Hop til indhold

Recommended Posts

Hej. Er du nogensinde blevet afsløret i at gå til GP'er ? Og på hvilken måde er du afsløret? Hvilken (dårlig) undskyldning har du brugt til at forsvare dig med?

Har selv brugt den med BENÆGT, BENÆGT,  LYV, LYV, LYV!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gik engang ind til en Thai hvor INGEN var i tvivl om hvad der foregik.

Og ..... på vej ind mødte jeg en kollega som var på vej ud :-)

 

Vi nikkede blot til hinanden og talt aldrig om det .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er aldrig blevet spurt, men kan heller ikke se hvorfor det skal være en hemlighed ? Du gør jo ikke noget ulovligt eller lign. self. har man en kone derhjemme der ikke ved til det kan det da give problemer kan jeg da godt se, men så er spørgsmålet vel mere om man burde :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da min kammerat var i starten af tyverne og boede med sin eks kæreste, rendte han ind i svigerfar ude foran det lokale bordel. Han beskrev det som: den mest intense stirrekonkurrence mens de gik forbi hinanden uden en lyd :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frederik82 skrev, for 47 minutter siden:

Da min kammerat var i starten af tyverne og boede med sin eks kæreste, rendte han ind i svigerfar ude foran det lokale bordel. Han beskrev det som: den mest intense stirrekonkurrence mens de gik forbi hinanden uden en lyd :ph34r:

Vildt nok!

“Jeg skulle lige hente noget for en ven...”

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 14 timer siden:

Vildt nok!

“Jeg skulle lige hente noget for en ven...”

ups

Del dette indlæg


Link til indlæg

Qua mit tidligere arbejde havde Jeg min gang på diverse københavnske bordeller, blandt andet som location og fordi Jeg også lavede videoklips til pigerne. Det er jo ganske uskyldigt og en del af mit arbejde. En dag, hvor Jeg havde været på optagelserne for en pige og var på vej ud kom hendes næste kunde; en af mine meget nære venner. Dét har vi haft meget sjov ud af siden. Vil ikke sige, at han er blevet 'afsløret', men stikker da til ham en gang imellem, når vi er i byen, og han udser sig et eller andet pigebarn han gerne vil charme på. Det har vi meget morskab ud af fordi han véd, at Jeg ikke siger noget, men det skader jo ikke at stikke lidt til ham.

Han er single, han er rig og kan egentligt godt score i byen, men har en ting for 'the sure thing who knows what she's doing', som han siger...

Del dette indlæg


Link til indlæg

To forskellige fortællinger kommer op til overfladen fra min tid som glædespige. 

For mange år siden kom en af mine dengang meget faste gæster på Cassiopeia for at besøge mig som så ofte før. Det var i starten af januar, på en afløservagt en anden dag og tid end min faste vagt. Han havde bestilt tid som han plejer, og bookingen stod i frisør-kalenderen med et navn jeg genkendte.
Min yndlings-telefondame lukker ham ind i vente-rummet da han kom i god tid og jeg "som sædvanligt" var en smule forsinket til dagens bookinger. 
Jeg opdager ikke at der skulle være noget der er anderledes end det plejer. 
Telefondamen viser ham ind i mit bolle-rum og jeg går i bad og ind og hilser på ham. 
Han smiler og smågriner lidt indforstået og kigger på mig efter en reaktion, som jo ikke kommer. 
Vi gi'r den gas - og det skal måske lige siges at han var et riiiiigtigt godt skrald, og ingen af os var stille. Fuldstændigt ligesom altid. 
Bagefter når vi ligger og damper af begynder han på en samtale som jeg slet ikke kan følge med i og jeg bliver forvirret. 
Det viser sig at min yndlings-telefondame "Sara" og hendes mand er min gæsts aller nærmeste venner. Han besøger mig fordi han er blevet single, men ganske få dage forinden har han været til Nytårsfest hjemme hos Sara og hendes mand - sammen med sin eks (Saras bedste veninde) som måske egentlig rigtigt gerne ville ha' ham tilbage. 
Efter vi har kysset farvel og jeg har lukket ham ud går jeg selvfølgelig ind til Sara og spørger "Hvorfor advarede du mig ikke lige?" hvortil hun svarer "Det var jo ikke min hemmelighed, men hans". Respekt! Sara... kom tilbage!

Den anden situation var hvor afsløringen IKKE skete, men var ganske få meter og minutter fra at blive helt skørt. 
I lang tid havde jeg haft en fast gæst (også på Cassiopeia) som jeg så måske en gang om måneden eller to. Han kom altid i arbejdstøj og hans arbejdsbil holdt parkeret ude i Ringstedgade eller i kvarteret når han var på besøg enten i frokostpausen eller i slutningen af arbejdsdagen. 
Jeg så ham relativt ofte, men åbenbart ikke ofte nok til at fange at der var noget der ikke helt stemte. 
En dag kommer han forbi i sin frokostpause som så ofte før. Vi knalder og kysser og det er lige så fantastisk som det plejer. 
Vi kysser farvel og jeg lukker døren bag ham. 
5-7 minutter senere kommer han igen... tror vi. I samme arbejdstøj og hele molevitten. Telefondamen lukker ham ind og siger "Hej igen. Har du glemt noget?" hvortil manden bare måber og siger "Øh... nej?" og tilføjer "Jeg har bestilt tid hos Nadine". Telefondamen viser ham lettere forvirret ind i bollerummet imens jeg er i bad. 
Hun når ikke at fange mig - fordi hun har travlt med et telefonopkald og den anden pige der er på vagt samtidigt - så jeg går ind og siger fuldstændigt det samme som telefondamen "Hej Honey - har du glemt noget?" og forvirringen er total. Jeg fornemmer instinktivt et split sekund efter jeg har spurgt at der er et eller andet der ikke helt stemmer. Jeg giver ham et kys, tager imod pengene og går ud til telefondamen.
Vi hvisker og tisker og pludselig går det op for os begge på en gang at det er SØNNEN til FADEREN der lige er gået!!! Kunne da godt se at han havde flere/andre tatoveringer da jeg så kiggede efter, men de knaldede FULDSTÆNDIGT ens, sønnen var fysisk som snydt ud af næsen på faderen, der var "bare" måske 20 års forskel på dem.
Jeg havde ganske enkelt knaldet med både far og søn igennem længere tid uden at være klar over det. Jeg havde det først ret sært med det, men rystede det af mig og fik vist nok kringlet det sådan at jeg sagde det var telefondamen der lavede "telefonfis" med mig og jeg beklagede at det var gået ud over ham. 
Jeg talte med flere folk om det, selvfølgelig helt uden at afsløre noget om hvilken slags håndværkere de var eller andre detaljer. og nogle syntes det var sådan lidt et grænsetilfælde til noget incestuøst, men jeg valgte at ignorere det, og holde det helt for mig selv.
Jeg tænker stadig nu jeg blev mindet om det "Gad vide hvordan konen/moderen har set ud? Hun har nok lignet mig i en 20 år ældre udgave" :D 

Nu savner jeg dem lidt alle 3... gad vide hvem de kysseboller med nu? Og hvad laver "Sara" i dag? Den næst-bedste telefondame ever... lige efter Conni ;)

Kh. Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har sagt nogen gange jeg fik besøg af en ven.

Men så kom min søster lige forbi og ville have snakket med mig, men så så min søster der gik flemmed tøs ind til mig, og så var det svært at komme med dårlige undskylninger... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John Travolta skrev, for 11 timer siden:

Jeg har sagt nogen gange jeg fik besøg af en ven.

Men så kom min søster lige forbi og ville have snakket med mig, men så så min søster der gik flemmed tøs ind til mig, og så var det svært at komme med dårlige undskylninger... 

Var du i et forhold? For ellers kunne det vel bare være en date, som du ikke havde sagt noget om før du vidste om det blev noget seriøst? 

Jeg er aldrig blevet afsløret, men omvendt har jeg været single så længe, at folk sikkert mistænker at jeg får mine behov dækket på en eller måde, eller at jeg er aseksuel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, den 29.6.2021 at 09:20:

Var du i et forhold? For ellers kunne det vel bare være en date, som du ikke havde sagt noget om før du vidste om det blev noget seriøst? 

Jeg er aldrig blevet afsløret, men omvendt har jeg været single så længe, at folk sikkert mistænker at jeg får mine behov dækket på en eller måde, eller at jeg er aseksuel. 

På det tidspunkt var jeg ved at komme mig efter en alvorlig ulykke, så det kunne umuligt være en date, når der kom en lille lækker asiat der var pyntet op til den store guldmedalje med højhælede sko og det hele. Det var så indlysende at min søster ringede om aftenen og sagde jeg skulle passe på mig selv. Jeg var lige ved at begynde at lære at gå selv uden nogen hjælpemidler i mit eget hus på det tidspunkt, og der gik flere år bagefter, inden jeg gik selv ned i byen uden hjælpemidler.... så det var mere eller mindre umuligt for mig at finde en rigtig date på det tidspunkt! :rolleyes: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...