Hop til indhold
M-Kbh

Lady Lori - i København igen

Recommended Posts

Jeg faldt over Lady Lori's annonce mens jeg kiggede efter en sexet domina - og kunne mærke at her var en anderledes dominerende pige. Sexet men speciel, og erfaren med dominans. Så jeg læste et par anmeldelser her på boardet, og så at der var gode anmeldelser - men de var nogle år gamle.
Jeg ringede og fik en super god varm snak med Lady Lori, og fik at vide at hun efter en længere pause nu igen dominerede, og kommer tilbage til københavn jævnligt. Der var en god kemi med det samme - hun var flabet og fræk, men også seriøs.
Så næste aften mødte jeg hende og ligesom på hendes billeder  var hun klædt i sexet fetichtøj, støvler og spændte bryster der var ved at springe ud af den halvåbne bluse.
Det blev en vild session - først en hyggelig snak og det samme bagefter - men da vi gik igang var hun i topform. Flot pikopbinding (mens hun så mig i øjnene hele tiden, flot teknik), masser af lir og sexet drilleri, lidt bondage og leg ... og da hun først gik igang med anal (til mig) strålede hun - det nød hun virkelig. Og det kom jeg også til ... det endte med en lækker udløsning, et bad og en god varm snak bagefter.
Anbefaling herfra!
https://annoncelight.dk/profile/lori

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, den 26.4.2021 at 09:09:

Pris? Hvor lang tid?

Den var god og det var godt. Detaljerne må du snakke med kvinden om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også forbi Lori i går efter arbejde. Jeg kan bekræfte, at hun er lige så lækker, fræk og kinky som altid - havde en dejlig session med hende, hvor der også blev rykket lidt grænser :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AnalSub skrev, for 10 timer siden:

Jeg var også forbi Lori i går efter arbejde. Jeg kan bekræfte, at hun er lige så lækker, fræk og kinky som altid - havde en dejlig session med hende, hvor der også blev rykket lidt grænser :)

pris? Hvor lang tid?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...