totiltango 124 Skrevet 28. April, 2021 https://annoncelight.dk/showad/316932 Jeg havde før i dag ikke prøvet tantra massage, men jeg har kigget en del på Julias annonce i noget tid, og i dag besluttede jeg mig så for, at nu skulle det være. Jeg har som skrevet ikke noget at holde min oplevelse op imod, og jeg vil ikke påstå, at det kunne være den nye Fifty Shades of Grey 5 eller 7. Nok mest af alt fordi jeg ikke ved, hvad nummer de er kommet til. Men jeg synes sgu, at oplevelsen var rigtig god. Kommunikationen gik nemt. Hun svarede hurtigt og forståeligt. Jeg ankom til stedet og blev lukket ind af en naturlig, flot kvinde. Hun havde den røde kjole på (den fra billederne), og den sidder perfekt på hendes krop. Hun bød velkommen med et dejligt smil og fortalte kort, hvad der nu skulle ske. Nu var det jo første gang for mig. Hendes mundtlige engelske er måske ikke det bedst, men hun er til at forstå. Jeg fik udleveret et håndklæde og nogle engangshjemmesko (de var en fin detalje på hele oplevelsen). Og jeg blev også tilbudt lidt at drikke. Efter badet gik jeg ind i rummet, som havde en god temperatur. Der ligger en madras af en art på gulvet, og jeg havde min tvivl om, om den var noget værre l... at ligge på, men den var faktisk god til formålet. Der var tændt nogle levende lys, og en afslappende musik spillede. Jeg startede selvfølgelig på maven, og hun begyndte at smøre lunken til varm olie ud på min krop. Dejligt at den ikke var kold, det har jeg prøvet ved alm. massager, og det er sgu ikke godt, når man prøver at slappe af. Hun begyndte at massage min krop med hendes. Hun startede med at massere mig med hendes arme, og langsomt gik hun også i gang med at bruge hendes overkrop. Hendes fokus var min ryg, men mine ben fik også lidt opmærksomhed. Ind imellem kom hun mere olie på min krop, og vi endte med at være fedtet godt ind. Hun brugte god tid til at glide op og ned ad mig og lidt på tværs, og da jeg lå med ansigtet drejet lidt til den ene side, fik jeg de dejlige bryster at se fra tid til anden. Nogle gange da hun bevægede sig op ad min ryg, flettede hun sine fingre i mine, lagde munden ned til mit øre og trak vejret roligt og tungt, som om hun skulle til at viske mig en hemmelighed. Enkelte gange bed hun let i min øreflip. Ja, det virkede sgu, jeg var begyndt at lave huller i madrassen. Efter hvad der føltes som lang tid, fik jeg besked om at vende mig om. Liggende på ryggen kunne jeg rigtig nyde synet af den kvinde, som sad på knæ ved mine fødder. Jeg synes, hun har en fantastisk krop og nogle dejlige, naturlige bryster. Igen kom olien i brug, og hun begyndte igen at glide op og ned ad mig, og også lidt på tværs. Hun er bestemt ikke berøringsangst, men du skal respektere hende grænser. Som ved enhver anden GP! Igen bevægede hun sig skiftende langsomt og en lille smule hurtigere op og ned ad mig. Hun kom tæt forbi mit ansigt, forbi mine læber for så at trække vejret dybt i mit ene øre. Jeg begyndte at kærtegne hende krop og de dejlige bryster. Dette fortsat også i noget tid, og undervejs smilte hun fræk til mig, og spurgte om jeg kunne lide det. Det var svært at sige nej, når jr. gør hunør. Men jeg kunne lide det. Hun satte sig ved siden af mig og begyndte at massere pikken. Det var ikke bare fem-ti hurtige ryk, for at blive færdig. Igen forskelligt tempi og vi afsluttede seancen i fællesskab. Jeg skød selvfølgelig længst, og det endte med, at det ikke kun var olie, som jeg havde i armhulen. Men så er det godt, at hun også tilbyder et bad bagefter. Jeg havde bestilt 60 min. og det var 60 min. jeg fik med bad og det hele, men det er jo sådan, det er. Selve massagen vil jeg skyde til 45-50 min. Det er mit indtryk, at hun sætter lidt ekstra tid af mellem fyrene, så der er mulighed for et godt bad bagefter. Det er for mig en oplevelse med Julia, som gør, at jeg kunne finde på at besøge hende eller en anden til tantra massage igen. Hun er fantastisk på mange måder, og så har jeg undladt noget fra vores møde. Men de fornøjelser kan I selv opleve, hvis I booker en seance med hende. 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanshj 245 Skrevet 28. April, 2021 Tak for en super fin anmeldelse og fedt at der er en lille overraskelse som du ikke afslører. Kan du løfte sløret for hvilken del af Århus hun holder til i? Takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
totiltango 124 Skrevet 28. April, 2021 Hun er i den sydlige del af Aarhus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand41 16 Skrevet 1. Maj, 2021 (edited) totiltango skrev, den 28.4.2021 at 20:08: https://annoncelight.dk/showad/316932 Jeg havde før i dag ikke prøvet tantra massage, men jeg har kigget en del på Julias annonce i noget tid, og i dag besluttede jeg mig så for, at nu skulle det være. Jeg har som skrevet ikke noget at holde min oplevelse op imod, og jeg vil ikke påstå, at det kunne være den nye Fifty Shades of Grey 5 eller 7. Nok mest af alt fordi jeg ikke ved, hvad nummer de er kommet til. Men jeg synes sgu, at oplevelsen var rigtig god. Kommunikationen gik nemt. Hun svarede hurtigt og forståeligt. Jeg ankom til stedet og blev lukket ind af en naturlig, flot kvinde. Hun havde den røde kjole på (den fra billederne), og den sidder perfekt på hendes krop. Hun bød velkommen med et dejligt smil og fortalte kort, hvad der nu skulle ske. Nu var det jo første gang for mig. Hendes mundtlige engelske er måske ikke det bedst, men hun er til at forstå. Jeg fik udleveret et håndklæde og nogle engangshjemmesko (de var en fin detalje på hele oplevelsen). Og jeg blev også tilbudt lidt at drikke. Efter badet gik jeg ind i rummet, som havde en god temperatur. Der ligger en madras af en art på gulvet, og jeg havde min tvivl om, om den var noget værre l... at ligge på, men den var faktisk god til formålet. Der var tændt nogle levende lys, og en afslappende musik spillede. Jeg startede selvfølgelig på maven, og hun begyndte at smøre lunken til varm olie ud på min krop. Dejligt at den ikke var kold, det har jeg prøvet ved alm. massager, og det er sgu ikke godt, når man prøver at slappe af. Hun begyndte at massage min krop med hendes. Hun startede med at massere mig med hendes arme, og langsomt gik hun også i gang med at bruge hendes overkrop. Hendes fokus var min ryg, men mine ben fik også lidt opmærksomhed. Ind imellem kom hun mere olie på min krop, og vi endte med at være fedtet godt ind. Hun brugte god tid til at glide op og ned ad mig og lidt på tværs, og da jeg lå med ansigtet drejet lidt til den ene side, fik jeg de dejlige bryster at se fra tid til anden. Nogle gange da hun bevægede sig op ad min ryg, flettede hun sine fingre i mine, lagde munden ned til mit øre og trak vejret roligt og tungt, som om hun skulle til at viske mig en hemmelighed. Enkelte gange bed hun let i min øreflip. Ja, det virkede sgu, jeg var begyndt at lave huller i madrassen. Efter hvad der føltes som lang tid, fik jeg besked om at vende mig om. Liggende på ryggen kunne jeg rigtig nyde synet af den kvinde, som sad på knæ ved mine fødder. Jeg synes, hun har en fantastisk krop og nogle dejlige, naturlige bryster. Igen kom olien i brug, og hun begyndte igen at glide op og ned ad mig, og også lidt på tværs. Hun er bestemt ikke berøringsangst, men du skal respektere hende grænser. Som ved enhver anden GP! Igen bevægede hun sig skiftende langsomt og en lille smule hurtigere op og ned ad mig. Hun kom tæt forbi mit ansigt, forbi mine læber for så at trække vejret dybt i mit ene øre. Jeg begyndte at kærtegne hende krop og de dejlige bryster. Dette fortsat også i noget tid, og undervejs smilte hun fræk til mig, og spurgte om jeg kunne lide det. Det var svært at sige nej, når jr. gør hunør. Men jeg kunne lide det. Hun satte sig ved siden af mig og begyndte at massere pikken. Det var ikke bare fem-ti hurtige ryk, for at blive færdig. Igen forskelligt tempi og vi afsluttede seancen i fællesskab. Jeg skød selvfølgelig længst, og det endte med, at det ikke kun var olie, som jeg havde i armhulen. Men så er det godt, at hun også tilbyder et bad bagefter. Jeg havde bestilt 60 min. og det var 60 min. jeg fik med bad og det hele, men det er jo sådan, det er. Selve massagen vil jeg skyde til 45-50 min. Det er mit indtryk, at hun sætter lidt ekstra tid af mellem fyrene, så der er mulighed for et godt bad bagefter. Det er for mig en oplevelse med Julia, som gør, at jeg kunne finde på at besøge hende eller en anden til tantra massage igen. Hun er fantastisk på mange måder, og så har jeg undladt noget fra vores møde. Men de fornøjelser kan I selv opleve, hvis I booker en seance med hende. Efter at have læst ovenstående, var jeg nød til at prøve en time med Julia og er lige kommet hjem. Julia er helt fantastisk, sød og dejlig. Det er hende på billederne. Jeg bestilte en tur på 60 min og fik 60 min, til min store fornøjelse. Jeg kan kun bekræfte totiltangos indlæg. 10/10 stjerner, herfra. Og håber at se hende igen. Redigeret 1. Maj, 2021 af Mand41 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. December, 2021 Lokket af den pæne omtale, og i fraværet af Silvia besøgte jeg denne smukke kvinde. Hun er en sød og glad kvinde, som ikke har stået bagerst i køen da der blev skruet kvinder sammen. Hendes engelsk er fint. Stedet er i Århus V i et nyt byggeri, så pæne lokaler. Dog var der lige køligt nok i rummet. Julias sensuelle massage er forholdsvis hård, eller måske bedre benævnt, fast. Trykket er for hårdt til at berøringen virkede pirrende på mig, men efterhånden som tiden skred frem kom der lidt mere krop mod krop og efter rotation kunne jeg da også røre ved denne smukke krop. Hun fik sig dog strategisk altid placeret så hun kun kunne berøres på "uskyldige" steder, dog kom hendes pæne modne barm lidt i spil. Efterhånden gled hun nedad og tog fat på det jeg forventede skulle blive en lang og langsom edging penis massage. Det startede også sådan, i ca 2 minutter, og så blev der sat thaiturbo på. Den forventede langsomme opbygning hen mod orgasmen ændredes til en regelret afrivning. Måske var årsagen at jeg ikke blev helt stiv. Der var simpelthen for lidt erotik og passion i rummet. Efter 45 minutter havde jeg badet og stod og var ved at tage tøj på, så sammenlagt blev det vel til lidt over en halv times massage, ud af den time jeg betalte for. Det er første gang i lang tid jeg har haft den der flade følelse af ikke at have oplevet noget særligt under samværet med en pige. Fotos er med 90% sikkerhed Julia. Nå, nu kommer Silvia til byen inden længe, og hun formår at bygge en stemning og har også lært hvordan en mand og hans vedhæng skal forkæles for at nydelsen bliver i top. https://annoncelight.dk/showad/318459 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg