Hop til indhold

Recommended Posts

Havde længe luret på Jennifer, bl.a. pga. af hendes kommentarer her på EG - og så hendes billeder.

Jennifer

Endelig var der sync. i vores kalendere og jeg fik mulighed for at bestille en tid til et møde. Det var på ingen måde noget jeg har fortrudt. 

Stedet super dejligt centralt og let at kommer til - og når man først har den helt rigtige kode let at komme ind. Lejligheden var måske lidt spartansk indretttet, men med mulighed for bad. 

Blev modtaget af Jennifer iklædt en sød lille 'sparkedragt' - som hurtigt blev byttet ud til en sexet sort bodystocking og høje hæle. Jennifer er et super lækker lille nips - målene i annoncen holder helt sikkert vand. Vi gik ret hurtigt i gang med at rå-snave og det udviklede sig til skøn sex - og Jennifer virker ikke slet ikke ked af at blive slikket. Den eneste anke var at jeg kom alt for hurtigt. 

Der blev ikke kigget på klokken og vi havde en hyggelig snak - før jeg tog mit tøj på og forlod stedet.

Gentagelsesfaktoren er max.

I skal ikke snyde jer for denne chance - hun tager tilbage til Jylland i morgen fredag.

Max

Redigeret af Max Bjævermose

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig, kan kun sige det samme, hun er en virkelig skøn kvinde og vidunderlig at være sammen med, kan intet dårligt sige om Jennifer, de gange jeg har været sammen med hende har man altid gået glad og smilende derfra igen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Bjævermose skrev, for 40 minutter siden:

Havde længe luret på Jennifer, bl.a. pga. af hendes kommentarer her på EG - og så hendes billeder.

Jennifer

Endelig var der sync. i vores kalendere og jeg fik mulighed for at bestille en tid til et møde. Det var på ingen måde noget jeg har fortrudt. 

Stedet super dejligt centralt og let at kommer til - og når man først har den helt rigtige kode let at komme ind. Lejligheden var måske lidt spartansk indretttet, men med mulighed for bad. 

Blev modtaget af Jennifer iklædt en sød lille 'sparkedragt' - som hurtigt blev byttet ud til en sexet sort bodystocking og høje hæle. Jennifer er et super lækker lille nips - målene i annoncen holder helt sikkert vand. Vi gik ret hurtigt i gang med at rå-snave og det udviklede sig til skøn sex - og Jennifer virker ikke slet ikke ked af at blive slikket. Den eneste anke var at jeg kom alt for hurtigt. 

Der blev ikke kigget på klokken og vi havde en hyggelig snak - før jeg tog mit tøj på og forlod stedet.

Gentagelsesfaktoren er max.

I skal ikke snyde jer for denne chance - hun tager tilbage til Jylland i morgen fredag.

Max

Nå det var derfor der ikke var nogle indlæg fra hende den halve time :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja må give dig ret, hun er et vidunderligt selskab. Klart et besøg værd dog skylder jeg hende nok lige et nyt besøg når hun kommer til min mørke afkrog af jylland igen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Bjævermose skrev, for 2 timer siden:

Vi gik ret hurtigt i gang med at rå-snave...

Hov, hvad blev der af Hollywood-kys?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da der ikke blev filmet blev der snavet til   jeg havde i hvert fald overtaget ret meget af Jennifers læbestift da vi var færdige.....

Max

Redigeret af Max Bjævermose

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 1 time siden:

Hov, hvad blev der af Hollywood-kys?

Her kryber jeg til korset og indrømmer at hvis jeg kan fornemme at kysseteknik er kompatibel så kan der godt snige sig en lille smule tunge ind i billedet men langt fra tit nok til at jeg vil love det til alle:P.. 

Ooog Hollywood-kys indeholder altså også noget blid tunge-action.. 

Følgende video beskriver meget godt variationerne i "Hollywood-kys":ph34r:.. 

https://youtu.be/BjNFgwQrQGc

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte også Jennifer i torsdag - men tidligere på dagen :) - tror nok det lykkedes mig at vække hende da hun åbenbart havde

glemt min aftale. Men det endte rigtig godt, og jeg gik meget glad :wub::):D derfra tidligt den formiddag. Fantastisk at man sådan stadig svæver på

en lille sky bagefter.

Men indre Købehavn :angry:, det gør desværre det lidt svært for mig at finde tid til det - men hvor der er vilje er der vej. Det var ikke første gang, og heller ikke sidste gang

kan jeg godt love jer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
horny69 skrev, for 14 timer siden:

tror nok det lykkedes mig at vække hende da hun åbenbart havde

glemt min aftale.

Sådan nogle frie sjæle som mig gør os ikke godt indenfor rammerne af tid og sted og bla bla bla:P.. Ej det var rimelig uheldigt.. Godt du ringede så du ikke mødte mig i døren med morgenhår og deslige.. Det ikke hammer godt når aftalen ender ud i næste arbejdsuges notat:lol:.. 

Og selv tak for en dejlig omgang lagengymnastikken:wub:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...