Hop til indhold
Guest SweetMilf6630

Piger der ikke vil slikkes - kære kollegaer hvorfor?

Recommended Posts

Guest SweetMilf6630
Nannas Hjørne skrev, 1 time siden:

For nogle år tilbage, og lige siden jeg var teenager havde jeg nogle gange problemer med at blive våd. Særligt når jeg hev nogen med hjem fra byen. Jeg var helt blank overfor hvorfor, for det var ofte når jeg var kampliderlig og totalt piktrængende. 

På et eller andet tidspunkt fandt jeg ud af, at det var fordi jeg er så dårlig til at få drukket nok vand - nu kan jeg lige love dig at der bliver indtaget nogle væsker og altid et lille glas vand,  hvis jeg ved jeg skal knalde :D

Sådan lidt apropos kan man også tørre lidt ud, når man får finger, hvis de ikke væder fingeren inden eller rammer g-punktet. Jeg har ofte tænkt på at dem der gør det burde få sig en god fed håndcreme, for deres fingre suger bare al den fugt til sig de kan få. Stakkels tørre fingre, de trænger. 

Nå, undskyld afsporingen.

Ser det ikke afsporing, bare en anden vinkel på hvad der er nødvendigt. Og gode råd, til go sex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Nannas Hjørne skrev, for 58 minutter siden:

Jeg bliver bare lige nødt til at slå et slag for, at man ikke nødvendigvis er sippet hvis man ikke vil slikkes, hvad end grunden er, eller at det er en "vare" som skal leveres. 

Alle har forskellige præferencer, lyster og grænser og det er da bare super fint, at dine præferencer og grænser ligger et andet sted gør ikke andres grænser forkerte. 

Jeg elsker fx analsex og for mig er det en helt naturlig ting at inkludere i mit virke som GP. Lige så naturlig som kys og bjs, men derfor tænker jeg stadig ikke, at alle dem som ikke tilbyder anal er sipper. 

Vi kan spekulere over hvorfor, ligesom jeg også har gode bud på hvorfor mange ikke gider analsex, og blandt grundene er der sikkert nogle af dem som er sippede og nogle af dem som er praktiske eller følelsesmæssige. Men hvad end det er, så har de al mulig ret til at vælge hvad de tilbyder uden at det skal være negativt. Så længe - og her er jeg helt på linje med dig - de oplyser det klart og tydeligt inden mødet.

Der må man tage med, at hvis man ikke tilbyder noget, som for flertallet er ret grundlæggende, så er det selvfølgelig bedst at oplyse det først, men når det er gjort, så bør det heller ikke trække ned i anmeldelser. Så er det lige som gæster der skriver i en anmeldelse at de var skuffede over, at pigen var fed, når de har bestilt tid ved "xxxxl Berit". Eller brokker sig over at fransk var med kondom ved Gerda som skrev i sin annonce at "ALT, også fransk, er med kondom". 

Har man sagt ja til betingelserne på forhånd, så skal man heller ikke komme bagefter og brokke sig over, at de bliver overholdt. 

Må hellere lige forklare, når jeg bruger ordet sippet, er det fordi det er det jeg fornemmer mændene tænker. 
Jeg er enig i man kun skal tilbyde det man har det godt med, men kunne i mit hoved ikke lige finde en logisk forklaring på nej til at blive slikket og risikere den negative kritik. Og havde ellers tænkt længe flere måneder faktisk. 

Anal kender jeg godt årsagerne til nogen fravælger, og personligt tilbyder jeg IKKE gag og dp, ej heller f.eks rollespil da jeg vil ha lov at være 100% mig selv. 

Men forstår nu hvorfor nogen siger nej

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
SweetMilf6630 skrev, for 10 minutter siden:

Må hellere lige forklare, når jeg bruger ordet sippet, er det fordi det er det jeg fornemmer mændene tænker. 
Jeg er enig i man kun skal tilbyde det man har det godt med, men kunne i mit hoved ikke lige finde en logisk forklaring på nej til at blive slikket og risikere den negative kritik. Og havde ellers tænkt længe flere måneder faktisk. 

Anal kender jeg godt årsagerne til nogen fravælger, og personligt tilbyder jeg IKKE gag og dp, ej heller f.eks rollespil da jeg vil ha lov at være 100% mig selv. 

Men forstår nu hvorfor nogen siger nej

Det kan du nok godt have ret i - at nogle tænker. Men er glad for at høre at det var den vinkel du brugte ordet i. Hvad andre tænker kan man jo ikke gøre så meget ved, andet end at prøve at forstå, som du selv siger. 

Og ligesom dig synes jeg også det er sært, for det er da så enormt dejligt når nogen gider slikke en. Kvinder landet over brokker sig over, at mænd ikke gider at slikke og indenfor købesex er det nærmest omvendt, det er da lidt ironisk. Men hvis det er deres præference, så brokker jeg mig ikke. Det betyder bare flere tunger til os ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
Nannas Hjørne skrev, for 3 timer siden:

For nogle år tilbage, og lige siden jeg var teenager havde jeg nogle gange problemer med at blive våd. Særligt når jeg hev nogen med hjem fra byen. Jeg var helt blank overfor hvorfor, for det var ofte når jeg var kampliderlig og totalt piktrængende. 

På et eller andet tidspunkt fandt jeg ud af, at det var fordi jeg er så dårlig til at få drukket nok vand - nu kan jeg lige love dig at der bliver indtaget nogle væsker og altid et lille glas vand,  hvis jeg ved jeg skal knalde :D

Sådan lidt apropos kan man også tørre lidt ud, når man får finger, hvis de ikke væder fingeren inden eller rammer g-punktet. Jeg har ofte tænkt på at dem der gør det burde få sig en god fed håndcreme, for deres fingre suger bare al den fugt til sig de kan få. Stakkels tørre fingre, de trænger. 

Nå, undskyld afsporingen.

Jeg er afsporet og stolt af det ...............

Jeg kunne aldrig finde på at besøge et offentligt fruentimmer, der ikke nød at blive slikket, såvel mis som mås, og det hellere end gerne, rigtig lææænge. Det dækker dagens vædskebehov, smager herligt, smagen bliver mere intens, skulle der komme en orgasme eller to ind i billedet, helligt vand, direkte fra kilden.

Jeg advarer som regel på forhånd, at de sandsynligvis, vil opleve en vis dehydrering, tørhed i mund og hals, hvorfor det er en god ide, at drikke rigeligt med vand, før og efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Jeg havde for 25 år siden en veninde (som i kammerat) der var GP og det hu fortalte om at blive slikket af en kunde var, at det bar helt no go, for hende bar det for tæt på og for intimt, der var kun kæresten, der kendte hendes job, der fik lov til at slikke hende, selv er det skiftende om jeg skiller eller ej, I de tilfælde hvor “den kvindelige duft” er for påtrængende er jeg stået af, :D -  hvis jeg køber en GFE forventer jeg at kunne slikke - er det “ blot” Dansk så er det dansk og ikke gensidig fransk - 

Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 4 timer siden:

Kvinder landet over brokker sig over, at mænd ikke gider at slikke og indenfor købesex er det nærmest omvendt, det er da lidt ironisk.

Ja! Det tænker jeg også ofte. 
Mine veninder brokker sig over at de mænd de dater ikke gider andet end bare sex og booty calls. De er svært misundelige over at jeg kommer ud at spise på fancy restauranter, får blomster og chokolade og drikkepenge i form af gavekort til dit og dat. Og penge for det!! 
Jeg har HELT klart de allerbedste dates i veninde-kredsen, og det er nok for mange lidt overraskende. 

I de år jeg kørte konceptet med ByensBedsteBlowjob hvor det kun var blowjobs og spansk eller svensk afslutning, var der riiiiigtigt mange mænd der kom fast måske en gang om ugen eller måneden, som sagde at de kom fordi konen ikke ville. 
Jeg sagde kækt "har du forsøgt at tilbyde HENDE 700kr. en gang om ugen for at give dig et blowjob?".
Jeg ved fra egne veninder og min mors veninder og bekendte fra flere middagsselskaber i privat regi, hvor samtaleemnet er kommet på bane rigtigt ofte, da folk bliver ærlige og modige når der er drukket et par glas vin og vi når til "cocktails and cigars" at langt de fleste kvinder vil sige JA hvis det er en reel byttehandel. Måske bliver prisen ikke rede penge, men at manden "opper sig" på områder der betyder noget for hende, sådan at "betalingen" bliver noget der har lige så høj værdi for hende som det har for ham at få blowjobbet. 

Jeg gik planken ud en overgang og markedsførte blowjob-træning for par. 
Det var en KÆMPE succes! 
Kvinderne syntes det var herligt, og mændene fik opfyldt en del af deres fantasi om 2 kvinder. De fleste mænd var lidt stive og anspændte i kroppen, og lidt slappe i klokkeværket og pjorten - til at starte med!  De var alle tavse som graven fra start til slut og en lille smule generte.
Flere mænd sagde uafhængigt af hinanden at det var lidt ligesom at være en flue på væggen "når pigerne går sammen på toilettet i byen". 
Nogle kom flere gange til træning, og et par stykker endte med at komme og jeg kiggede på imens de bollede også. 
Disse kvinder får jeg stadig emails fra i ny og næ når de mangler "en kvinde at snakke med" om det. 
Det blev en slags praktisk seksual-terapi, uden at det egentlig var mit formål med det. 
To af parrene vovede også på eget initiativ om jeg kunne gøre det samme med fisse-slikning. Det gjorde jeg så... det tager en del flere sessioner, og det skønne var at begge parrene efter kort tid ligesom bare selv overtog det hele, og jeg gik bare i køkkenet og lavede kaffe. Som om kommunikationen er nemmere når der er "coach" på. 
For et par år siden kørte jeg sprøjteorgasme-træning for par også. 
Det var en fantastisk succes, og næsten alle henvendelser kom fra kvinderne selv. Det skal dog siges at jeg ikke bekendtgjorde i min markedsføring at jeg var glædespige. 
Frækt for mig? Nej... ikke rigtigt. Men det er eddermukkeme en fed fornemmelse at rende rundt med hele året at der er mænd og kvinder derude der boller og sutter bedre og oftere fordi jeg har fået lov til at være med i et hjørne af deres personlige udvikling sammen og hver for sig. 
DET sparker mere røv end at redde regnskoven for mig, og jeg er sikker på at jeg springer et par år over i Skærsilden og min Himmel-billet bliver lidt billigere. 
Hurra for mig ego-boost-og-ananas-i-egen-juice :D

Problemet er IGEN forventningsafstemning mellem folk. Og så er folk i parforhold eller kæreste-relationer bare generelt set enormt dårlige til at kommunikere omkring sex i det hele taget, er mit indtryk. 
Sex er og bliver rigtigt ofte en "valuta" i et forhold. Ikke at jeg tænker sådan "alle kvinder er ludere, det er bare prisen der er forskellig høhø". Overhovedet ikke! 
Men jeg synes at man har et fælles ansvar for hinandens livsglæde når man er i forhold. I særdeleshed når man er i et monogamt forhold. 
Hvorfor f... skal det være så svært at få sin Kvinde til at sutte sin pik? Ja, det er svært fordi der ikke kommer "nok" eller "det rigtige" den anden vej. 
Det løser selvfølgelig ikke problemet med at man har lyst til at få noget "fremmed" engang imellem eller bare godt kan li' at have noget hemmeligt for sig selv som konen/kæresten/kællingen/madammen ikke er en del af. Så der er stadig brug for profesionelle piksuttere... og hurra for det! 
Men at bruge det som undskyldning "min kone vil ikke" er en and... sorry guys. 

I dare you... prøv at foreslå din kvinde at betale hende 700kr for et blowjob "on demand" og se om ikke hun siger ja uden betingelser... når hun er færdig med at råbe og skrige og hun lige har sovet på det. Det virker! Jeg ved det fra min tid som ByensBedsteBlowjobber. 

Nåmenøeh... det var bare lige lidt slik-snak den anden vej. 
Slik videre... go go go... mere snak om at blive slikket, tak-som-byder :wub:

Kh. Eva

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 6 minutter siden:

I de år jeg kørte konceptet med ByensBedsteBlowjob hvor det kun var blowjobs og spansk eller svensk afslutning, var der riiiiigtigt mange mænd der kom fast måske en gang om ugen eller måneden, som sagde at de kom fordi konen ikke ville. 
Jeg sagde kækt "har du forsøgt at tilbyde HENDE 700kr. en gang om ugen for at give dig et blowjob?".

Eva jeg kan faktisk rigtigt godt lide dit indlæg, og ja lige nu har jeg ikke en kone at spørge, meeen jeg kan stadig ikke lade være med at tænke at hvis jeg havde så turde jeg nok ikke alligevel.
Så ville jeg nok hellere tage den lange snak med hende om hvorfor hun ikke har lyst til at give mig blowjobs, (det ville ikke være fordi jeg ikke slikker hende nok :D) men ja der ville jo nok være en anden grund.

Til gængæld vil jeg give dig ret i at der er alt for lidt forventningsafstemning i parforhold, så mon ikke det i stedet er der vi skal til at tage fat, begge parter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Realist skrev, for 1 minut siden:

men ja der ville jo nok være en anden grund.

Det er ofte sådan noget med "så skal du fandme slå brættet ned, stoppe med at klemme midt på tandpastatuben og samle dine sokker op fra gulvet og lægge dem i vasketøjskurven og købe blomster og chokolade og lade være med at drikke direkte fra mælkekartonen og gå ned med de skide pantflasker og slå græsset før jeg behøver at minde dig om det".
Og mænd kan huske måske 3 af tingene hvis de har haft udløsning for nyligt - sådan sat lidt på spidsen :D 
Så er "her er et gavekort til Magasin Skattepige... gi'r du en guffer før mit vigtige møde kl. 14?" bare nemmere for begge parter.
Hvis altså man HAR haft dialogen på et tidligere tidspunkt. 
Livet er een lang byttehandel. Sex er en valuta i de fleste parforhold, uanset om man taler højt om det eller ej.  
Manden kan jo lægge ud med at foreslå nogle HELT andre ting end kontanter eller gaver. Det er trods alt lidt hardcore at lægge ud med en prisliste og ydelser :wacko: 

Prøv det, prøv det! Altså næste gang der er en fastansat kvinde i dit sovekammer ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 3 minutter siden:

Det er ofte sådan noget med "så skal du fandme slå brættet ned, stoppe med at klemme midt på tandpastatuben og samle dine sokker op fra gulvet og lægge dem i vasketøjskurven og købe blomster og chokolade og lade være med at drikke direkte fra mælkekartonen og gå ned med de skide pantflasker og slå græsset før jeg behøver at minde dig om det".

Måske man skulle prøve med, skat giv mig en liste over 5 ting du gerne vil have jeg ændre ved mig, og så laver jeg det samme, og så snakker vi lige om det :D

Gad vide hvor forskellig den liste ville være i de Danske hjem??

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 12 timer siden:

Samme svar som til Sanook, håber virkelig der er forspil på en anden måde, og ved nærmere eftertanke kan det i visse tilfælde være lidt dobbelt moralsk hvis I ikke har et problem med at stikke pikken i pigens mund (GP, såvel som andre sexpartnere) for mænd smager bestemt heller ikke altid godt, især klatten. 

Så jeg er dobbeltmoralsk, fordi jeg ikke kan lide at slikke, men har det ok med BJ?
Du mener, at det er noget jeg vælger ikke at kunne lide?
Hvis hun ikke har det godt med at give mig et BJ, håber jeg da, at hun siger til. Jeg har absolut ingen intention om at kræve det af hende, som du næsten får det til at lyde som om.

Damn, en tone!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 21 minutter siden:

Så jeg er dobbeltmoralsk, fordi jeg ikke kan lide at slikke, men har det ok med BJ?
Hvis hun ikke har det godt med at give mig et BJ, håber jeg da, at hun siger til. Jeg har absolut ingen intention om at kræve det af hende, som du næsten får det til at lyde som om.

Damn, en tone!

Det er et glimrende eksempel på hvorfor "forventningsafstemning" kun er relevant mellem to (eller flere) mennesker der skal være intime sammen. 
Vi er alle forskellige. Jeg støtter helt og fuldt op om at der ikke skal gå "Mænd er nogle svin hvis..." i den som jeg fornemmer at du måske har tolket @SweetMilf6630s kommentar som, sådan lidt oppustet måske.
Jeg aner jo ikke om det er det hun mente - det står hun sikkert på mål for selv om ikke så længe ;) 

Personligt er min holdning at der selvfølgelig hos en glædespige bør kunne forventes en relativt stor forståelse for at dette også er et service erhverv og ikke kontaktannoncer på en datingside. Medmindre sexarbejderen i sin annoncering og undervejs i den efterfølgende forventningsafstemning giver udtryk for at der er services man ikke kan købe sig til. Som f.eks. at oralsex går begge veje ellers er der et dårligt match - eller alle mulige andre ting. 
Der er mange ting der for den ene part bliver taget som en selvfølge, "medmindre det modsatte er specifikt angivet". Sådan er det bare ikke altid helt i virkeligheden. 

Du er ikke dobbelt moralsk i mine øjne. Og selv hvis jeg synes du var det, så vægter det for mig langt højere at du faktisk betaler for at få den ret på menuen du ønsker dig, og det er ikke din opgave at sørge for hendes tilfredsstillelse i det hele taget, hvis du ikke ønsker det. Det er jo fuldstændigt ligegyldigt hvad jeg eller SweetMilf synes om et i øvrigt. Who cares? Altså medmindre det er en af os du laver en aftale med er det jo irrelevant som bare pokker.

Det er nemt at misforstå hinanden på skrift, fordi der er så meget der IKKE bliver skrevet... øh altså af de fleste :D

Godt at du siger fra, synes jeg! 
Der er så mange andre steder hvor mænd bliver trukket igennem sølet for ting de ikke fortjener! Eroguide skal gerne forblive et fristed hvor man kan få lov at stikke hovedet frem og være den man er uden at blive banket i dørken bare fordi man er mand. 

Tak for dit mod og jeg giver dig min støtte mht. at tonen ikke skal blive for hård eller fordømmende, samtidigt med at jeg er rørende enig i meget af hvad SweetMilf skriver.

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Landsbytossen skrev, for 32 minutter siden:

Damn, en tone!

Ja står gerne på mål for den. 
For skriver netop LIDT dobbeltmoralsk. 
Det kommer helt an på situationen, men eftersom vi snakker GP oplevelser, skulle jeg ha holdt mig til den vinkel. Er det en vare der tilbydes, skal du selvfølgelig have hvad du betaler for. 
I et forhold ville det omvendt være forkert at forvente det især hvis man ikke vil give. Og ikke alle mænd er idioter, men jo der findes dem som nærmest ser det som en selvfølge at de må kneppe kvinden som de lyster. 
At kvinden er et legetøj til deres nydelse. 
Nu er mine priser så lave fordi, det for det meste er win win, go sex og penge. Hovedparten har gennemskuet det er gensidig nydelse. 
Privat ville jeg aldrig være sammen med en som ikke brød sig om at give mig nydelse, men ja alle er forskellige og hurra for det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Undlader lige at “citerer” og lave langt “dobbeltopslag” men enig med @Eva Nadine sex er en “valuta”. Eller i fald en ydelse der kun sker hvis, man har gjort sig fortjent til det. 
Kan ikke huske hvem som sagde det, en eller anden sexterapeut på tv. Når vi er nøgne, er vi mest sårbare. Og især kvinder mister lysten til at være i den sårbare situation, hvis de ikke er godt tilpas i et forhold. Med andre ord humøret skal være i orden før en kvinde giver sig hen. 

Men igen en ting som er urelevant i GP verden, da betaling er vejen ind og følelserne godt pakket væk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

Og mænd kan huske måske 3 af tingene hvis de har haft udløsning for nyligt - sådan sat lidt på spidsen :D 
Så er "her er et gavekort til Magasin Skattepige... gi'r du en guffer før mit vigtige møde kl. 14?" bare nemmere for begge parter.
Hvis altså man HAR haft dialogen på et tidligere tidspunkt. 
Livet er een lang byttehandel. Sex er en valuta i de fleste parforhold, uanset om man taler højt om det eller ej.  
Manden kan jo lægge ud med at foreslå nogle HELT andre ting end kontanter eller gaver. Det er trods alt lidt hardcore at lægge ud med en prisliste og ydelser :wacko: 

Prøv det, prøv det! Altså næste gang der er en fastansat kvinde i dit sovekammer ;) 

Det skal såmænd nok passe, at mange ser eller oplever parforholdet som en købmændsbutik hvor der kan eller skal handles med alt imellem himmel og jord.  Jeg synes det er helt ok, hvis det fungere for begge parter.

Der er så også andre mennesker, som eksempelvis mig.   Jeg har faktisk været i et forhold hvor kvinden rent faktisk bildte sig selv ind, at hun kunne styrre mig via sex.   Havde jeg knoklet hele weekenden, leget med ungerne osv. så kunne man indløse sin præmie søndag aften.  Jeg havde hende faktisk mistænkt for at hun rent faktisk mente at sådan skulle et parforhold være og fungere.  

Det virkede så lige modsat på mig, da jeg ønskede et ligeværdigt forhold.   Alt det der med at lave om på hinanden, burde man måske undlade at bruge så meget tid på,  og snarere fokusere på det storre billede.   Find ud af hvad "limen" egentligt er i forholdet, plej den del og undlad at fortælle modparten, at hvis man kunne ændre modparten, så ville det være dejligt at hun ikke bruge 2 timer i badet og 1½ til at prøve alt i gardarobeskabet inden man så kan tage afsted til en fest eller anden social sammenkomst.

Typisk opnår man reelt ikke andet, end at denne "charme" får man bare klasket  lige i hovedet, når der er et reelt behov for at løse et allet seriøst problem -  Jamen du gør også dit og dat helt uden at man evner at vægte relevansen  - Typisk ender det jo bare i et skænderi, hvor begge parter sviner hinanden til med al verdens bagateller.  For det burde være en bagatel i et parforhold om lokumsbrættet er oppe elle nede, om kvinden aldrig kan finde hendes bilnøgler osv osv.

Med hensyn til uopfyldte seksuelle præferencer, bør man nok tænke sig rimeligt grundigt om, før man involvere modparten, og for at sikre sig at det ikke efter 3 min ender i noget ultimatum noget, eller alle mine tidligere kærester var ikke sådan.    Et eller andet sted er man også bare nødt til at acceptere, at ens modpart måske bare ikke bryder sig om et eller andet specifikt.  

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

I dare you... prøv at foreslå din kvinde at betale hende 700kr for et blowjob "on demand" og se om ikke hun siger ja uden betingelser... når hun er færdig med at råbe og skrige og hun lige har sovet på det. Det virker! Jeg ved det fra min tid som ByensBedsteBlowjobber. 

Det bliver et nej tak herfra, og når jeg tænker tilbage på gamle kærester og halvkærester, kan jeg kun komme i tanke om måske en enkelt, som ikke ville enten falde i tranche af mistro og forbavselse over spørgsmålet eller flå hovedet af mig, hvis jeg spurgte på den måde.

Det kunne være rigtig spændende at høre, om nogen mænd her på EG kunne bekræfte, at den foreslåede fremgangsmåde havde den ønskede effekt.

I øvrigt godt set med sex som valuta.

TheVoice skrev, for 5 minutter siden:

Med hensyn til uopfyldte seksuelle præferencer, bør man nok tænke sig rimeligt grundigt om, før man involvere modparten, og for at sikre sig at det ikke efter 3 min ender i noget ultimatum noget, eller alle mine tidligere kærester var ikke sådan.    Et eller andet sted er man også bare nødt til at acceptere, at ens modpart måske bare ikke bryder sig om et eller andet specifikt.

Meget enig, det er godt formuleret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 13 minutter siden:

Der er så også andre mennesker, som eksempelvis mig.   Jeg har faktisk været i et forhold hvor kvinden rent faktisk bildte sig selv ind, at hun kunne styrre mig via sex.   Havde jeg knoklet hele weekenden, leget med ungerne osv. så kunne man indløse sin præmie søndag aften.  Jeg havde hende faktisk mistænkt for at hun rent faktisk mente at sådan skulle et parforhold være og fungere.  

Du er ikke alene TheVoice, syntes jeg kan genkende det du skriver og har det stort set på samme måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody

Da jeg var yngre kunne jeg ikke li at blive slikket.

Der var mange årsager så har en liste.

1, jeg syns min fisse er grim og ville ikke have at andre så den.

2, bliver for selvbevidst ( lugter jeg, smager jeg dårligt, kan han li det, osv)

3, jeg vidste ikke hvad jeg skulle lave imens.

4, nogle mænd er håbløse når det kommer til slikkeri. ( de napper /bider, deres skæg skradser, de leger sugemale på klitten hvilket gør ondt, gnider for hårdt på klitten osv)

5, har ingen kontrol( jeg kan ikke styrer hvad manden laver dernede. Nogle mænd kan li at fingre kneppe imens de slikker. Har intet imod at de stikker en eller 2 fingere op, men nogle prøver at stikke flere fingere op og det gør ondt.)

6, man er extra sårbar. Det kan give utryghed.

7, det kan give ubalance dernede og man kan få blærebetændelse eller underlivsbetændelse.

8, havde mega svært ved at få klitorik orgasme.

Det var grundende til at jeg ikke ville slikkes dengang.

Men så mødte jeg en mand, der var så fræk og lækker at man skulle tro det var løgn. Vi kyssede og han bevægede sig ned på mig for at slikke mig. Jeg stoppede ham og sagde at jeg ikke have lyst til det.

Han accepterede det denne gang næste gang vi mødtes prøvede jeg blindfuldness. 

Han kysse mig, og bevægede jeg ned og begyndte at slikke mig.

ALDRIG har jeg prøvet noget der var så godt!

Jeg ente med at komme i en kæmpe orgasme og kunne næsten ikke trække vejret bagefter.

Efter det, har jeg ikke haft noget imod at blive slikket.<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

@Melody det med skægstubbe er grunden til at jeg altid baber mig om aften, inden sengetid, og hvis der er lagt optil sjov så er  det skraberen så mam er helt glat, i ansigtet, og ikke kun maskinen, den er ikke så grundig, der er stadig mulighed for kradse mærker.

til gengæld er hun meget glad for min skægstubbe når hun har et mygstik, så skal det “køres” på stubbene, og det er så lige meget om det er armen eller ballen der er stik på, men hvad gør man ikke for at hjælpe. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 16 timer siden:

Men et godt råd fra mig, til de GP’er der ikke kan tilbyde det. Vær ærlig om det i annoncen så kunderne ikke står med skuffelsen efter ankomst. 
Og nej har ikke sammenlignet, annoncer og anmeldelser.

Nu har jeg nemlig set det under kritik så ofte, at jeg var nødt til at få svar på det. Og er da glad for det ikke kun er fordi nogen er sippede og nægter at levere varen. 

Jeg tænker ikke, at det handler om at være sippet, man vælger selv, hvad man vil tilbyde eller ikke tilbyde i sin butik. Jeg knalder ikke med alle, jeg kysser ikke med alle, og nej, alle får ikke lov til at slikke mig. Og det skriver jeg ikke en lyd om i annoncen, for jeg kan ikke på forhånd sige, hvem der skal eller ikke skal hvad. Det handler om kemi, dagsform, lyster, teknik, skægvækst, hygiejne (gæstens) og sikkert flere andre ting. Siger jeg nej til mange? Nej, egentlig ikke, men man kan heller ikke bare forvente at jeg “leverer varen”. Vi er ikke maskiner jo. Og sex er så uendeligt meget mere......

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 15 timer siden:

Men håber samtidig du har forspil på en anden måde, for min største undren var jo netop nok. Hvordan kan det ikke gøre ondt, hvis der ikke glider ordentligt.

Forspil kan være meget andet end at slikke fisse. Personligt bliver jeg mere tændt af at sutte pik, end selv at få slikket fisse. Og sommetider kan tanken om, hvad der skal ske være nok til at jeg er klar ;) 

Glidecreme er ikke en falliterklæring, men en supergod idé, hvis man gerne vil passe på sine slimhinder, uanset hvor våd man iøvrigt bliver. Det behøver ikke ha noget med liderlighed at gøre; dehydrering, cyklus, kondomer, balance mv kan spille ind der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Liv skrev, 1 time siden:

Jeg tænker ikke, at det handler om at være sippet, man vælger selv, hvad man vil tilbyde eller ikke tilbyde i sin butik. Jeg knalder ikke med alle, jeg kysser ikke med alle, og nej, alle får ikke lov til at slikke mig. Og det skriver jeg ikke en lyd om i annoncen, for jeg kan ikke på forhånd sige, hvem der skal eller ikke skal hvad. Det handler om kemi, dagsform, lyster, teknik, skægvækst, hygiejne (gæstens) og sikkert flere andre ting. Siger jeg nej til mange? Nej, egentlig ikke, men man kan heller ikke bare forvente at jeg “leverer varen”. Vi er ikke maskiner jo. Og sex er så uendeligt meget mere......

Tråden er lang og forstår hvis du ikke har læst, alt, så siger lige igen. Sippet var brugt i drn forstand, at jeg tror det er sådan mange mænd tænker hvis de er afvist. De har sikkert haft mere svært end med ved at gætte de mulige grunde. 
Men tillader jeg mig så at spørge, bliver kunden så informeret inden igår igang om hans muligheder eller må han acceptere et nej midt i akten. Og tager du betaling pr ydelse. Så de så får en retfærdig pris ud fra hvor meget de fik lov til. Eller er der nogen som egentligt “groft sagt” får mindre for pengene.

Og ja igen reelt nysgerrig, jeg er ikke ny i branchen men forholdsvis ny på EG. Og synes det er trist det er så mange der for kritik. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 19 timer siden:

Dette er mest undren, nysgerrighed. 
Logisk nok er det en bemærkning der mest findes i de dårlige anmeldelser. At I dejlige mænd ikke måtte slikke GP’en. 
Men piger hvorfor? 
I min verden er det da dejligt når kunden også ønsker at give mig nydelse, og nogle mænd har nærmest behov for det som det en del af opvarmningen. Duften, smagen, lyden af pigen der nyder det. 
Og sådan helt lavpraktisk, det er da ubehageligt for begge parter hvis pikken skal ind i et knastørt hul. (Og jo jo, nogen kræver brug af kondom hvor der ofte er lidt glidecreme på, men...)
Ikke alle ønsker at slikke, og personlig bliver jeg heldigvis ofte våd bare ved, at sutte pik, eller få lidt finger. For tror helt ærligt jeg ville blive øm og få slidsår, hvis jeg blevet kneppet, uden opvarming flere gange dagligt. 
Men nogen af de omtalte piger er beskrevet som de bare ligger sig på ryggen, eller vender røven til og så kan kunden, kneppe og gå igen. Så kunne manden ligeså godt kneppe en lolita dukke. 
Kan godt forstå de får dårlige anmeldelser.

Men det grundlæggende spørgsmål. Piger hvis I altså ønsker at svare hvorfor?
Hvad er I bange for ved at blive slikket? 
Finder i ubehag ved det? Bliver det for intimt?

Og ja spørgsmålet er seriøst og ikke for at udstille nogen, gøre grin etc. Jeg forstår det ganske enkelt ikke. 

Det er da for at undgå herpes, CMV og hvad man ellers kan få, og de er ikke nødvendigvis dårlige bare fordi de vil passe på sig selv og kommende kunder. Den bedste jeg var sammen med ville ikke have hendes bryster slikket, men jeg kunne til gengæld presse den helt i bund både i hendes hals og røv. God oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Orgasmic skrev, for 3 minutter siden:

Det er da for at undgå herpes, CMV og hvad man ellers kan få, og de er ikke nødvendigvis dårlige bare fordi de vil passe på sig selv og kommende kunder. Den bedste jeg var sammen med ville ikke have hendes bryster slikket, men jeg kunne til gengæld presse den helt i bund både i hendes hals og røv. God oplevelse.

Nej jeg siger heller ikke de er dårlige. Men nogen fik jo i al fald ikke indfriet deres ønsker ellers ville de ikke brokke sig. 
Og sygdomme ja, nogen fravælger mig netop fordi jeg tilbyder “usikker” sex. Men kan så tilføje jeg har været i branchen i 7 år på de betingelser jeg har valgt. Og ikke haft en eneste kønssygdom. Så jo risikoen eksisterer vel men nu til dags er den vist meget lille. Men frit land. Og mændene må jo bare gøre deres bedste for at finde den der dækker deres behov bedst. I denne jungle af falske profiler, GP’er som trods annoncering først vælger hvad den enkelte må i situationen mm. 
I al fald har jeg fået svar på mit spørgsmål og udvidet min  tankegang. Så jeg ikke kun ser “hvorfor ikke”, ud fra min tankegang og mine erfaringer osv.

Og de mænd der læser med og kommenterer, kan fremadrettet måske også bedre have forståelse for hvis de får nej. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@TheVoice 
Jeg har vist aldrig læst noget du har skrevet herinde jeg ikke har været rørende enig i. Det gælder også dit indlæg i denne tråd :) 
Det optimale er selvfølgelig ligeværdighed. Det er bare ikke så ofte at det falder ned fra himlen, er mit indtryk.

@Alle:
Har bare den ene part en anden tilgang til det med sex og føler ubalance i ligeværdigheden, så er det en rigtig god idé at få talt om det. Så der netop ikke går "bytte-handel" og "valuta-kurs" i foretagenet i en privat relation mere end allerhøjst nødvendigt.
For mange vil det være en hjælp at værdisætte tingene, tror jeg. Men det duer jo kun hvis begge parter gør det og tør tale åbent om det.

I en semi-professionel relation mellem to sexpartnere, er det tvingende nødvendigt, mener jeg. I hvert fald de første mange gange man ses. 
Laaaangt størstedelen af de mænd der besøger glædespiger som er i fast forhold, bryder en enten uskreven og uudtalt regel ved at "knalde udenom" også selvom de bilder sig selv ind at "det ikke tæller når de betaler for det". 
Utroskab kan defineres på mange måder. For mig er det når man foretager et aftalebrud - også selvom det ikke er en konkret udtalt eller nedskrevet aftale. 
Mit forslag om "åben valuta-snak" og slikken af hinanden(s) i et parforhold er tænkt til de mænd der er deres koner utro og hvor der i forvejen er en slags ubalance på ligeværdigheds-vippen i nok de fleste tilfælde. Medmindre den ene er monogam og den anden ikke er, og de har en aftale om at det er ok. Det er dog nok de færreste kvinder der kan/vil/ønsker en sådan relation, trods alt. Er der en stiltiende "don't ask - don't tell" aftale, så kan balancen og ligeværdigheden jo sagtens fungere. Men hvor ofte sker det lige? 

Jeg plejer at sige at "Den tid du/man er sammen med en partner man ikke ønsker sig i virkeligheden, er tid man tager fra en anden partner man ikke kender endnu". Det samme kan siges om alle mulige andre relationer. 
Jeg kan huske en bemærkning i en tråd fra meget gamle dage på Venuslogen hvor emnet "hvorfor besøger du glædespiger" eller lign. også var oppe i ny og næ.
Et af de mandlige medlemmer udtrykte sig cirka således: "Hvis man ikke er en af dem der har stået forrest i køen da der blev delt koner ud" :D

I forhold til ligeværdighed og sexarbejder/sexkøber relationer, så er det faktisk min fulde overbevisning at netop det at der er penge der skifter hænder gør at balancepunktet er nemmere at finde, og det bliver mere ligeværdigt uden at jeg helt på skrift orker (eller måske kan?) redegøre for min påstand. Jeg kan mærke det helt ind i mit inderste at det er sådan det er. 
Det ultimativt uforpligtende er stadig forpligtende imens det står på. Og her er pengene glemt og gemt væk. Mænd er ofte mere afslappede under sex når de har betalt først, er min erfaring. I forhold til mænd jeg har mødt i privaten eller via datingsider i gamle dage, så er de langt mere loose og ærlige og det er et godt udgangspunkt når man skal finde balancen og have ligeværdig sex. 
Måske er jeg bare den allerheldigste kartoffel på marken, og ingen kan bruge det jeg skriver til en disse... men det DU skriver @TheVoice kan vi allesammen bruge til noget, hver gang tror jeg ;) 
Tak for dig <3
Skriv noget mere, kom nu... du vil jo gerne... lokke lokke :D

Kh. Eva 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 17 minutter siden:

Nej jeg siger heller ikke de er dårlige. Men nogen fik jo i al fald ikke indfriet deres ønsker ellers ville de ikke brokke sig. 
Og sygdomme ja, nogen fravælger mig netop fordi jeg tilbyder “usikker” sex. Men kan så tilføje jeg har været i branchen i 7 år på de betingelser jeg har valgt. Og ikke haft en eneste kønssygdom. Så jo risikoen eksisterer vel men nu til dags er den vist meget lille. Men frit land. Og mændene må jo bare gøre deres bedste for at finde den der dækker deres behov bedst. I denne jungle af falske profiler, GP’er som trods annoncering først vælger hvad den enkelte må i situationen mm. 
I al fald har jeg fået svar på mit spørgsmål og udvidet min  tankegang. Så jeg ikke kun ser “hvorfor ikke”, ud fra min tankegang og mine erfaringer osv.

Og de mænd der læser med og kommenterer, kan fremadrettet måske også bedre have forståelse for hvis de får nej. 

Det behøver ikke være falske forudsætninger der lokkes med for at få gæsten ind ad døren.

Tror da de fleste af os der sælger sex og nærkontakt har prøvet, at der bare ikke er kemi for dybe kys eller Blow uden mm selvom det står skrevet i annoncen. Jeg refundere ikke fordi gæsten ikke har styr på hygiejnen eller opføre sig i en retning der ikke er acceptabelt i min butik.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...