Hop til indhold
JenniferRomantica

Anmeldelse af gæster

Recommended Posts

Har tit tænkt tanken "det kunne måske være skide sjovt at prøve at lave sådan en anmeldelse af en gæst".. Tit og ofte er det sjoveste, mest interessante og indsigtsfulde jo faktisk alt det forummets skribenter skriver før beskrivelsen af selve den seksuelle oplevelse og det kunne måske være interessant for mange at læse, altså fra os damers side af..

Jeg er bare ikke særlig god til at skrive sådan nogle seksuelle forklaringer osv:lol:.. Derfor er jeg ikke selv sprunget ud i projektet.. 

Såååå hermed en opfordring til en eventyrlysten skribent og en dejlig dame herinde fra om at få lavet en aftale omkring et møde og så en anmeldelse fra begges sider af bagefter.. Det gad jeg godt læse.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Har tit tænkt tanken "det kunne måske være skide sjovt at prøve at lave sådan en anmeldelse af en gæst".. Tit og ofte er det sjoveste, mest interessante og indsigtsfulde jo faktisk alt det forummets skribenter skriver før beskrivelsen af selve den seksuelle oplevelse og det kunne nok være interessant for mange at læse fra os damers side af..

Jeg er bare ikke særlig god til at skrive sådan nogle seksuelle forklaringer osv:lol:.. Derfor er jeg ikke selv sprunget ud i projektet.. 

Såååå hermed en opfordring til en eventyrlysten skribent og en dejlig dame herinde fra om at få lavet en aftale omkring et møde og så en anmeldelse fra begges sider af bagefter.. Det gad jeg godt læse.. 

Sjov ide. 

Jeg kunne også tænke mig, en advarsels liste mod fake/useriøse kunder, men urealistisk. Hvad enten man har kontakt på mail, telefon, sms. Er det bare at lave en ny mail, købe nyt taletidskort. Men vi piger kunne spare meget tid hvis vi lige kunne søge kunden. Som de kan søge os og spare tid og penge. Åh ønsketænkning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 7 minutter siden:

Sjov ide. 

Jeg kunne også tænke mig, en advarsels liste mod fake/useriøse kunder, men urealistisk. Hvad enten man har kontakt på mail, telefon, sms. Er det bare at lave en ny mail, købe nyt taletidskort. Men vi piger kunne spare meget tid hvis vi lige kunne søge kunden. Som de kan søge os og spare tid og penge. Åh ønsketænkning. 

Jeg har lige lavet en tråd herinde for annoncører hvor vi kan skrive hvis folk med brugernavn herinde har brændt os af..

Men der jo også liiidt forskel på det du ønsker dig og så hvad jeg ønsker mig:P.. Jeg kunne dog også godt bruge sådan en app der fortalte om afbrændere:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så frem at man må genposte et gammelt indlæg, så er der for nogle år siden skrevet en sådan anmeldelse, fra en glædes pige om en gæst. 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 7 minutter siden:

Så frem at man må genposte et gammelt indlæg, så er der for nogle år siden skrevet en sådan anmeldelse, fra en glædes pige om en gæst. 

Det må man da:P.. Så slipper jeg for at selv søge:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 20 minutter siden:

Aha... :lol:

Den er gammel gammel jo:P.. Og der desværre ikke så meget med af forberedelsen op til vagten osv.. Ellers en dejlig tråd at læse.. Og misundelsesvækkende fra mænderne side af:lol:.. 

Jeg tænker også at hvis jeg havde talenterne så ville min anmeldelse handle mindre om gæstens udseende og havde fokuseret bare på kemien og opførslen.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Den er gammel gammel jo:P.. Og der desværre ikke så meget med af forberedelsen op til vagten osv.. Ellers en dejlig tråd at læse.. Og misundelsesvækkende fra mænderne side af:lol:.. 

Man kan jo ikke få alt :lol: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 6 minutter siden:

Man kan jo ikke få alt :lol: 

Beggars can't be choosers som man siger:P:lol:..

Jeg tror ønsket om at læse sådan en anmeldelse blev forstærket da jeg skrev en efterlysning herinde af en Mr. P hvor jeg egentlig havde lyst til at skrive meget mere omkring selve den her følelse af forventning og glæde man oplever når en fast gæst (jeg føler den i hvertfald ved alle gæster jeg har mødt mere end 2 gange:lol:) booker en tid.. Så det vel mere sådan en tråd jeg vil læse:ph34r::lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Well.
I do think asking for a ghostwriter kind of diminish the request.
Posts should be made in the words of the poster.
Some have way's with words, some do not .
Having better literary knowledge should not, however mean a post has higher gravity.
Posts should ideally, be from the heart ( fake posts non withstanding ) .
And the reader should decide what weighs more.

So I would on both questions say yes.
Post in your own words.
I also Highly welcome you Ladies post about your visitors.
Yes, this sentence may bite me, as my unequivocally worst sexual experience is with a renowned girl.
But I still stand by it, as I believe I am me, take it or leave it.
I still by all means encourage, post about experiences.
At least I welcome points that I can improve on, as I do wish the Lady to also enjoy the encounter.

( apologizes for google translate interpretation of the post )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual

Godt forslag, Jennifer.

Du har selv en god, direkte og humoristisk måde at tænke og skrive på, så jeg synes, at du skal lægge for med et par anmeldelser af dine gæster. Er ikke i tvivl om, at du har mange spændende eksempler og frække replikker på din indre hard disk. Som en lysten midaldrende mand ville jeg gerne vide mere om, hvordan I oplever os? Mere om sensuelle forspil og pirring og om, hvorvidt der er nogle af os, som er særligt dygtige til dette. Og hvorfor?  (Også hvorfor vi måske ikke er det!)

Mere om hvad forskellige piger helt ærligt foretrækker (når de ikke skal sælge varen i en annoncetekst). Herinde synes det i anmeldelserne ofte at handle om at komme hårdt i bund i pigen og brøle som en anden Tarzan, i alt fald på skrift. Jeg har på fornemmelsen, at mange mænd nærer overdreven stor tillid til både deres piks og deres hjernes evner og udholdenhed. 

Og hvad med det åndelige, menneskelige og sensuelle fælleskab, som kan være så vidunderligt frækt, når man respekterer og kender hinanden, og anerkender de roller, der nu en gang er givet, når man køber sex? Jeg har flere piger, hvor der med tiden er opstået denne særlige inderlighed, en fræk kærlighed uden hverdagens grå rutiner,  som vi begge går og glæder os til. Jeg kan stadig mærke suget i maven, prikken på spidsen af min tunge og rykket i pikken, når der kun er få dage til besøget hos en af mine søde favoritpiger.

Varm hilsen fra

Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Keaper skrev, for 20 minutter siden:

Well.
I do think asking for a ghostwriter kind of diminish the request.
Posts should be made in the words of the poster.
Some have way's with words, some do not .
Having better literary knowledge should not, however mean a post has higher gravity.
Posts should ideally, be from the heart ( fake posts non withstanding ) .
And the reader should decide what weighs more.

So I would on both questions say yes.
Post in your own words.
I also Highly welcome you Ladies post about your visitors.
Yes, this sentence may bite me, as my unequivocally worst sexual experience is with a renowned girl.
But I still stand by it, as I believe I am me, take it or leave it.
I still by all means encourage, post about experiences.
At least I welcome points that I can improve on, as I do wish the Lady to also enjoy the encounter.

( apologizes for google translate interpretation of the post )

It's not so much a ghost writer i'm looking for.. Its actually more just a "request" like when you ask the dj for a song:lol:.. My litterary skills are not lacking at all, normally, but in the category of describing sexual endevours i just lack imagination:P.. Its actually also what kinda keeps me from offering dirty talk:lol:.. Plus I blush very easily:ph34r:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Well, as I said.
I think things should be said from the hearth as much as possible.
Good and bad.
That is what one can learn from.
I refrain from going into detail, but I tell what I felt.
Possibly I could more often be more honest ?
But that I think is when the other sides perspective comes in.
As I said, I have had one dreadful experiences, and a couple wonderful once. 
Personally I would wish all where good.
But input is needed for that.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Jeg har lige lavet en tråd herinde for annoncører hvor vi kan skrive hvis folk med brugernavn herinde har brændt os af..

Men der jo også liiidt forskel på det du ønsker dig og så hvad jeg ønsker mig:P.. Jeg kunne dog også godt bruge sådan en app der fortalte om afbrændere:lol:.. 

Enig stor forskel. Har lige læst den anmeldelse, som er linket og lidt af den gamle tråd. Mændene er ikke synderligt glade for hvis vi giver vores udgave. 
Ikke at jeg kender brugernavnet på mange af mine kunder, men hvor finder jeg din tråd. Stadig Noob på Eg, kan ikke engang lave emojies. Lol

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 11 minutter siden:

Enig stor forskel. Har lige læst den anmeldelse, som er linket og lidt af den gamle tråd. Mændene er ikke synderligt glade for hvis vi giver vores udgave. 
Ikke at jeg kender brugernavnet på mange af mine kunder, men hvor finder jeg din tråd. Stadig Noob på Eg, kan ikke engang lave emojies. Lol

Annoncerer du på eroguide.? Så burde du kunne se den under "Forum for annoncører" og kategorien der hedder "generel debat" derinde.. 

Eroguide godkender ikke brugen af ens egne emojis men kun hjemmesidens egne som du kan se øverst i det felt hvor du skriver en kommentar.. Deres udvalg er dog voldsomt ringe:ph34r:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Fejl

Redigeret af Kim Petersen
Fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg anmeldte 26. Oktober 2019 Trine Tease. Jeg fik hende drillet til at anmelde den anden vej også. hun skrev følgende:

Kære @Kanon1

TAK for dit besøg - Du var en oplevelse af kaliber ♥️

Et helt perfekt mix af grådige kys, fransk i verdensklasse og kyndige hænder, det er det som beskriver dig bedst ♥️

Kærligst Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg skrev engang en til en gæst fordi emnet var oppe herinde tidligere, men den valgte han alligevel lige at holde for sig selv efter at have læst den igennem. Tror jeg gav ham røde ører :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, 1 time siden:

Tbh
Why ?
I have said my Forum name and Real name to more then one Lady.
Both that I have visited and that I would wish to.
Hence why I said I may risk outing myself.
I will continue doing so.
I play an open card, and why not ?
I stand by why I am.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Beggars can't be choosers som man siger:P:lol:..

Jeg tror ønsket om at læse sådan en anmeldelse blev forstærket da jeg skrev en efterlysning herinde af en Mr. P hvor jeg egentlig havde lyst til at skrive meget mere omkring selve den her følelse af forventning og glæde man oplever når en fast gæst (jeg føler den i hvertfald ved alle gæster jeg har mødt mere end 2 gange:lol:) booker en tid.. Så det vel mere sådan en tråd jeg vil læse:ph34r::lol:.. 

Det kan måske være lidt svært, at få de ting man tænker og har inde i hovedet ned på "papir", hvor det kommer ud 100% som man havde tænkt :)

Skulle man graduere på en skala fra 0 til 100 omkring forventning og glæde inden besøget, så har jeg faktisk oplevet både 0 og 100 :wacko: ... måske 2,7 da jeg trods alt mødte op :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Keaper skrev, for 28 minutter siden:

Tbh
Why ?
I have said my Forum name and Real name to more then one Lady.
Both that I have visited and that I would wish to.
Hence why I said I may risk outing myself.
I will continue doing so.
I play an open card, and why not ?
I stand by why I am.

Then who exactly are you ? og skriv bare på dansk så skal du ikke undskylde google-oversættelse ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 7 minutter siden:

Det kan måske være lidt svært, at få de ting man tænker og har inde i hovedet ned på "papir", hvor det kommer ud 100% som man havde tænkt :)

Skulle man graduere på en skala fra 0 til 100 omkring forventning og glæde inden besøget, så har jeg faktisk oplevet både 0 og 100 :wacko: ... måske 2,7 da jeg trods alt mødte op :lol:

Jeg vil da gerne afslører at min begejstring altid har været på de 100 inden et besøg af dig:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 3 minutter siden:

Then who exactly are you ? og skriv bare på dansk så skal du ikke undskylde google-oversættelse ;)

Um...

I don't know any Danish...
I thought that was clear, I write in English since I have to translate Danish...

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 38 minutter siden:

Jeg vil da gerne afslører at min begejstring altid har været på de 100 inden et besøg af dig:P.. 

Me2 :P 

Men der kan man bare se hvor lidt man ved om branchen... jeg troede faktisk at man var "Gæst kl. 19" når aftalen var lavet igennem telepigen :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...