Hop til indhold
MMB

Største bryster i øst/midtjylland

Recommended Posts

Hej alle sammen 

Jeg prøver lige igen med en ny tråd. 

Hvor skal jeg hen i øst/Midtjylland for, at finde de største bryster man kan lege med? Det må gerne være en kvinde fra slut 30erne og op

Mvh og på forhånd tak 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MMB skrev, for 1 time siden:

Hej alle sammen 

Jeg prøver lige igen med en ny tråd. 

Hvor skal jeg hen i øst/Midtjylland for, at finde de største bryster man kan lege med? Det må gerne være en kvinde fra slut 30erne og op

Mvh og på forhånd tak 

Udover de forslag du har fået tidligere, på samme spørgsmål, kan du prøve at kontakte FritidsQ, som du finder her på siden.

Har du i øvrigt prøvet at kontakte nogen af de forslag, du har fået tidligere? Jeg synes ikke, jeg kan se nogen anmeldelser ...

Edit: Du kan jo også prøve at kigge på AL, der er flere gode emner, kan jeg se, når jeg scroller ned ad siden :)

Redigeret af Julius
AL

Del dette indlæg

Link til indlæg
MMB skrev, for 13 timer siden:

eg prøver lige igen med en ny tråd. ...

hvorfor søren dog det? Det er ren copy-paste af den gamle tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Slap dog lidt af.

Hvis de referencer manden har fået ved et tidligere spørgsmål er disse

Harran skrev, for 3 timer siden:

så bestod de jo af ét enkelt forslag som en anden i tråden i øvrigt mente var udelukket af andre årsager.

Er det så forbudt at spørge igen et halvt år senere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, den 28.4.2021 at 17:38:

Udover de forslag du har fået tidligere, på samme spørgsmål, kan du prøve at kontakte FritidsQ, som du finder her på siden.

Har du i øvrigt prøvet at kontakte nogen af de forslag, du har fået tidligere? Jeg synes ikke, jeg kan se nogen anmeldelser ...

Edit: Du kan jo også prøve at kigge på AL, der er flere gode emner, kan jeg se, når jeg scroller ned ad siden :)

Ser faktisk ud til Fritidsq helt er stoppet med at være aktiv GP’er. Hendes annonce på EG er ikke aktiv mere. Men hun har stadig profil her på EG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ednukeroh
Jooo skrev, den 28.4.2021 at 18:33:

Hun har ikke svaret mig.  Jeg skrev i mandags.

Har du hørt fra hende endnu? Jeg har modtaget en besked fra hende for nogle dage siden. Knap 2 ugers svartid. :lol: 

Men alt godt kommer til den der venter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hobrofyr skrev, den 8.5.2021 at 23:00:

Ser faktisk ud til Fritidsq helt er stoppet med at være aktiv GP’er. Hendes annonce på EG er ikke aktiv mere. Men hun har stadig profil her på EG

Hun har Corona fri.

Starter snart igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...