk har gjort noget lignende fordi jeg bare ændrede min alder i min tekst uden ændre den i profil oplysninger.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 721 Skrevet 4. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden: Jeg må her indrømme at jeg faktisk har gjort noget lignende fordi jeg bare ændrede min alder i min tekst uden ændre den i profil oplysninger.. Ej altså..... Dig !!! Af alle søde mennesker.....? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 4. Maj, 2021 Blækspruttemanden skrev, for 32 minutter siden: Ej altså..... Dig !!! Af alle søde mennesker.....? Ja det ikke til at tro.. Oooog traditionen tror startede jeg da også ud med at være 21 år i 4-5 år.. Nogen ting skal man bare igennem sådan indvielsesagtigt inden man finder sine egne ben.. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobrofyr Skrevet 4. Maj, 2021 Ligesom en anden GP’er/bruger af EG; hun har været 46 år siden 2016. En kort periode var hun 47 men nu er hun 46 igen gad godt at min alder stod stille.. enhver kan se på hendes hud at hun er 50 plus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 5. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 19 timer siden: Ja det ikke til at tro.. Oooog traditionen tror startede jeg da også ud med at være 21 år i 4-5 år.. Nogen ting skal man bare igennem sådan indvielsesagtigt inden man finder sine egne ben.. Altid bedre end dem der er 29 år i 10-15 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 5. Maj, 2021 Hobrofyr skrev, den 4.5.2021 at 14:32: Ligesom en anden GP’er/bruger af EG; hun har været 46 år siden 2016. En kort periode var hun 47 men nu er hun 46 igen gad godt at min alder stod stille.. enhver kan se på hendes hud at hun er 50 plus Og jeg tænker med dit skriv vil du gerne fremstå som en rigtig mand, men har en mistanke om at du er en ung knøs under 21. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5582 Skrevet 5. Maj, 2021 Frodige Ida skrev, for 33 minutter siden: Og jeg tænker med dit skriv vil du gerne fremstå som en rigtig mand, men har en mistanke om at du er en ung knøs under 21. 50 plus skulle være de nye 40, fed og færdig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobrofyr Skrevet 5. Maj, 2021 Frodige Ida skrev, 1 time siden: Og jeg tænker med dit skriv vil du gerne fremstå som en rigtig mand, men har en mistanke om at du er en ung knøs under 21. Jeg er ældre end det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 5. Maj, 2021 DETH skrev, for 5 timer siden: 50 plus skulle være de nye 40, fed og færdig. Det ved jeg intet om. Er du nået dertil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 5. Maj, 2021 Hobrofyr skrev, den 4.5.2021 at 14:32: enhver kan se på hendes hud at hun er 50 plus Nope, det kan jeg ikke se. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5582 Skrevet 6. Maj, 2021 Frodige Ida skrev, for 4 timer siden: Det ved jeg intet om. Er du nået dertil Mæj, der går lige 10 år og 3 måneder, ca. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 6. Maj, 2021 AalborgLook skrev, for 13 timer siden: Nope, det kan jeg ikke se. Så prøv med dine 2 andre øjne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den lille frøken Skrevet 6. Maj, 2021 Kan virkelig ikke se det sensationelle i 27 år kontra 31 år. Hvori består den store store forskel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 6. Maj, 2021 Den lille frøken skrev, for 4 timer siden: Kan virkelig ikke se det sensationelle i 27 år kontra 31 år. Hvori består den store store forskel? Den store forskel er 4 år, det ikke er muligt at være både 27 og 31 år på samme tidspunkt. Dårlig stil at lyve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den lille frøken Skrevet 6. Maj, 2021 Zero skrev, for 14 minutter siden: Den store forskel er 4 år, det ikke er muligt at være både 27 og 31 år på samme tidspunkt. Dårlig stil at lyve. Så det er løgnen der er det sensationelle?? Ikke de 4 år? Hvis en GP slet ikke må lyve om noget så vil der nok være rigtig mange kunder der går skuffede fra et besøg. For selvfølgelig får alle gp da orgasmer. Og selvfølgelig lyver ingen, når de stønner : " nøj en lækker stor pik du har, du gør mig bare så våd " Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 6. Maj, 2021 (edited) Zero skrev, for 4 timer siden: Den store forskel er 4 år, det ikke er muligt at være både 27 og 31 år på samme tidspunkt. Dårlig stil at lyve. Mon ikke hun har glemt at opdatere profilen, men har opdateret alderen i teksten? Når det er sagt, så er det af diskretionshensyn ikke klogt at skrive præcis alder, vægt og højde, når man samtidig har vellignende billeder. Lav evt en lille øvelse, hvor ofte gætter du andres alder helt præcist? Sjældent..... folk ældes nemlig forskelligt, nogle ser yngre ud, andre ældre end de er. Redigeret 6. Maj, 2021 af Liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 7. Maj, 2021 Liv skrev, den 6.5.2021 at 21:59: Mon ikke hun har glemt at opdatere profilen, men har opdateret alderen i teksten? Når det er sagt, så er det af diskretionshensyn ikke klogt at skrive præcis alder, vægt og højde, når man samtidig har vellignende billeder. Lav evt en lille øvelse, hvor ofte gætter du andres alder helt præcist? Sjældent..... folk ældes nemlig forskelligt, nogle ser yngre ud, andre ældre end de er. Du har fuldstændig ret i, at folk ældes forskelligt og flere faktorer kan have indvirkning på tidlig ældning. Selvfølglig skal gp'er værne om deres diskretion, ligesom flere kunder har brug for diskretion. Det er den bevidste snyd, som jeg ikke er tilhænger af (forsøg på bondefangeri). Du skjuler ikke at du er en moden kvinde, respekt for at du ikke skriver at du er 29 i din annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klipklap 401 Skrevet 8. Maj, 2021 Zero skrev, den 6.5.2021 at 17:35: Den store forskel er 4 år, det ikke er muligt at være både 27 og 31 år på samme tidspunkt. Dårlig stil at lyve. 90 pct af mændenes lyver når de kommer hjem til fruen - så vi skal vist ikke tale om at lyve 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 8. Maj, 2021 (edited) Klipklap skrev, 1 time siden: 90 pct af mændenes lyver når de kommer hjem til fruen - så vi skal vist ikke tale om at lyve 90% er det ikke lidt lavt sat ? jeg må desværre indrømme at jeg lyver 100% af tiden. Redigeret 8. Maj, 2021 af Grydeskeen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg