Hop til indhold
JenniferRomantica

Forventningens glæde

Recommended Posts

Okay nu søgte jeg jo tidligere en anmeldelse af gæster fra pigens synspunkt af.. Og så valgte jeg at selv springe ud i det.. Nu har jeg tidligere efterlyst en tidligere stamgæst, kaldet Mr. P og den efterlysning gav faktisk lyst til at uddybe osv så det virker næsten passende at skrive om en oplevelse med ham:P.. Sååå here goes nothing.. 

Settingen er en ramdom torsdag aften i Sauna clubben.. 

Min glæde over at tage på arbejde er virkelig inderlig.. Det er mit frirum og min fritid faktisk. Det med at gøre sig klar bliver næsten et ritual med tiden. Selve badet inden er en renselse hvor jeg smider hverdagen og alt hvad der nu lige skulle foregå i min lille verden, imens jeg barberer benene stopper jeg med at tænke over madplanen og imens jeg ligger makeuppen husker jeg mig selv på at sige "Jennifer", og jeg øver mit bedste "slow wink" mens mascaraen bliver lagt. Som det første ved ankomst tjekker jeg sedlen over hvem der er kommet, og hvem der kommer. Jeg beder en bøn til at hende, og hende er der, og liiiidt til at det ikke er "den" tele der kommer i dag:ph34r:.. Derefter gå værelsesjagten ind. I Sauna clubben var der 6 værelser med varierende popularitet, og det var først til mølle (råd til alle bordel ejere hvis i er nervøse for at pigerne skal møde ind til tiden så sørg for et godt, og et mindre godt værelse:lol:). 

En del af glæderne ved stamgæster er at man næsten kan mærke i luften når det er ved at være den tid, eller den dag, hvor HAN kommer. Følelsen ligger bare i underbevidstheden som slår ind når man åbner sine øjne og man som det allerførste bare kan mærke "det her bliver en dejlig dag" selvom man måske ikke bevidst kan sætte en finger på hvorfor:wub:. Mr. P er en stamgæst, men den type hvor man aldrig heeelt ved hvornår kommer, og hvor man selv, stille, regner sig frem til en ca "frekvens" af besøg. Ca hver 3-4 uge kom han, og havde faktisk gjort det længe før jeg var heldig nok til at støde på ham:P. Vi havde dog en kemi der sparkede røv, og jeg fandt hurtigt en plads i hans reptilhjerne, som noget særligt, så efter vores første møde blev jeg altid den første han valgte når han kom:wub:. Mr. P's fremgangsmåde var at komme ved en 21 tiden, og så bestilte han en time med mig, alene, til at starte med. Jeg forestiller mig at man kunne have taget et billed af mig når jeg så ham på skærmen, og så kunne man have sat det i ordbogen som ækvivalant til "julelys i øjnene". Jeg har en tendens til at hoppe på tåspidserne når jeg bliver rigtig glad hvilket bestemt lyder mere charmerende end det er:lol:.. 

Den første time blev tilbragt med at snakke, danse tæt og kysse grådigt mens vi blev enige om hvilke andre piger vi ville have med i byen. Vores hænder ville udforske og søge efter de søde steder. Der er noget berusende og befriende over at danse rundt og te sig tosset. Når den første time var gået så købte han de næste 5 timer med mig, og 2-3 andre piger. Vi ville springe i en taxa med retning imod byen, og vores faste "sleazy" stripklub. Hvor man klistrede til gulvet, og der var senge med laklagner i nogle af de private rum. Sådan et ende vi dog aldrig i. Men gud hvor jeg elskede at komme der.

Følelsen af, som kvinde, at gå ind i en stripklub, og føle man ejer verdenen i et øjeblik er simpelthen ufattelig vanedannende. Det er næsten utroligt at man faktisk få mere opmærksomhed, som fuld påklædt kvinde, sådan et sted end de nøgne kvinder, men alle vil have hvad de ikke kan få.. Det uopnåelige, og når jeg gik ind i den stripklub så var jeg uopnåelig. Min rolle i hele spillet var Mr. P's kæreste<3. De andre piger var mine veninder. Vi ville danse rundt mens vi skrålede løs på "I will survive" med Gloria Gaynor eller "Jolene" (der findes KUN en og JA jeg valgte musikken) akkompagneret af mere eller mindre heldige sving på den - i rummet - installerede stripperstang. Den ene eksotiske danser efter den anden ville komme med drinks eller champagne, og ellers tilbringe enten en enkel eller flere timer med os. Jeg indrømmer gerne her at jeg blev lettere beruset, en enkel eller to gange i løbet af vores alt for korte affære, men aldrig mere end hvad der er forsvarligt. Som aftenen forløb ville kyssene blive mere og mere grådige. Stemningen var altid bare så intenst hjerteligt festlig så man kunne ikke andet end rive sig med af den sorgfrie fornemmelse der lå i rummet. Hele settingen, og præmissen, for min tid med ham gjorde det nemt at leve sig ind i illusionen full on. 

Når vi sådan havde danset rundt i nogle timer eller 3 ville vi kigge på hinanden, og blive enige om at det var tid til at bevæge os ud i den opståede morgensol hvorefter vi ville finde hans hotel. Her smed vi tøjet og dansede tæt sammen, mere og mere synkrone i vores bevægelser, indtil vi ville ende i sengen med passionerede kys, og nysgerrige hænder, i en pærevælling der nok set oppefra mere lignede en flok nudister der spillede twister:lol:. Vi ville have dejlig sex de næste par times tid. Fokus var altid meget på hans nydelse. Det var velfortjent og så tænder mænds nydelse mig så usigeligt meget mere end min egen:wub:. Jeg er ikke nogen ordsmed ud i erotiske fortællinger så det vil jeg ikke bevæge mig ud i, men alle fik så hatten passede:P

Når det var overstået pakkede vi piger os sammen og kyssede ham godnat i sengen hvor han havde puttet sig hvorefter vi ville finde hver vores taxa til vores respektive destinationer.

Sådan en oplevelse sidder i kroppen i mange dage og man kunne næsten degraderer følelsen til et simpelt "crush" men de neuroner der bliver affyret på sådan en aften er sååå meget mere end bare det..

Nogle af de ting Mr. P gjorde rigtigt og det der gjorde ham til en god gæst var hans respekt for os kvinder. Han prøvede aldrig grænser af og han behandlede mig som en kæreste da det var det han ønskede jeg opførte mig som. Han spurgte aldrig om jeg havde haft travlt som ellers godt lidt kan ødelægge illusionen for mig og så var der aldrig "snak" om pengene. 

Nu er min beskrivelse om en særlig helhedsoplevelse hvilket jeg har valgt fordi det gav mening at fortælle mere om Mr. P.. Alle mine stamgæster er dejlige og jeg har fantastiske oplevelser med dem alle og ellers var de stoppet med at besøge mig for længst (så meget kan jeg ikke fake:lol:).. 

Det blev så en voldsom lang roman:ph34r:.. Men man vælger jo selv om man vil læse det:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tillykke til dig og ham :)

En mand med både pli og penge, og en kvinde med både stil og humor.

Meget mere perfekt kan det næppe blive, for begge parter.

Hvis jeg havde råd til noget lignende, så kom vi aldrig på stripbar.

Kan faktisk ikke fordrage sådanne steder.

Hvis det var mig, så indlogerede jeg mig i 6 dage på D'angleterre i en suite med spa.

Så ville jeg nøjes med 1 kvinde af gangen, en aften af gangen, og med en middag først for 2.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

I just wanted to say thank you for the great stuff you write, the positive attitude you display and the interesting viewpoint that certainly leads to many funny, witty and weird conversations on this platform. I am totally new to this world, and, as a fly on the wall reading these conversations brings me joy in trying to learn about this sub-culture from all you wonderful men and women. Jenny you’re a doll keep it coming!

Del dette indlæg

Link til indlæg

uha da da.   din fortælling skabte hos mig en stemning af, at jeg læste en erotisk novelle.  Den skabate mange skønne billeder i mit indre.  

Virkeligt flot skrevet og formuleret.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke frigøre mig fra tanken, efter at have læst denne anmeldelse?

Om Jennifer her er repræsentativ for pigerne, når det gælder hvornår en oplevelse er så minderig som denne.

Eller er der er tale om en undtagelse fra gennemsnittet, som en oplevelse der indebærer en så ekstrem udgift for manden, som denne.

Altså har pigerne ikke nogle fortællinger, om gennemsnitlige besøg af almindelige dødelige mænd, der er værd at skrive om?

Os mænd med mindre dybe lommer, os er der dog flest af :)

Det forekommer mig at denne oplevelse har kostet manden +/- 100 kg?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 21 minutter siden:

Jeg kan ikke frigøre mig fra tanken, efter at have læst denne anmeldelse?

Om Jennifer her er repræsentativ for pigerne, når det gælder hvornår en oplevelse er så minderig som denne.

Eller er der er tale om den undtagelse fra gennemsnittet, som en oplevelse der indebærer en så ekstrem udgift for manden, som denne.

Altså har pigerne ikke nogle fortællinger, om gennemsnitlige besøg af almindelige dødelige mænd, der er værd at skrive om?

Os mænd med mindre dybe lommer, os er der dog flest af :)

Det forekommer mig at denne oplevelse har kostet manden +/- 100 kg?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg valgte bevidst at fortælle om en oplevelse ud over det normale fordi ellers er der alt for meget sex jeg skal beskrive:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det kun mig der er nysgerrig efter hvad denne omgang har kostet?

Altså bare lige for at se hvor lang tid man skal spare op til noget tilsvarende :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Realist skrev, for 5 minutter siden:

Altså bare lige for at se hvor lang tid man skal spare op til noget tilsvarende :D

Jeg er også hamrende nysgerrig efter hvad sådan en omgang koster.

Men jeg kommer aldrig til at spare op af det lidt jeg tjener, for at kunne gøre det samme.

Det ville ikke være proportionelt i min  økonomi, men det har det så nok været for ham, der undte sig selv oplevelsen.

Men jeg kunne udmærket forestille mig at bruge et tilsvarende beløb til købesex, hvis jeg kunne.

Det ville bare blive i en anden ramme.

Jeg elsker kulissen på 5 stjernede luksus hoteller, og har nydt et besøg i baren og luksus brunch.

Men jeg har aldrig boet på et, og skulle det være, så skulle det være en suite med spa, og i fantastisk kvindeligt selskab :)

Men jeg har fået økonomi til den store udlands købesex ferie, en gang i livet, og den oplevelse går jeg og venter på bliver mulig igen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Realist skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil tro omkring de 60.000 alt i alt med hotel og stripklub alt efter hvilken en vi var på.. Et par gange var vi på nogle mere fancy steder og der kostede indgangen alene 10.000 fordi man normalt ikke må tage piger med ind.. Men 30.000 måtte han punge ud med for 3 piger i 5 timer.. Nogle enkle gange var vi 4 piger så der har han også punget ud med noget mere.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 16 minutter siden:

Jeg vil tro omkring de 60.000 alt i alt med hotel og stripklub alt efter hvilken en vi var på.. Et par gange var vi på nogle mere fancy steder og der kostede indgangen alene 10.000 fordi man normalt ikke må tage piger med ind.. Men 30.000 måtte han punge ud med for 3 piger i 5 timer.. Nogle enkle gange var vi 4 piger så der har han også punget ud med noget mere.. 

Tak for at hjælpe mig med at få min nysgerrighed styret :)

Tja nu er penge jo altid relativt, alt efter hvor mange af dem man har, og hvor nemt man tjener dem.
Men jeg tænker dog stadig så ville jeg hellere finde en enkelt dejlig pige og tage 14 dage til Bali eller noget, og så tage en lidt kortere tur med 3 piger på et hotel en anden gang.
Men sådan er vi jo så forskellige.

Redigeret af Realist

Del dette indlæg

Link til indlæg
Realist skrev, for 1 minut siden:

Tja nu er penge jo altid relativt, alt efter hvor mange af dem man har, og hvor nemt man tjener dem.
Men jeg tænker dog stadig så ville jeg hellere finde en enkelt dejlig pige og tage 14 dage til Bali eller noget, og så tage en lidt kortere tur med 3 piger på et hotel en anden gang.

Du har tydeligvis ikke oplevet hvilken fest sådan en 3-4 piger er:P.. Især når de ved de kan slappe af og give los fordi dagens indtjening er sikret og man skal tilbringe lang tid sammen;).. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Du har tydeligvis ikke oplevet hvilken fest sådan en 3-4 piger er:P.. Især når de ved de kan slappe af og give los fordi dagens indtjening er sikret og man skal tilbringe lang tid sammen;).. 

Næ det har du da helt ret i :-)
Jeg siger heller ikke overhovedet at jeg er i mod hans beslutning og kom jeg lidt lettere til mine penge kunne jeg sagtens finde på at gøre det samme.
Jeg har skam også en gang brændt 20k af på en aften i byen alene, og det endda uden at få sex ud af det :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Realist skrev, Lige nu:

Næ det har du da helt ret i :-)
Jeg siger heller ikke overhovedet at jeg er i mod hans beslutning og kom jeg lidt lettere til mine penge kunne jeg sagtens finde på at gøre det samme.
Jeg har skam også en gang brændt 20k af på en aften i byen alene, og det endda uden at få sex ud af det :-(

Ja de havde været bedre brugt i saunaen;):lol:.. Med øl ad libitum.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Realist skrev, for 11 minutter siden:

Nu er det bare sådan, at der findes mennesker, der ikke er begrænset af enten eller, men for hvem det gælder at de kan gøre både og.

Hvis nu det var en af den slags mænd, så behøvede han ikke en gang at tænke i til og fravalg :)

Det er til at forstå, at pigerne sætter pris på den slags mænd, og når det samtidig er en mand der også opfører sig pænt og ordentligt, er det en vinder situation for begge parter.

Jeg har altid ønsket at læse sådanne mandlige beretninger, men jeg forstår godt at dem som kan det, og som gør det, de ikke skriver anmeldelser af et forbrug på det niveau.

Der er så få mænd der har råd til det, at risikoen er for stor, for at blive pejlet for hvem de er.

Den risiko er det ikke værd at løbe på EG som mand.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden:

Ja de havde været bedre brugt i saunaen;):lol:.. Med øl ad libitum.. 

Jep men kendte ikke til det sted den gang, og desværre ser det ud som om det ikke findes mere :cry:
Nå måske der opstår noget tilsvarende når vi lige er kommet lidt længere væk fra den nuværende tilstand.

Redigeret af Realist

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 41 minutter siden:

Nu er det bare sådan, at der findes mennesker, der ikke er begrænset af enten eller, men for hvem det gælder at de kan gøre både og.

Hvis nu det var en af den slags mænd, så behøvede han ikke en gang at tænke i til og fravalg :)

Det er til at forstå, at pigerne sætter pris på den slags mænd, og når det samtidig er en mand der også opfører sig pænt og ordentligt, er det en vinder situation for begge parter.

Jeg har altid ønsket at læse sådanne mandlige beretninger, men jeg forstår godt at dem som kan det, og som gør det, de ikke skriver anmeldelser af et forbrug på det niveau.

Der er så få mænd der har råd til det, at risikoen er for stor, for at blive pejlet for hvem de er.

Den risiko er det ikke værd at løbe på EG som mand.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Tja, ellers også får folk på EG ondt i røven af den slags.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 25 minutter siden:

Tja, ellers også får folk på EG ondt i røven af den slags.  

Forhåbentlig ikke, men ja der findes små mennesker alle steder, nok også på EG :(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Realist skrev, for 14 timer siden:

Jep men kendte ikke til det sted den gang, og desværre ser det ud som om det ikke findes mere :cry:
Nå måske der opstår noget tilsvarende når vi lige er kommet lidt længere væk fra den nuværende tilstand.

Det er meget muligt der gør det;).. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...