Guest SweetMilf6630 Skrevet 26. April, 2021 Frodige Ida skrev, 1 time siden: Det behøver ikke være falske forudsætninger der lokkes med for at få gæsten ind ad døren. Tror da de fleste af os der sælger sex og nærkontakt har prøvet, at der bare ikke er kemi for dybe kys eller Blow uden mm selvom det står skrevet i annoncen. Jeg refundere ikke fordi gæsten ikke har styr på hygiejnen eller opføre sig i en retning der ikke er acceptabelt i min butik. Det kan jeg så helt ærligt sige jeg har aldrig mødt en jeg ikke kunne gennemføre det hele med. Men dertil skal så også tilføjes jeg aldrig har arbejdet på klinik. (Og forestiller mig, uden at vide det, at der er sekretær/receptionist som helt eller delvist booker kunderne i kalenderen). Jeg har selv kontakten til kunden lige fra første henvendelse. Og har heldigt/tilfældigt eller med god evne til at aflæse folk og af til læse mellem linjerne nok fået frasorteret de forkerte på forhånd. Og hygiejnen er da let at løse hvis man ellers har adgang til bad (går jeg ud fra alle har også, af hensyn til egen hygiejne) Og beklager hvis jeg lyder dømmende er ikke hensigten. Jeg synes det er interesant hvor forskellige vi er og vores måder at arbejde på. Og jeg har da heller ikke lutter gode anmeldelser, ingen rent dårlige endnu. Mere de der midt imellem. Husker en bemærkning “hvis jeg skal lede efter noget dårligt...” som om det aldrig må være helt godt. Så ved også der ikke skal meget til før kritikken rammer og alle meninger er præget “af øjet som ser” Vil ikke kalde det at lokke med falske forudsætninger, men igen forventnings afstemning og ærlighed. Man kunne f.eks skrive der er mulighed for disse ydelser hvis der er sexuel kemi. Eller omvendt forbehold for ændringer i ydelser.... Men tråden har også taget en vild drejning til generel snak om alt der tilbydes eller ikke tilbydes. Og om kunderne kan forvente det eller ej. Og der ville jeg som køber brokke mig hvis jeg ikke følte jeg fik hvad jeg betalte for ud fra annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 26. April, 2021 SweetMilf6630 skrev, for 3 minutter siden: Det kan jeg så helt ærligt sige jeg har aldrig mødt en jeg ikke kunne gennemføre det hele med. Men dertil skal så også tilføjes jeg aldrig har arbejdet på klinik. (Og forestiller mig, uden at vide det, at der er sekretær/receptionist som helt eller delvist booker kunderne i kalenderen). Jeg har selv kontakten til kunden lige fra første henvendelse. Og har heldigt/tilfældigt eller med god evne til at aflæse folk og af til læse mellem linjerne nok fået frasorteret de forkerte på forhånd. Og hygiejnen er da let at løse hvis man ellers har adgang til bad (går jeg ud fra alle har også, af hensyn til egen hygiejne) Og beklager hvis jeg lyder dømmende er ikke hensigten. Jeg synes det er interesant hvor forskellige vi er og vores måder at arbejde på. Og jeg har da heller ikke lutter gode anmeldelser, ingen rent dårlige endnu. Mere de der midt imellem. Husker en bemærkning “hvis jeg skal lede efter noget dårligt...” som om det aldrig må være helt godt. Så ved også der ikke skal meget til før kritikken rammer og alle meninger er præget “af øjet som ser” Vil ikke kalde det at lokke med falske forudsætninger, men igen forventnings afstemning og ærlighed. Man kunne f.eks skrive der er mulighed for disse ydelser hvis der er sexuel kemi. Eller omvendt forbehold for ændringer i ydelser.... Men tråden har også taget en vild drejning til generel snak om alt der tilbydes eller ikke tilbydes. Og om kunderne kan forvente det eller ej. Og der ville jeg som køber brokke mig hvis jeg ikke følte jeg fik hvad jeg betalte for ud fra annoncen. Jeg tænker, at det kommer meget an på hvilken tilgang man har til et møde. Nogle piger kører fx en menu, så der er der sort på hvidt hvilke stillinger og oplevelser de tilbyder. Der synes jeg godt man kan snakke om at der er en "vare" som bør leveres. Fordi køberen er gået ind til akten med en specifik forventning om at noget bestemt vil ske. Det samme hvis en potentiel gæst spørger på forhånd om man gøre dit og dat og man siger ja uden forbehold. Men rigtig mange kører jo et andet koncept hvor det man betaler for er ens selskab i en seksuel kontekst. Og så er det egentlig ikke mere specifikt end det. Intet lovet og ingen varer på disken, blot selskab med en lysten kvinde. Bliver de spurgt til specifikke ting kan de sige nej eller de kan svare noget i dur med "hvis stemningen er rigtig kan jeg godt lide at blive slikket, men det kommer an på hvordan vi viber sammen". Så kan det jo godt være at nogle mænd bliver skuffede over ikke at få det, som de havde forestillet sig, men det er ikke det samme som, at det aftalte ikke er blevet indfriet. Hvis der ikke står hvad pigen gør i annoncen, er det vel et eller andet sted op til den som reagerer på annoncen at spørge ind, hvis han har nogle "must haves", som er afgørende for om han vil mødes med pigen. Jeg tænker, at dem som ikke er tydelige omkring deres koncept gør sig selv en bjørnetjeneste, men hvis konceptet er "jeg har ingen menu men gør det jeg kan lide i situationen" så er det også noget at forholde sig til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5325 Skrevet 26. April, 2021 SweetMilf6630 skrev, for 41 minutter siden: Det kan jeg så helt ærligt sige jeg har aldrig mødt en jeg ikke kunne gennemføre det hele med. Men dertil skal så også tilføjes jeg aldrig har arbejdet på klinik. (Og forestiller mig, uden at vide det, at der er sekretær/receptionist som helt eller delvist booker kunderne i kalenderen). Jeg har selv kontakten til kunden lige fra første henvendelse. Og har heldigt/tilfældigt eller med god evne til at aflæse folk og af til læse mellem linjerne nok fået frasorteret de forkerte på forhånd. Og hygiejnen er da let at løse hvis man ellers har adgang til bad (går jeg ud fra alle har også, af hensyn til egen hygiejne) Og beklager hvis jeg lyder dømmende er ikke hensigten. Jeg synes det er interesant hvor forskellige vi er og vores måder at arbejde på. Og jeg har da heller ikke lutter gode anmeldelser, ingen rent dårlige endnu. Mere de der midt imellem. Husker en bemærkning “hvis jeg skal lede efter noget dårligt...” som om det aldrig må være helt godt. Så ved også der ikke skal meget til før kritikken rammer og alle meninger er præget “af øjet som ser” Vil ikke kalde det at lokke med falske forudsætninger, men igen forventnings afstemning og ærlighed. Man kunne f.eks skrive der er mulighed for disse ydelser hvis der er sexuel kemi. Eller omvendt forbehold for ændringer i ydelser.... Men tråden har også taget en vild drejning til generel snak om alt der tilbydes eller ikke tilbydes. Og om kunderne kan forvente det eller ej. Og der ville jeg som køber brokke mig hvis jeg ikke følte jeg fik hvad jeg betalte for ud fra annoncen. Der er så også en standard forskel blandt os gp'er. Jeg er ikke sippet men har mine grænser. Ellers ville jeg visne væk stille og roligt. Ikke alt kan ses gennem mobilen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 26. April, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 19 minutter siden: Jeg tænker, at dem som ikke er tydelige omkring deres koncept gør sig selv en bjørnetjeneste, men hvis konceptet er "jeg har ingen menu men gør det jeg kan lide i situationen" så er det også noget at forholde sig til. Enig i hele dit indlæg, det kan ikke siges meget bedre og især enig i den citerede del. Og når alt det andet så er sagt, så ved jeg fra egen erfaring og en fortælling jeg fik fra en kunde som selv levede i forhold med en GP. Nogen kunder vil altid forsøge at rykke end grænser, opnå det uopnåelige, få noget særligt de andre ikke får. Og der må man så stå fast og der gælder det ikke som kunde at brokke sig bagefter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 26. April, 2021 SweetMilf6630 skrev, for 7 minutter siden: Enig i hele dit indlæg, det kan ikke siges meget bedre og især enig i den citerede del. Og når alt det andet så er sagt, så ved jeg fra egen erfaring og en fortælling jeg fik fra en kunde som selv levede i forhold med en GP. Nogen kunder vil altid forsøge at rykke end grænser, opnå det uopnåelige, få noget særligt de andre ikke får. Og der må man så stå fast og der gælder det ikke som kunde at brokke sig bagefter. Så sandt som det er sagt. Og der er det altså en dårlig anmeldelse værd at stå fast. Så kan man heldigvis tage til genmæle herinde med sin egen version af begivenhederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 26. April, 2021 SweetMilf6630 skrev, for 5 timer siden: Men tillader jeg mig så at spørge, bliver kunden så informeret inden igår igang om hans muligheder eller må han acceptere et nej midt i akten. Og tager du betaling pr ydelse. Så de så får en retfærdig pris ud fra hvor meget de fik lov til. Eller er der nogen som egentligt “groft sagt” får mindre for pengene. Jeg sælger tid, ikke ydelser, og jeg dyrker ikke sex efter køreplan. Der sker de ting der sker.....Hvis en kunde slikker på en måde, jeg ikke synes om, så finder vi på noget andet, uden han nødvendigvis opdager hvorfor.... Du skal være velkommen til at læse min annonce og de anmeldelser der er skrevet om mig gennem tiden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 26. April, 2021 Liv skrev, for 6 minutter siden: Jeg sælger tid, ikke ydelser, og jeg dyrker ikke sex efter køreplan. Der sker de ting der sker.....Hvis en kunde slikker på en måde, jeg ikke synes om, så finder vi på noget andet, uden han nødvendigvis opdager hvorfor.... Du skal være velkommen til at læse min annonce og de anmeldelser der er skrevet om mig gennem tiden. Kunne jeg godt finde på at læse. Snuser en del rundt herinde efter jeg blev gjort opmærksom på det nok var et smart sted at følge lidt med. For at kunne forsvare sig lidt hvis evt kritik løber af sporet eller decideret er løgn. Og selv som erfaren i branchen er det fint lige at lære nyt, få gode råd og læse om fælder man absolut ikke skal gå i. Men tommel op til din måde at gøre det på, der er jo netop ikke en afvisning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 27. April, 2021 (edited) SweetMilf6630 skrev, for 19 timer siden: Nej jeg siger heller ikke de er dårlige. Men nogen fik jo i al fald ikke indfriet deres ønsker ellers ville de ikke brokke sig. Og sygdomme ja, nogen fravælger mig netop fordi jeg tilbyder “usikker” sex. Men kan så tilføje jeg har været i branchen i 7 år på de betingelser jeg har valgt. Og ikke haft en eneste kønssygdom. Så jo risikoen eksisterer vel men nu til dags er den vist meget lille. Men frit land. Og mændene må jo bare gøre deres bedste for at finde den der dækker deres behov bedst. I denne jungle af falske profiler, GP’er som trods annoncering først vælger hvad den enkelte må i situationen mm. I al fald har jeg fået svar på mit spørgsmål og udvidet min tankegang. Så jeg ikke kun ser “hvorfor ikke”, ud fra min tankegang og mine erfaringer osv. Og de mænd der læser med og kommenterer, kan fremadrettet måske også bedre have forståelse for hvis de får nej. Som minimum har du nok cytomegalovirus, da det er ret urealistisk at have mange seksuelle partnere uden at få det, når over 60 % af kunderne har det. Når jeg siger over 60 % er det fordi jeg antager at dem som betaler for sex har det i højere grad end resten af befolkningen, på grund af risiko adfærd. Man kan også nemt have herpes simplex uden at vide det. Redigeret 27. April, 2021 af Orgasmic Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 27. April, 2021 (edited) Hvis vi skal gå i små sko og lave ordkløveri, så måske nok ja. Men nu har for en go ordens googlet begge sygdomme. Og når jeg taler sexuelt overførte sygdomme, mener jeg ikke sygdomme du kan få på andre måder. Cytomegalovirus, kan alle få ved at blive hostet eller nyst på. Og som jeg læser det en sygdom kroppen let bekæmper og når man har haft det, har man haft det. Så rimelig usansynligt jeg skulle bære smitten i kroppen på nuværende tidspunkt. “Herpes simplex” i daglig tale forkølelses sår, kan man også få allerede fra barnsben og uden sex. Det har jeg bøvlet med så længe jeg kan huske og før jeg blev sexuelt aktiv. De er dog ret lette at beskytte andre i mod. Da det er væsken der smitter. Sørg for med det samme, at det udtørrer, enten med zovir (eller ved mangel på bedre brintovilte eller sprit). Man kan også ekstra sikre sig, ved at bruge de små fine hudfarvede plastre, som er lavet i et materiale fugten ikke går igennem. Eller ganske simpelt undlade kunder de få dage man har et. Og de måske 1-2 gange på et år man har et. Men til info er jeg jævnligt til test for de reelle kønssygdomme. Og er også fast gæst ved hudlæge (af andre årsager) og hverken de eller jeg har nogensinde set en herpes blære på de nedre regioner. Så har ret godt styr på hvad jeg fejler eller rettere ikke fejler. Redigeret 27. April, 2021 af SweetMilf6630 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 27. April, 2021 SweetMilf6630 skrev, for 55 minutter siden: Hvis vi skal gå i små sko og lave ordkløveri, så måske nok ja. Men nu har for en go ordens googlet begge sygdomme. Og når jeg taler sexuelt overførte sygdomme, mener jeg ikke sygdomme du kan få på andre måder. Cytomegalovirus, kan alle få ved at blive hostet eller nyst på. Og som jeg læser det en sygdom kroppen let bekæmper og når man har haft det, har man haft det. Så rimelig usansynligt jeg skulle bære smitten i kroppen på nuværende tidspunkt. “Herpes simplex” i daglig tale forkølelses sår, kan man også få allerede fra barnsben og uden sex. Det har jeg bøvlet med så længe jeg kan huske og før jeg blev sexuelt aktiv. De er dog ret lette at beskytte andre i mod. Da det er væsken der smitter. Sørg for med det samme, at det udtørrer, enten med zovir (eller ved mangel på bedre brintovilte eller sprit). Man kan også ekstra sikre sig, ved at bruge de små fine hudfarvede plastre, som er lavet i et materiale fugten ikke går igennem. Eller ganske simpelt undlade kunder de få dage man har et. Og de måske 1-2 gange på et år man har et. Men til info er jeg jævnligt til test for de reelle kønssygdomme. Og er også fast gæst ved hudlæge (af andre årsager) og hverken de eller jeg har nogensinde set en herpes blære på de nedre regioner. Så har ret godt styr på hvad jeg fejler eller rettere ikke fejler. Er du nu helt sikker, jeg har et forstørrelsesglas, et eller andet sted, jeg kunne finde frem ............. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 27. April, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 1 minut siden: Er du nu helt sikker, jeg har et forstørrelsesglas, et eller andet sted, jeg kunne finde frem ............. Har hudlægen også og specielt lys til at tjekke huden..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 27. April, 2021 Jeg oplevede en gang, med en tidligere, kortvarig kæreste, som jeg havde lokket til København, da vi skulle i seng første gang, slikkede jeg mig om munden, og gik i gang med at slikke fisse, blev hun, vitterligt vred, og sagde at det skabte afstand mellem os ........... og gik så ellers direkte i gang. WTF tænkte jeg, den havde jeg ikke hørt før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 27. April, 2021 SweetMilf6630 skrev, for 5 minutter siden: Har hudlægen også og specielt lys til at tjekke huden..... Jamen jeg har gået til Spejder, og har det udviddede Herpes-mærke! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kop 74 Skrevet 27. April, 2021 (edited) u Redigeret 27. April, 2021 af kop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg