Hop til indhold

Tid til nærvær og varme - Horsens

Featured Replies

Skrevet

Hej Eroguide

https://annoncelight.dk/showad/278985

I en dreven stund sen søndag aften, blev fristelsen for stor og der måtte ske noget.

Jeg fandt derfor denne skønne kvinde på Annoncelight og tog kontakt via et opkald. Vi blev enige om 20 min til et absolut overkommeligt beløb. 
Adressen ligger i det centrale Horsens, en en helt almindelig opgang. Døren er åben, så når aftalen er i hus lister man bare på på rette sal og bliver lukket diskret ind. :) 

Efter et hurtigt bad, listede vi ind i soveværelset hvor det startede med lidt kælen og kyssen for enden af sengen. 
“Horsens MILF” er en skøn kvinde i sin bedste alder, hun er ikke bleg for at tale om hendes beskæftigelse.

Kroppen er lækker og spændstig trods alderen. Brysterne er store, dog er det ikke den fyldige pakke man får fat i. ;) Horsens MILF er en skøn kvinde med dejlig indlevelse. 

Seancen fortsatte efter kysseriet på lagnerne, her hyggede vi videre uden nogen former for tidspres eller hast. 
Der blev inden fyren skulle listes ind, spurgt til om jeg vil have turen “uden” på trods af fristelsen kom regnfrakken på og der blev knaldet i forskellige positioner inden ladningen måtte sendes hurtigere end forventet. ;) :) 

Horsens MILF et absolut et besøg værd, hun er sød og fræk. Pas godt på hende!

Skrevet
Hamderjyden skrev, for 1 time siden:

Hej Eroguide

https://annoncelight.dk/showad/278985

I en dreven stund sen søndag aften, blev fristelsen for stor og der måtte ske noget.

Jeg fandt derfor denne skønne kvinde på Annoncelight og tog kontakt via et opkald. Vi blev enige om 20 min til et absolut overkommeligt beløb. 
Adressen ligger i det centrale Horsens, en en helt almindelig opgang. Døren er åben, så når aftalen er i hus lister man bare på på rette sal og bliver lukket diskret ind. :) 

Efter et hurtigt bad, listede vi ind i soveværelset hvor det startede med lidt kælen og kyssen for enden af sengen. 
“Horsens MILF” er en skøn kvinde i sin bedste alder, hun er ikke bleg for at tale om hendes beskæftigelse.

Kroppen er lækker og spændstig trods alderen. Brysterne er store, dog er det ikke den fyldige pakke man får fat i. ;) Horsens MILF er en skøn kvinde med dejlig indlevelse. 

Seancen fortsatte efter kysseriet på lagnerne, her hyggede vi videre uden nogen former for tidspres eller hast. 
Der blev inden fyren skulle listes ind, spurgt til om jeg vil have turen “uden” på trods af fristelsen kom regnfrakken på og der blev knaldet i forskellige positioner inden ladningen måtte sendes hurtigere end forventet. ;) :) 

Horsens MILF et absolut et besøg værd, hun er sød og fræk. Pas godt på hende!

hvordan er pforholdene ved hende

Skrevet

@Hamderjyden Hvor gammel vurderer du hende til at være? Det skriver hun ikke noget om i annoncen. 

Skrevet

Hun lyder som en man sku kigge forbi trods hendes alder

hvad gav du for sådan en omgang 

• 2 weeks later...
Skrevet

Andre der har oplevet hun ikke overholder aftaler? Jeg havde en aftale med hende i formiddags men ringede og ventede forgæves så spildte lige hele min formiddag på det. 

• 1 month later...
Skrevet

Nogen der har prøvet græsk med hende? 
den bagdel kunne man godt holde fat i dejligt solidt ?

• 4 weeks later...
Skrevet

Nogle kneppet hende uden gummi    -- er fissen stram  eller

• 5 weeks later...
Skrevet

Kysser hun godt  og blow med slug    er hub ryger eller

• 1 year later...
Skrevet
salla123 skrev, for 9 minutter siden:

Hvordan er fissen   nogle  kommet i hende.

Jeg syntes den er fin - nogle detaljer du eftersøger? Og ja - er kommet i hende. 

Skrevet

Jeg har været der, hun er flink og gør faktisk sit bedste.  

Men billederne er på ingen måde retsvisende, man skal komme der hvis udseende ikke er det vigtigeste for en og forvente at man får en ældre dame hvor årende kan ses tydeligt, og intet på hende er fyldigt, vil beskrive hendes krop og bryster som ramt af tyngdekraften. 

Redigeret af Mand34Horsens

Skrevet
Mand34Horsens skrev, Lige nu:

Jeg har været der, hun er flink og gør faktisk sit bedste.  

Men billederne er på ingen måde retsvisende, man skal komme der hvis udseende ikke er det vigtigeste for en og forvente at man får en ældre dame hvor årende kan set tydeligt. 

Enig - hun er ikke fast i kødet  

• 10 months later...
Skrevet

Nogen der ved om hun stadig arbejder? 

Skrevet

Nogen der ved om hun stadig arbejder 

• 2 months later...
Skrevet

Kære Brødre 

Jeg har ikke kunne træffe denne lille "Horsensperle" i et stykke tid....Nogen, der ved om hun er gået på "pension" eller ?  

• 1 year later...
Skrevet

Intet nyt om den fantastiske dame er stoppet

Skrevet
Bach skrev, for 27 minutter siden:

Intet nyt om den fantastiske dame er stoppet

Er hun stoppet? 

Skrevet

Hvis du ikke har viden, er der ingen grund til at skrive i trådene.

Hamderjyden skrev, for 9 timer siden:

Pas?

Skrevet

Det en skam. Jeg nød at besøge hende, håber hun starter op igen en dag 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.