Hornyaarhuskanon 49 Skrevet 28. April, 2021 Link Var forbi hende her i dag. Hun var vældig sød, har store bryster og en lækker stor røv. Billederne er ægte. Hun virkede faktisk til rigtig godt at kunne lide det, og blev hurtig våd ved berøring. stedet er dog ikke noget at råbe hurra for, da det er temmelig beskidt og rodet. Men det andet kan jeg ikke sætte en finger på. Eneste mangle er at hun ikke sutter pik. Jeg måtte dog komme på brysterne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9934 Skrevet 28. April, 2021 Jeg synes du er lidt direkte i dit sprogbrug. I denne verden plejer man altså at sige "græsk". 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 28. April, 2021 I hvilken ende af Tarm? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 275 Skrevet 28. April, 2021 (edited) Bicycle Repairman skrev, for 30 minutter siden: I hvilken ende af Tarm? Mon ikke der er mellem Lem og Tarm.... sorry...måske lidt plat. Men kom bare til at tænke på en joke fra firserne om at da AIDS startede med at sprede sig skete det melkem Lem og Tarm i vestjylland Redigeret 28. April, 2021 af Sailorman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg