Hop til indhold
Gabel

Total turn off

Recommended Posts

Var på tur i aften, og var godt igang. Stedet var i en villa et øde sted. 

Pludselig ringer det på døren, og pigen stopper. Jeg spørger om døren er låst, og det er den. Så ber hende om at vi skal fortsætte. 

I lang tid ringer manden på, og nu begynder idioten også at banke på døren. 

Pigen stiger ud af sengen, og henvender sig til manden udenfor. Hun nævner hun er optaget, og han skal komme tilbage senere. 

Resten af tiden var ingen succes. For den var faldet lidt til ro. 

Jeg tager tøj på, og vil nu forlade stedet. I det pigen åbner døren for mig, så står idioten stadig udenfor, og nærmest med næsetippen få cm fra min næsetip. Er du stadig optaget siger idioten til pigen. 

Er manden hjernedød, eller har han ikke respekt for os andre liderlige handyr. Han fik ødelagt det meste af min tid. Og så står han og venter udenfor. Han kunne iøvrigt se min bil holde i indkørslen. 

Overvejede om jeg skulle vente udenfor i 10 min, og begynde at ringe og banke på til pigen kom og åbnede. Kunne bruge som undskyldning at jeg sikker har glemt min telefon i bollerummet. Men i raseri valgte jeg at kører i stedet. 

Så vil opfordre alle til, at respektere hvis der er optaget. Ikke prøve at ødelægge noget for nogen. For surt at betale for sådan en omgang turn off. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der ramte du vist ind i en afart af mennesket, der kaldes idioten.

Man kan for det meste ikke gøre noget ved disse, men naturen har indrettet sig sådan, at idioten ofte periodisk eliminere deres egen tilstedeværelse i samfundet ved skarpe sving, tjekke om en pistol er ladt igennem mundingen, hvis et andet handyr siger "du kan da ikke svømme derover, så fuld du er", eller "det hegn kan du ikke komme over" osv. ;-) 

Håber du fik smilet lidt tilbage ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hav den her med, næste gang en idiots bil holder parkeret udenfor :twisted:

81640_A.png

https://fdmshop.dk/sikkerhed/sikkerhedsudstyr-til-bilen/kraftig-hjullaas/?gclid=EAIaIQobChMIvMCgqtKf8AIV5oODBx0G5QAHEAQYBiABEgJf1PD_BwE&gclsrc=aw.ds

På med den og i skraldespanden med nøglerne :)

Det må være 299 kr værd.

Mon han ringer efter hans og konens fælles auto hjælp ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gabel skrev, for 7 timer siden:

Var på tur i aften, og var godt igang. Stedet var i en villa et øde sted. 

Pludselig ringer det på døren, og pigen stopper. Jeg spørger om døren er låst, og det er den. Så ber hende om at vi skal fortsætte. 

I lang tid ringer manden på, og nu begynder idioten også at banke på døren. 

Pigen stiger ud af sengen, og henvender sig til manden udenfor. Hun nævner hun er optaget, og han skal komme tilbage senere. 

Resten af tiden var ingen succes. For den var faldet lidt til ro. 

Jeg tager tøj på, og vil nu forlade stedet. I det pigen åbner døren for mig, så står idioten stadig udenfor, og nærmest med næsetippen få cm fra min næsetip. Er du stadig optaget siger idioten til pigen. 

Er manden hjernedød, eller har han ikke respekt for os andre liderlige handyr. Han fik ødelagt det meste af min tid. Og så står han og venter udenfor. Han kunne iøvrigt se min bil holde i indkørslen. 

Overvejede om jeg skulle vente udenfor i 10 min, og begynde at ringe og banke på til pigen kom og åbnede. Kunne bruge som undskyldning at jeg sikker har glemt min telefon i bollerummet. Men i raseri valgte jeg at kører i stedet. 

Så vil opfordre alle til, at respektere hvis der er optaget. Ikke prøve at ødelægge noget for nogen. For surt at betale for sådan en omgang turn off. 

Hold op en kæmpe idiot. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Taler vi PD er der jo en flere grunde til, at man ved førstegangs besøg ikke får den helt nøjagtige adresse, men et sted tæt på.  Man skal så skrive eller ringe når man er fremme på det aftalte tidspunkt.   

Den praksis gælder åbenbart ikke her, medmindre manden har fået adressen på anden vis.  Det er nok de færeste købere, der kunne finde på at opføre sig sådan, også selv om de faktisk havde en aftale (dobbelt bookning)

Alt i alt er det let og naturligt at blive skide sur på manden, som ikke aner hvordan man skal opføre sig i denne branche.  Omvendt fritager det ikke stedet for, at sikre sig at den slags ikke sker.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Omvendt fritager det ikke stedet for, at sikre sig at den slags ikke sker.   

Det er lettere sagt end gjort; desværre bliver privat diskret adresser delt, også herinde, og selv folk der har besøgt stedet før kan finde på, at troppe op uden aftale. Det er mega dårlig stil; det går ud over den der har en tid, kunders diskretion og i værste fald pigens sikkerhed. Der er en grund til, at ikke alle får adressen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 1 time siden:

Det er lettere sagt end gjort; desværre bliver privat diskret adresser delt, også herinde, og selv folk der har besøgt stedet før kan finde på, at troppe op uden aftale. Det er mega dårlig stil; det går ud over den der har en tid, kunders diskretion og i værste fald pigens sikkerhed. Der er en grund til, at ikke alle får adressen.

Som vi begge skriver, så er der jo en grund til at man ikke bare giver adressen til alle.  Nu ved vi jo af gode grunde ikke hvad man gør på stedet for at undgå den slags.  Jeg er også med på, at selvom man er omhyggelig med hvem man giver adressen til, så er det jo ikke en garanti for, at det ikke kan ske.

Som gæst mener jeg nu nok, at man burde kunne forvente, at man i det mindste har en procedure for at undgå den slags.    I den konkrete sag, undre det så mig, at kvinden pludselig bare går ud og beder manden om at komme igen senere.  Hun burde havde bedt ham om helt at forsvinde og ikke komme igen, hvis begge parter vurderede at det larmede så meget at det var generende.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...