Tenderness62 318 Skrevet 3. Maj, 2021 Jeg er blevet tilbudt poppers under en leg med en kvinde. Er der nogen der har erfaring med det? Hvad er virkningen? Er der eftervirkninger på kort og lang sigt? Hun siger at jeg bare skal have et stærkt hjerte 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1634 Skrevet 3. Maj, 2021 Personally, I do not practice such applications, but I have experienced a few times when some colleagues use this, then the entire house usually stinks, I myself get breathing problems and palpitations if I only smell it from a distance ... what it can do So I can't say exactly, maybe a kind of application for the SadoMaso area. In some countries, possession of such "utensils" is illegal and prohibited. In Denmark, however, you can buy it in the sex shop ... 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BL_junior 166 Skrevet 3. Maj, 2021 (edited) Der er en tråd om emnet her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/119618-hvad-er-poppers/?tab=comments#comment-1132173 Du kan læse mere om stoffet her: https://altomstoffer.dk/leksikon/poppers Mit svar er: Hold dig langt væk. Lortet er livsfarligt og ulovligt i Danmark. Indtagelse af amylnitrit / poppers er forbundet med kraftig forøget risiko for bevidstløshed og hjertestop. Redigeret 3. Maj, 2021 af BL_junior 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BL_junior 166 Skrevet 3. Maj, 2021 Tantra skrev, for 11 minutter siden: In Denmark, however, you can buy it in the sex shop ... It is indeed illegal to sell in Denmark too. No matter what they may say or call it in said sex shops. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 580 Skrevet 3. Maj, 2021 Tantra skrev, for 10 minutter siden: Personally, I do not practice such applications, but I have experienced a few times when some colleagues use this, then the entire house usually stinks, I myself get breathing problems and palpitations if I only smell it from a distance ... what it can do So I can't say exactly, maybe a kind of application for the SadoMaso area. In some countries, possession of such "utensils" is illegal and prohibited. In Denmark, however, you can buy it in the sex shop ... Are you, like me adverse to strong smells ? I get the same breathing issues at work when people have strong perfumes. Seems like the same sort of issue. If these poppers are something like strong fast acting smelling salts, or at least related. Nitrite seems to be the active indigence, that would make sense. They are illegal in Sweden, and counts as drugs. And don't seem like something I would wish to use. Although I guess I can understand the wish to get a quick rush . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 3. Maj, 2021 Du ska bare sørger for at gå til den rigtige pige, så bliver man automatisk “høj” af at være sammen med hende, og det er fuldt lovligt, dog kan det være STÆRKT vanedannende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobrofyr Skrevet 3. Maj, 2021 Forstår ikke folk så meget som overvejer at sniffe/inhalere det l... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nostalgia Skrevet 3. Maj, 2021 (edited) Poppers er et superfedt afrodisiakum. Og absolut vanedannende. Selv fik jeg en del hovedpine i starten, men det er jeg "vokset fra". Stanken bagefter kunne jeg godt undvære. Og ja, man skal nok holde sig fra det, hvis man har dårligt hjerte. Måske skal man bare i alm. holde sig fra det. Sex burde være et rush i sig selv jo. Men altså, når det er sagt, så er det fandme fedt at tage poppers og dyrke hed sex med en dejlig dame . Holder selv lige en pause fra det. Det er ulovligt at sælge i DK, men utrolig nemt at købe over nettet. Redigeret 3. Maj, 2021 af Nostalgia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Analelsker 136 Skrevet 3. Maj, 2021 En i min omgangskreds datter, døde af det for kort tid siden. Det var dog blandet med et sovemiddel. Så hold jer langt væk fra det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BL_junior 166 Skrevet 3. Maj, 2021 Nostalgia skrev, for 38 minutter siden: Poppers er et superfedt afrodisiakum. Og absolut vanedannende. Selv fik jeg en del hovedpine i starten, men det er jeg "vokset fra". Stanken bagefter kunne jeg godt undvære. Og ja, man skal nok holde sig fra det, hvis man har dårligt hjerte. Måske skal man bare i alm. holde sig fra det. Sex burde være et rush i sig selv jo. Men altså, når det er sagt, så er det fandme fedt at tage poppers og dyrke hed sex med en dejlig dame . Holder selv lige en pause fra det. Det er ulovligt at sælge i DK, men utrolig nemt at købe over nettet. Bare lige for at hamre min pointe ind med 100 tommer-søm: Poppers har været ulovlige at købe, besidde og bruge i Danmark siden 2004. De falder ind under lovgivningen om narkotika. Så hvis din pakke bliver stoppet i tolden får du et allerhelvedes hyr og risikerer både bøde og fængsel (afhængig af mængden og omstændighederne) fordi du lige så godt kan prøve at købe steroider eller heroin over nettet. Straffelovgivningen er den samme. Risikoen for blodpropper, hjertestop og bevidstløshed, koma og død som følge af iltmangel til hjernen: Er det også "superfedt"? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nostalgia Skrevet 3. Maj, 2021 (edited) Amen! Det må hver enkelt jo gøre op med sig selv. Store dele af folkeskoletiden - i hvert fald i de sidste klasser - brugte lærerne utrolig meget tid og energi på at advare os elever mod cannabis. Jeg tror, effekten af deres bestræbelser har været særdeles begrænset. De, der har haft lyst til at prøve det, har prøvet det alligevel (bl.a. undertegnede, som også elsker kombinationen cannabis/sex). Igen og igen. Jeg siger ikke, det er sundt. Men jeg siger, jeg har prøvet det adskillige gange. Jeg tror, man får en bøde (på et par tusinde måske?), hvis en pakke poppers til husbehov bliver fanget i tolden. Og indrømmet: Jeg var temmelig nervøs første gang! Ikke efterfølgende. At sammenligne det med heroin er overgearet. Mon ikke narko-hundene blev trænet lidt hårdere op, hvis politiet interesserede sig lige så meget for poppers, som de gør for heroin. TS spurgte til folks erfaringer, og nu har jeg delagtiggjort ham i mine. Han bad ikke om en prædiken. Så spar dine 100 tommer søm. God dag! Redigeret 3. Maj, 2021 af Nostalgia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 3. Maj, 2021 Den eneste erfaring jeg har er at det er rimelig nasty.. Og mænds opførsel på det er, for mig, utryghedsskabende.. De fleste få sådan et glas agtigt udtryk i øjnene og de bliver sværere at læse.. Jeg forstår ikke piger der føler sig trygge ved det eller ved at modtage gæster der tager det.. Jeg har, personligt, simpelthen for lidt erfaring med mænd der tager det til at jeg føler mig tryg i situationen.. Jeg vil faktisk hellere tage imod gæster der har drukket eller er på Coke eller lignende.. Selvom jeg aldrig selv har prøvet noget hårdere end en joint (og selvfølgelig alkohol) så har jeg mødt både fulde og påvirkede folk i byen og har derved erfaring med deres adfærd.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 3. Maj, 2021 Der findes ingen popper bedre end en lille tøs, der smask liderlig lægger sig på knæ og bønfalder om at få pik her og nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le Male 173 Skrevet 4. Maj, 2021 Mit råd vil være at holde dig langt væk fra det, for du har reelt ingen mulighed for at vide hvad du får. Du kan risikere at der er noget “mindre harmløst” i, men du kan lige så godt være uheldig at der er et eller andet kemikalie i, som du reagerer på og sender dig i coma. Lidt som de i mine øjne kraftigt mindre begavede der sniffer lattergas, der er lidt russisk roulette over det, for du ved ikke hvornår din krop vælger at reagere voldsomt på det. Det koster desværre en del unge mennesker indlæggelse hvert år. Nogle slipper med skrækken, enkelte får skader i hjernen og i luftvejene, og enkelte fortsætter turen til kapellet. Sex er fantastisk og det bør ikke være nødvendigt at fylde sig med stoffer for at nyde det mere. Et gratis, nemt og sikkert trick er at så vidt muligt meditere før sex. Det giver dig en god ro i kroppen og skærper alle dine sanser. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niceguydk2 1 Skrevet 4. December, 2024 Du får det bedste sex på poppers mig min kærste blir dyriske liderlige af poppers 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg