Hop til indhold

Recommended Posts

efter at jeg har fået mange forespørgsler fra mine fantastiske gentlemen om et gb har jeg nu været igang med at få stablet et på benene.. men men men hvilke af disse to scenarier ville i som gæst foretrække :-)

1) vi er to skønne tøser på 35 og 38 år. frodige og smukke. gang bang i 3 timer kun gentlemen ville være velkommen. dette ville være 2000 for 3 timer

2) samme skønne tøser men hvor man laver det om til en sex fest istedet. hvor der vil være mulighed for lidt godt til ganen i form af snacks og drikke vare. der vil være mulighed for at invitere mænd, kvinder og par og der vil være mulighed for at invitere pigerne med i spa på 2 eller 3 mands hånd eller ind privat til noget hygge.. dette ville være 3000 kr for et arangement på 4 timer

håber at der er nogen derude der er friske på at give en respons :-P

knus Mia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Klart scenario 1

Hvorfor? Mødes og snakke lyder hyggeligt nok, men med korona og begrænset tid så er det bedre at gå til makronerne.

Kan godt forstå at man få en time mere for 1,000, men en hygge stund med partner bytte og mad, konkurrerer direkte med hvad mange arrangere privat, så tror ikke kunderne ser mere værdien..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Først og fremmest så fortjener den gode vilje, som forespørgslen er udtryk for, at blive behandlet med respekt i tråden!

Desværre så er der erfaring for, at initiativer som dette bliver modtaget med begejstring, og udtrykt vilje til selv at ville deltage.

Hvor så de initiativrige kvinder i sidste ende oplever, at der ikke nær dukker de mænd op, som havde lovet at de ville komme.

På den måde er en tråd i forum, hvor anonyme, ofte useriøse brugere deltager, en meget usikker indikation på, om det kan betale sig at afvikle et arrangement.

For år tilbage udgjorde både Seduction Girls og Pussy Galores, stærke events brands!
De kunne annoncere for events, og opnå profitabel deltagelse af nok mænd, når de gjorde det.

Men det kunne de også kun fordi, at deres troværdighed var opbygget over tid, og fordi de havde mange referencer fra tidligere arrangementer, såsom anmeldelser på nettet.
Det sikrede seriøse tilmeldinger af seriøse mandlige deltagere, og det sikrede dermed at der var økonomi i det, for de kvindelige deltagere.

I er fra bar bund slet ikke et sted, hvor Seduction Girls og Pussy Galores i sin tid, efterhånden lykkedes med at nå til.

I må ikke begå den fejl at stole på mænd i denne tråd!

I bør sikre jer et forpligtende tilsagn, eksempelvis et depositum der kan gå tabt, hvis mænd ikke møder op.

Hvis I er villige til at se det første arrangement, som en investering i at opbygge kendskab til jeres arrangement, for at opnå omtale og anmeldelser.
Mere end at formålet er at tiltrække x antal mandlige deltagere, for at kunne tjene x antal kr på arrangementet.
Fordi at hensigten er over tid, at kunne opnå det samme, som det i sin tid lykkedes for Pussy Galores og Seduction Girls.

Ja så er der i princippet et perspektiv i, at tage risikoen for fiasko, med jeres allerførste arrangement.

Men hvis I ikke er villige til at løbe risikoen for fiasko, både fordi mænd ikke møder op, og fordi I Ikke tjener penge på jeres event.
Så synes jeg at I helt bør droppe tanken.

Personligt vil jeg ikke deltage, fordi jeg ikke har præference for jeres profil, men det er der utvivlsomt mange mænd der har, og jeg ønsker jer held og lykke!

Til den rette pris, er jeg absolut mest til et sexparty, som i sin tid Seduction Girls og Pussy Galores afholdt i 3 - 4 timer.

Men jo højere pris I tager, des vigtigere er det, hvad max er for antal mandlige deltagere.

Dem der kan og vil betale den højeste pris, har et ønske om at der deltager så få mænd som muligt, for hver kvindelige deltager.

Modsat har de mænd, der kan og vil betale mindst for at deltage, også en forventning om at der deltager flere mænd, for hver kvindelige deltager.
Flere end dem der vil betale mest, vil acceptere.

Hvis jeres hensigt er at afholde et enkeltstående arrangement, som I forventer et acceptabelt overskud på, så mener jeg personligt at I bør lade være.

Risikoen for fiasko er for stor, når I ikke har et etableret navn i forvejen, som det navn Pussy Galores og Seduction Girls havde i sin tid.

Hvis I derimod har et ønske om at udvikle et brand, for et koncept som I er bærere af!
Og som kan sikre økonomisk bæredygtig mandlig deltagelse, fra event nr 3 eller 4?
Så synes jeg at I bør lægge ud med et premiere arrangement, hvor der max kan deltage 4 mænd for hver kvinde i 3 - 4 timer.
Giv et slagtilbud på 1500 kr, bare den første gang!

Det vil øge chancen for seriøse tilmeldinger af mænd, som rent faktisk møder op, og som betaler for at deltage.

Det øger også chancen for, at der deltager mænd, som har lyst til at skrive anmeldelser af deres deltagelse i forum på Eroguide.dk
Og som hvis anmeldelserne er positive, vil kunne bidrage til, at event nr 2 til fuld pris, også opnår nok mandlige deltagere.

Hvis det lykkes, så kan dem der har råd til at betale fuld pris, og som gerne vil betale fuld pris, læse hvordan det første arrangement forløb.

Hvis det første arrangement bliver en succes, så er dem der kan og vil betale fuld pris, også mere tilbøjelige til selv at deltage, fra event nr 2.

Men husk, at opretholde et loft for antal deltagende mænd, som mænd til fuld pris kan regne med!
For kan de ikke det, når de møder op, så kommer de måske ikke igen.

Jeg vil tro at forholdet mellem, hvor grænsen går for de mænd der betaler, udgøres af en faktor 2 ?

Sådan at forstå at mænd der betaler 1000 - 1500 kr.
De kan og vil acceptere et max for antal mænd til et arrangement, der er udgør det dobbelte antal af det antal mænd, som de kan acceptere, de mænd der betaler 2000 kr +.

Nogle vil måske straks, nærmest anklagende spørge mig, hvad jeg bygger denne antagelse på?

Mit svar er, at jeg ikke bygger min antagelse på andet end fornemmelser for, hvornår den økonomiske smertegrænse bliver nået, og for hvem.

I er velkommen til at bestride mine antagelser, og jeg har ingen personlig interesse i at tale prisen ned.
For jeg vil ikke selv deltage!

Jeg ønsker bare at et arrangement bliver en succes, for både kvinder og mænd
Og at det vil kunne gentages, hvis hensigten er at gentage det, hvis det kan lade sig gøre.

Glæder mig til at læse anmeldelser af arrangementet efterfølgende, hvis det bliver afholdt.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal jeg give væsentlig mere for et GB på et par timer med X-antal mænd, end for at besøge en glædespige i en hel time - så ved jeg godt hvad jeg vil foretrække ;-)

Jeg deltog for nogle år siden i et hyggeligt GangBang Arrangement i Hamburg med flere piger - det var et fint arrangement, hvor pigerne var opmærksomme på at alle mændene kom til, når de var oplagte til det og man ikke skulle stå på lur og springe ind foran andre i køen for at komme til fadet - og der var både gratis mad og frei Bier:

Sådan noget lignende synes jeg det kunne være interessant om nogen danske glædespiger kunne stable på benene og gerne til ligeså rimelige priser, hvor de tænker mere på hygge end profit ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Sådan noget lignende synes jeg det kunne være interessant om nogen danske glædespiger kunne stable på benene og gerne til ligeså rimelige priser, hvor de tænker mere på hygge end profit ;-)

Det er ikke mit indtryk at formålet, mere er hygge end profit.

Jeg tror gerne at ønsket, både er at arrangementet bliver hyggeligt og profitabelt.

Men det er et glædespige arrangement, hvor der er sikkerhed for at mændene får sex.

Det er ikke et arrangement i en swingerklub, hvor enlige mænd betaler 3 - 400 kr bare i entre, men uden garanti for at de opnår sex under deres besøg.

Prisen må blive her efter!

Men de skal møde op, og de skal betale for deltage.

Hvordan sikrer piger sig så lige, at mændene både møder op, og at de betaler.

Det er set før at piger glad har lagt kræfter i et arrangement, ud fra en forventning om at alle mandlige tilsagn forinden stod til troende.

På dagen mødte kun meget få mænd op, og de fik en skøn oplevelse til prisen, uden at skulle dele oplevelsen med alle de mænd der blev væk.

Men hvordan tror I at det opleves af pigerne, der stolede på mænd, som det viste sig at de ikke kunne regne med ?

Bliv ikke overrasket hvis de ikke får lyst til at gentage et arrangement, der fik et sådant forløb.

Find en måde I kan forpligte folk på, elle find mænd I kender, som er interesserede, og som I kan stole på.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

tusind tak til alle de fine feedback.. det er en stor fantasi for mig at prøve så det er ikke kun pga fortjeneste at det bliver gjort. men selvfølgelig skal det jo kunne løbe rundt. :-) og mht useriøse mænd så tænker jeg ikke at det er værre end ved mine normale vagter ;-) mht at referere til evt annoncer og profiler så er det ganske enkelt min mangel på teknisk snilde der er grunden :-)...

kram mia

Del dette indlæg

Link til indlæg
[email protected] skrev, for 16 minutter siden:

tusind tak til alle de fine feedback.. det er en stor fantasi for mig at prøve så det er ikke kun pga fortjeneste at det bliver gjort. men selvfølgelig skal det jo kunne løbe rundt. :-) og mht useriøse mænd så tænker jeg ikke at det er værre end ved mine normale vagter ;-) mht at referere til evt annoncer og profiler så er det ganske enkelt min mangel på teknisk snilde der er grunden :-)...

kram mia

Der er desværre eksempler på, at det er værre end på pigernes normale vagter, når de i tiltro til mandlige tilsagn har arrangeret et gb.

Hvor der så kun er mødt en enkelt mand, eller 3 - 4 mænd.

For mig at se må I stille jer selv det spørgsmål, om det er en risiko som I er villig til at løbe, og som I kan acceptere på dagen, hvis deltagere udebliver.

Eller om I vil forsøge på en eller anden måde, at sortere i den interesse der kommer til udtryk for at deltage.

For om muligt at sikre jer at så mange som muligt, rent faktisk møder op af de mænd I forventer vil møde op.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...