Hop til indhold

Recommended Posts

Var på årets første arbejdsrejse og heldigt for mig gik den til Schweiz . Heldigt fordi her er nogle af  klubberne åbnet igen.

Efter endte møder var det tid til fornøjelse i ClubWestside , i Frauenfeld , 40 km fra Zürich . Ankom kl 13 , høj solskin og 20 grader bød vejret på. Smed mig på en liggestol på terrassen og kunne betragte den ene skønhed efter den anden prøve sin lykke hos mig. Faldt for først Ellly og derefter Sandra- begge to yderst medlevende , indstillet på lidt af hvert. Specielt skal nævnes badet før sex, total pirrende og perfekt opvarming til superfransk,  doggy såvel foran spejl og i sengen.

I al sin enkelhed klasser bedre end de fleste GP ere i DK.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne er 100-120 CHF for 30 min GFE, entre er skruet op fra normalt 70 CHF  engangsbetaling til  70 CHF pr pige du tager med på værelset. Underligt system som de siger kun er indtil alle klubber i Schweiz er åbne .Det er grådigt men med de piger så tager jeg det gerne med ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikes skrev, for 11 timer siden:

Pigerne er 100-120 CHF for 30 min GFE, entre er skruet op fra normalt 70 CHF  engangsbetaling til  70 CHF pr pige du tager med på værelset. Underligt system som de siger kun er indtil alle klubber i Schweiz er åbne .Det er grådigt men med de piger så tager jeg det gerne med ....

1300 kr for en tur på værelset. Så er den vist betalt. Jeg venter gerne lidt længere så...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en kort, men informativ beretning.

Vi har flere desperate Corona rejse tråde, hvor vi fantaserer om når vi igen kan rejse som sex turister.

Jeg forventer at holde en lang ferie til oktober, hvor jeg krydser fingre for at markedet er så normaliseret, at vi ikke oplever samme grådighed som pt, nu i Schweiz.

Jeg har fået økonomi til at kunne vælge rejser, hvor jeg bruger flere penge end jeg plejer, når jeg er på FKK tur til Tyskland.
Ikke bedre råd på regelmæssig basis, men undtagelsesvis kan jeg bruge flere penge end jeg plejer.

FKK i Schweiz stå højt på ønskelisten, og et par klub besøg med et dags budget på 3 - 6000 kr, kunne jeg godt overveje til efteråret, hvis nogle vil med.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...