Hop til indhold
Hamderjyden

Tid til nærvær og varme - Horsens

Recommended Posts

Hej Eroguide

https://annoncelight.dk/showad/278985

I en dreven stund sen søndag aften, blev fristelsen for stor og der måtte ske noget.

Jeg fandt derfor denne skønne kvinde på Annoncelight og tog kontakt via et opkald. Vi blev enige om 20 min til et absolut overkommeligt beløb. 
Adressen ligger i det centrale Horsens, en en helt almindelig opgang. Døren er åben, så når aftalen er i hus lister man bare på på rette sal og bliver lukket diskret ind. :) 

Efter et hurtigt bad, listede vi ind i soveværelset hvor det startede med lidt kælen og kyssen for enden af sengen. 
“Horsens MILF” er en skøn kvinde i sin bedste alder, hun er ikke bleg for at tale om hendes beskæftigelse.

Kroppen er lækker og spændstig trods alderen. Brysterne er store, dog er det ikke den fyldige pakke man får fat i. ;) Horsens MILF er en skøn kvinde med dejlig indlevelse. 
 

Seancen fortsatte efter kysseriet på lagnerne, her hyggede vi videre uden nogen former for tidspres eller hast. 
Der blev inden fyren skulle listes ind, spurgt til om jeg vil have turen “uden” på trods af fristelsen kom regnfrakken på og der blev knaldet i forskellige positioner inden ladningen måtte sendes hurtigere end forventet. ;) :) 

 

Horsens MILF et absolut et besøg værd, hun er sød og fræk. Pas godt på hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hamderjyden skrev, for 1 time siden:

Hej Eroguide

https://annoncelight.dk/showad/278985

I en dreven stund sen søndag aften, blev fristelsen for stor og der måtte ske noget.

Jeg fandt derfor denne skønne kvinde på Annoncelight og tog kontakt via et opkald. Vi blev enige om 20 min til et absolut overkommeligt beløb. 
Adressen ligger i det centrale Horsens, en en helt almindelig opgang. Døren er åben, så når aftalen er i hus lister man bare på på rette sal og bliver lukket diskret ind. :) 

Efter et hurtigt bad, listede vi ind i soveværelset hvor det startede med lidt kælen og kyssen for enden af sengen. 
“Horsens MILF” er en skøn kvinde i sin bedste alder, hun er ikke bleg for at tale om hendes beskæftigelse.

Kroppen er lækker og spændstig trods alderen. Brysterne er store, dog er det ikke den fyldige pakke man får fat i. ;) Horsens MILF er en skøn kvinde med dejlig indlevelse. 
 

Seancen fortsatte efter kysseriet på lagnerne, her hyggede vi videre uden nogen former for tidspres eller hast. 
Der blev inden fyren skulle listes ind, spurgt til om jeg vil have turen “uden” på trods af fristelsen kom regnfrakken på og der blev knaldet i forskellige positioner inden ladningen måtte sendes hurtigere end forventet. ;) :) 

 

Horsens MILF et absolut et besøg værd, hun er sød og fræk. Pas godt på hende!

hvordan er pforholdene ved hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Andre der har oplevet hun ikke overholder aftaler? Jeg havde en aftale med hende i formiddags men ringede og ventede forgæves så spildte lige hele min formiddag på det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der har prøvet græsk med hende? 
den bagdel kunne man godt holde fat i dejligt solidt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ØstJyskM48
salla123 skrev, for 9 minutter siden:

Hvordan er fissen   nogle  kommet i hende.

Jeg syntes den er fin - nogle detaljer du eftersøger? Og ja - er kommet i hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der, hun er flink og gør faktisk sit bedste.  

Men billederne er på ingen måde retsvisende, man skal komme der hvis udseende ikke er det vigtigeste for en og forvente at man får en ældre dame hvor årende kan ses tydeligt, og intet på hende er fyldigt, vil beskrive hendes krop og bryster som ramt af tyngdekraften. 

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ØstJyskM48
Mand34Horsens skrev, Lige nu:

Jeg har været der, hun er flink og gør faktisk sit bedste.  

Men billederne er på ingen måde retsvisende, man skal komme der hvis udseende ikke er det vigtigeste for en og forvente at man får en ældre dame hvor årende kan set tydeligt. 

Enig - hun er ikke fast i kødet  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...