Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte “Darin” i dag, grunden til “ “ er at jeg kan læse herinde at Darin som tidligere var i Odense var positivt identificeret på et af billederne i hendes annonce og at hun kan tale dansk, bevæbnet med disse anmeldelser begav jeg mig mod Kolding til et møde med denne skønhed.

Det skal nævnes at op til mødet var al kommunikation foregået på dansk, så langt så godt. Ankommet til adressen ringer jeg på klokken og venter efter ganske kort tid bliver døren åbnet og jeg siger godmorgen for det er det sprog vi har brugt indtil nu....så siger hun “sorry only english” og viser mig ind, jeg tænker for mig selv gad vide om det er hende jeg har skrevet med, da vi kommer ind i rummet hvor det skal foregå får jeg stukket et menukort i hånden, eller det er så meget sagt da det er et fedtet stykke pap på størrelse med et A4 ark hvor de forskellige muligheder står. 
Her bliver det helt klart for mig at vedkommende jeg har skrevet med er IKKE hende jeg har skrevet med, men pyt med det for hun er venlig og ser ganske sød ud, så jeg vælger det samme som jeg oprindeligt havde aftalt og får en accept, penge skifter hænder og tøj bliver smidt og tingene går deres gang. Hun gjorde det endda så godt at hun fik mig gejlet op til runde 2, men det blev desværre ikke til noget da hun ikke havde flere kondomer...

Her bagefter sidder jeg og undrer mig om hvem Darin egentlig er for jeg er i vildrede hende jeg mødte ligner slet ikke hende på nogen af billederne, bevares hun var sød og pæn osv. og jeg fik (eller betalte) det jeg kom for men jeg kan ikke slippe fornemmelsen af at det er irriterende at side og skrive med en anden en den man møder, især fordi hun ikke var klar over hvad der var aftalt på forhånd..

Men alt i alt så er hende i møder på adressen en rigtig sød pige som gør sit tilsat i skal få en god oplevelse, men i skal ikke vælge hende ud fra billederne.

https://annoncelight.dk/showad/296134

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Max

Darin taler ikke dansk, da hun var i Odense har jeg kommunikeret med hende på engelsk i SMS. Hvis hun er nu arbejde i det hus ved siden af Asia marked, så vil jeg sige, at jeg har haft samme oplevelse, som du har har lige oplevet, men med anden thai kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I øvrigt er det forskellige kvinder på billederne. Sådan ser det, i hvert fald, ud for mig. Prøv at klik på navnet for at se alle billederne på vip annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Victorsmil skrev, den 2.5.2021 at 14:20:

Kære Max

Darin taler ikke dansk, da hun var i Odense har jeg kommunikeret med hende på engelsk i SMS. Hvis hun er nu arbejde i det hus ved siden af Asia marked, så vil jeg sige, at jeg har haft samme oplevelse, som du har har lige oplevet, men med anden thai kvinde. 

På den adresse jeg besøgte var der ingen butikker som nabo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grabbing skrev, den 2.5.2021 at 16:47:

I øvrigt er det forskellige kvinder på billederne. Sådan ser det, i hvert fald, ud for mig. Prøv at klik på navnet for at se alle billederne på vip annoncen.

Hende som sidder på en seng med kulørte lamper på bagvæggen er hende jeg mødte, om det er den oprindelige Darin fra Odense skal jeg lade være usagt, men sæd og serviceminded er hun.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, den 3.5.2021 at 22:38:

om det er den oprindelige Darin fra Odense skal jeg lade være usagt, men sæd og serviceminded er hun.

Det er Darin som jeg  er mødt i Odense. Hun er dejlig menneske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skrivemabbi skrev, den 6.5.2021 at 22:48:

Er det den Darin, der for et par år siden var på Århusvej i Randers og pludselig blev smidt ud af landet af politiet?

Det er ikke Darin Randers, da hun hsr indrejseforbud nogle år endnu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, den 16.5.2021 at 12:30:

Det er ikke Darin Randers, da hun hsr indrejseforbud nogle år endnu. 

Så kom der nye billeder igen.  Nogen der kan genkende hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 1 time siden:

Så kom der nye billeder igen.  Nogen der kan genkende hende ?

De nye billeder på forsiden af hendes profil er 100% hende ligesom dem hvor hun har en rød kjole på, det var hende jeg mødte.

Sød og venlig som sagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 13 timer siden:

De nye billeder på forsiden af hendes profil er 100% hende ligesom dem hvor hun har en rød kjole på, det var hende jeg mødte.

Sød og venlig som sagt.

Lyder dejligt. Det er den Darin der spredte megen glæde i Odense sidste sommer, incl hos mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...