Hop til indhold
Bowway

Dansk Begyder? nogen som kender hende.

Recommended Posts

Guest 69manden

Hej. Nej men som jeg kan se, henviser hun til en hjemmeside som som er aktionbabe.dk, her er hjemmesiden https://www.auktionsbabe.dk/

Og der er ikke nogen garanti, for at du kommer til at mødes med hende, men lad være med at bruge tid, penge på det, siden tjener en del på det, tror at du også skal være medlem og hun for selv en lille procentdel og det alligevel ikke sikkert at du kommer til at mødes med hende..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 33 minutter siden:

Nu kan man ikke bare lige "komme forbi" 

Har du læst annoncen? 

Kan da godt være at nogen allerede har haft en aftale med hende??

Det er sikkert fake, men lækker er hun :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
superone skrev, for 40 minutter siden:

Kan da godt være at nogen allerede har haft en aftale med hende??

Det er sikkert fake, men lækker er hun :)

Med Kiya Peters? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
superone skrev, for 59 minutter siden:

Der står jo ikke noget om i annoncen at hun hedder kiya peters.

Har du lige hele indlægget fra start? 

Har fundet billeder i annoncen, som er stjålet fra Kiya Peters

https://yandex.com/images/touch/search?rpt=imageview&url=https%3A%2F%2Favatars.mds.yandex.net%2Fget-images-cbir%2F4314359%2FyJ2okSmgghJVwqHf33vjpw3597%2Forig&cbir_id=4314359%2FyJ2okSmgghJVwqHf33vjpw3597

Men tag en for holdet og vend tilbage

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Tlf nr på annoncen, er bare sat på for at lokke, der vil aldrig blive svaret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, den 4.5.2021 at 14:36:

Har du lige hele indlægget fra start? 

Har fundet billeder i annoncen, som er stjålet fra Kiya Peters

https://yandex.com/images/touch/search?rpt=imageview&url=https%3A%2F%2Favatars.mds.yandex.net%2Fget-images-cbir%2F4314359%2FyJ2okSmgghJVwqHf33vjpw3597%2Forig&cbir_id=4314359%2FyJ2okSmgghJVwqHf33vjpw3597

Men tag en for holdet og vend tilbage

Du er på et skråplan, trådstarter ved ikke at det er en fake annonce, tror du skal læse hans indlæg, og ikke være bagklog.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
superone skrev, for 10 timer siden:

Du er på et skråplan, trådstarter ved ikke at det er en fake annonce, tror du skal læse hans indlæg, og ikke være bagklog.

Det har da ikke noget at gøre med at være bagklog. 

Det er for at hjælpe ham jeg søger på billederne. Han kunne selv ha gjort det. 

Allerede tidligt i indlægget, er der flere kommentarer der henviser til at ann. sandsynligvis, er fake, en såkaldt honeytrap. 

Jeg sendte for flere dage siden et "." til nummeret, blot for at vente på det blev leveret. Det er ikke sket endnu :)

Har du hjulpet med noget til trådstarter? 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
superone skrev, for 14 timer siden:

Det var allerede postet i tråden, at billederne var af hende. Så når Superone skriver sådan, har han ikke tjekket kilden til billederne, selvom den er angivet i tråden. Jeg tror det er det, Pophair pointerer, når han skriver til Superone, at han ikke har læst tråden fra starten. Det har altså ikke noget at gøre med trådens første indlæg. Derfor er Pophair ikke "bagklog".

Capiche?

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, den 9.5.2021 at 09:10:

Det har da ikke noget at gøre med at være bagklog. 

Det er for at hjælpe ham jeg søger på billederne. Han kunne selv ha gjort det. 

Allerede tidligt i indlægget, er der flere kommentarer der henviser til at ann. sandsynligvis, er fake, en såkaldt honeytrap. 

Jeg sendte for flere dage siden et "." til nummeret, blot for at vente på det blev leveret. Det er ikke sket endnu :)

Har du hjulpet med noget til trådstarter? 

Prøv lige at læse tråden igen, jeg kommentere egentlig på den måde du svare trådstarter på

Har du læst annoncen? 

Jeg siger bare at der i annoncen ikke står noget om at det er Kiya Peters og dermed en fake annonce, hvorfor dit svar er underligt og ubrugeligt for trådstarter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 21 timer siden:

Det var allerede postet i tråden, at billederne var af hende. Så når Superone skriver sådan, har han ikke tjekket kilden til billederne, selvom den er angivet i tråden. Jeg tror det er det, Pophair pointerer, når han skriver til Superone, at han ikke har læst tråden fra starten. Det har altså ikke noget at gøre med trådens første indlæg. Derfor er Pophair ikke "bagklog".

Capiche?

Jeg ved udmærket godt det er en fake annonce, jeg undredes bare over pophair´s måde at svare trådstarter på, men hvis du læser tråden igen vil du formentlig indse det..

Capiche?

Del dette indlæg

Link til indlæg
superone skrev, for 2 minutter siden:

jeg undredes bare over pophair´s måde at svare trådstarter på, men hvis du læser tråden igen vil du formentlig indse det..

Nej, jeg forstår ikke at du henviser til trådstarter, når pophair ikke henviser til trådstarter og heller ikke svarer trådstarter. Så det giver nul mening, ligesom videre debat gør, da du tydeligvis ikke er interesseret i at indse egne misforståelser. 

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 7 minutter siden:

Nej, jeg forstår ikke at du henviser til trådstarter, når pophair ikke henviser til trådstarter og heller ikke svarer trådstarter. Så det giver nul mening, ligesom videre debat gør, da du tydeligvis ikke er interesseret i at indse egne misforståelser. 

Hvem er trådstarter da?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
superone skrev, 1 time siden:

Prøv lige at læse tråden igen, jeg kommentere egentlig på den måde du svare trådstarter på

Har du læst annoncen? 

Jeg siger bare at der i annoncen ikke står noget om at det er Kiya Peters og dermed en fake annonce, hvorfor dit svar er underligt og ubrugeligt for trådstarter.

Prøv at læs alle indlæg. Allerede i 3. indlæg, linker jeg til et billede af Kiya Peters. Et billede som annoncøren har stjålet fra nettet. 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, Lige nu:

Prøv at læs alle indlæg. Allerede i 3. indlæg, linker jeg til et billede af Kiya Peters. Et billede som annoncøren har stjålet fra nettet. 

Ja, men de forklare stadigvæk ikke din måde at svare på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
superone skrev, for 3 minutter siden:

Ja, men de forklare stadigvæk ikke din måde at svare på.

Du får ret og jeg får fred, godt med en pyt-  og ikke mindst en blokknap

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...