Guest Lulusexyy Skrevet 19. September, 2021 Hi guys , I will tell this for the last time to end this discussion. If someone don’t like my service from the first time it’s not necessary to come back again . Or my price is too high or my look it not 100% that they , i don’t like negative people around me , we are not in the meat industry and we could also tags customer but because of the respect we don’t do this ! And @Liverpool unfortunately you are not in my customer list because i would remember after 6 of a meeting . Kiss Lulu Del dette indlæg Link til indlæg
Le Docteur 136 Skrevet 19. September, 2021 Lulusexyy skrev, for 40 minutter siden: Hi guys , I will tell this for the last time to end this discussion. If someone don’t like my service from the first time it’s not necessary to come back again. One thing wrong with your service: I can’t get in contact with you Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lulusexyy Skrevet 19. September, 2021 Le Docteur skrev, for 5 minutter siden: One thing wrong with your service: I can’t get in contact with you Hi really ? Pls text me my phone number and I can check thank you Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 19. September, 2021 (edited) Here we go again. The purpose with this site is to review experiences with girls. Please respect, that experiences might vary from person to person, and that not all girls offers a super experience. Respect other people’s opinion. Barbara I call you an 8. That is a very high grade compared to an average of 5 (normal people). I said that you are worth the money. You are the best girl atm. in Copenhagen. I even said that the bad experience @Advarsel had with Lulu, might be due to a long day. This is not an attack. I furthermore assessed that your and Lulus service has changes a little. I mentioned that fact that Lulus no longer kiss the same way as an example. You just admitted it to be true. You just made my point. It’s not an attack. I would never say that she does not have the right to decide whom she wants to kiss. Naturally it’s her right. All the power to her. BUT it is part of the service for some girls. To people who like GFE and kissing it is an important fact. So ….. what are you saying? As to the number of times I have visited you. I have been visiting you from when you started to come to Denmark. I have on purpose not been precise on where and when I have visited you. I know how you react to people who have a nuanced opinion on you. Just watch this site. You only want glowing reviews. This is not the purpose of this site. This site it for people review based on their individual reviews. Please note, that I’m not the only one that have a nuanced opinion of you. I have for sure visited you more the 15+ at this point in time. We have spoken about a host of things. From personal thing to how other customers behave. We have a great chemistry. Again, I don’t want to be too specific. As to me never visiting Lulu. It’s the same ****. Lulu is tattooed. It's easy to refute this, without being too personal. But I don’t want to go down this road. I frankly don’t give a damn it you think I have visited you one time or a thousand. Please read what I wrote. I said that you are the best girl I town atm. I gave a reason to why Lulu service to @Advarsel might be off. And I dared to suggest that you service has changes over time - you later backed this yourself. Come on. You might think this is an attack. It’s not. It’s just my experience. Just as other people have the right to their opinion, when they think that you are the very best girl they have ever meet. Please note, that had I had a bad experience, it would be legitimate of warn people, but this was i now way what i did. So why the big reaction? Redigeret 19. September, 2021 af Liverpool 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Barbarasmile1 Skrevet 19. September, 2021 (edited) Liverpool skrev, for 22 minutter siden: Here we go again. The purpose with this site is to review experiences with girls. Please respect, that experiences might vary from person to person, and that not all girls offers a super experience. Respect other people’s opinion. Barbara I call you an 8. That is a very high grade compared to an average of 5 (normal people). I said that you are worth the money. You are the best girl atm. in Copenhagen. I even said that the bad experience @Advarsel had with Lulu, might be due to a long day. This is not an attack. I furthermore assessed that your and Lulus service has changes a little. I mentioned that fact that Lulus no longer kiss the same way as an example. You just admitted it to be true. You just made my point. It’s not an attack. I would never say that she does not have the right to decide whom she wants to kiss. Naturally it’s her right. All the power to her. BUT it is part of the service for some girls. To people who like GFE and kissing it is an important fact. So ….. what are you saying? As to the number of times I have visited you. I have been visiting you from when you started to come to Denmark. I have on purpose not been precise on where and when I have visited you. I know how you react to people who have a nuanced opinion on you. Just watch this site. You only want glowing reviews. This is not the purpose of this site. This site it for people review based on their individual reviews. Please note, that I’m not the only one that have a nuanced opinion of you. I have for sure visited you more the 15+ at this point in time. We have spoken about a host of things. From personal thing to how other customers behave. We have a great chemistry. Again, I don’t want to be too specific. As to me never visiting Lulu. It’s the same ****. Lulu is tattooed. It's easy to refute this, without being too personal. But I don’t want to go down this road. I frankly don’t give a damn it you think I have visited you one time or a thousand. Please read what I wrote. I said that you are the best girl I town atm. I gave a reason to why Lulu service to @Advarsel might be off. And I dared to suggest that you service has changes over time - you later backed this yourself. Come on. You might think this is an attack. It’s not. It’s just my experience. Just as other people have the right to their opinion, when they think that you are the very best girl they have ever meet. Please note, that had I had a bad experience, it would be legitimate of warn people, but this was i now way what i did. So why the big reaction? I never said I want glowing what are you talking about seriously!?? This thread was not even about me and you started to have an opinion again about me , what should I call this ?obsession??? I want real reviews not imaginary created ones it’s doesn’t matter good or bad . You wrote after 2 months a nonsense . You suggesting me ? How that possible if you have never been with me ? I never reacted in a bad way if I seee something real about me it can be bad or good . You not precise the correct information , that’s the problem . If I read all the threads about me what you created or you had opinions you always contradicting yourself and having wrong informations. Once you called me even “stupid “ because there is not possible to have a conversation with me and right after you wrote I will rather talk with a customer instead of going to the second round ? My service changed in a good way , I know what I want and who I want to meet ! And I give the experience that people who really have been with me they are very thankful if not there is always plenty of girl to choose. I would like to ask you to leave me alone if you can’t prove that you have been with me . I’m sorry dear @Liverpool but you didn’t convinced me about the fact that you have been with me . Sending you peace Redigeret 19. September, 2021 af Barbarasmile1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jan137 Skrevet 19. September, 2021 Jeg giver hende ret i det sidste, hun skriver. Jeg besøgte hende for noget tid siden, hvor jeg følte, at kemien ikke var så god - Og skrev derfor en anmeldelse, hvor hun kommenterede følgende "Dear @Jan137 I’m so happy about your review because it’s shows clearly we can’t be perfect for everyone . And I never wanted to be perfect and I’m glad about less positive feedbacks also ." Hun kan være stædig - Men personligt tror jeg selv, at hun gerne vil have ærlige anmeldelser Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 19. September, 2021 (edited) Well, Barbara believe what you want. I’m not going to be goated into reviling who I am. Suffice to say, that when I meet you the first time, years ago, you had a sweet little piece of jewelry in your nose. I would imagine that your look is important to you, given your education. This I as subtle I want to be. Two things I would only know, if I have known you for a long time, and actually spoken to you. Redigeret 19. September, 2021 af Liverpool Del dette indlæg Link til indlæg
Mikael no 1 40 Skrevet 19. September, 2021 Jeg har besøgt Barbara flere gange og Lulu en enkelt gang. Her er tale om 2 super søde dejlige piger som begge er helt i toppen, søde, sexed, ser super godt ud og som bestem også har rigtig meget i øverste etage. Hvilket gør dem ekstra dejlige at besøge. Så behandle og skriv nu om dem, som det de er: 2 af de dejligste piger i byen, levende dejlige piger med følelser og passion og ikke blot en ting som man kan tænde og slukke for og sætte en nummerlap på. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
WaterColour 228 Skrevet 19. September, 2021 (edited) Kan kun give Mikael ret, sødere og lækrere piger skal du lede længe efter, og meget intelligente må jeg lige tilføje, hvilket måske for nogle mænd er intimiderende, men jeg synes det er frækt. Begge piger har hver sin smag og diversitet hvilket gør dem unikke, hvilket gør at jeg snart må prøve dem begge på samme tid og ja det med at skabe en kemi eller skal vi kalde det *connection*, så gør det at den samlede oplevelse bliver bedre. Redigeret 19. September, 2021 af WaterColour 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Djbubber 72 Skrevet 19. September, 2021 Jeg har aldrig besøgt Lulu, men har besøgt Barbara 3 gange inden for de seneste 2-3 måneder. Jeg har hver gang fået en super oplevelse, så jeg har svært ved at forestille mig at niveauet kan være faldet. Del dette indlæg Link til indlæg
Amager_Forbrænding 23 Skrevet 19. September, 2021 (edited) Hr. Liverpool døjer med både fakta og tal. Men det kan jo også være så svært, den slags. Er besøgenes antal 10+ eller er de 15+? For mindre end en måned siden gav Liverpool disse karakterer til den pågældende pige: ”Så når jeg eksempelvis vurderer, at hun er falde fra et 12'er til en 10'er i mit univers, så er jeg sikker på, at vidste Barbara hvem jeg var, så ville vores kemi tage skade.” (Link) For knapt et år siden skrev han om hende: ” Hun er en 8-9 (udseende og service) imvho” (Link) Er karakteren 8, 9, 10 eller 12? Who knows? Det betyder nok heller ikke så meget, for der kommer sikkert en ny i morgen. Og er GP’eren rent faktisk i Gentofte, Glostrup eller Gundsømagle? Who cares? I alle tilfælde ikke Liverpool. For det er ligegyldigt, om det er løgn. Bare det er Liverpool,. Hi @Barbarasmile1 I do not know, if I have any right to interfere, because I have never met you. But Liverpool and his fake reviews and false allegations are a problem at EG. And in your case, his writings are, in my opinion intimidating and harassing. Above he found a post, that is almost 6 months old and about another girl (found, that is, a very early Sunday morning – no comments). And he uses it to say, what he repeatedly has said about you at least a dozen times before: Almost every time when you arrive and also in between. I for my part can only say, what I hope you know yourself: Most of us are not like Liverpool. Forbrændingen Redigeret 19. September, 2021 af Amager_Forbrænding 2 Del dette indlæg Link til indlæg
zombie 359 Skrevet 19. September, 2021 (edited) Jeg har ingen erfaringer med Lulu (eller Barbara), desværre. Jeg har derimod fået en skepsis overfor Liverpool; også pga andre tråde. I dette tilfælde irriterer det mig også grænseløst, at han manisk stanger karakterer ud til udseende og andet. Karaktergivning giver ingen mening i en anmeldelse af sex med et andet menneske. Det er for mig en uværdig måde at udtrykke sin mening i noget så subjektivt som udseende og sex. Man kan bare nøjes med at skrive, man ikke tænder på kvinden fx pga hun er for tyk/tynd i forhold til ens præferencer. En anmeldelse er ikke en matematikopgave, hvor der findes entydige løsninger. Det er en beskrivelse af et møde mellem to mennesker. Det kan selv de snedigste algoritmer ikke sætte tal på. Redigeret 19. September, 2021 af zombie 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 19. September, 2021 (edited) Amager_Forbrænding skrev, for 2 timer siden: Hr. Liverpool døjer med både fakta og tal. Men det kan jo også være så svært, den slags. Er besøgenes antal 10+ eller er de 15+? For mindre end en måned siden gav Liverpool disse karakterer til den pågældende pige: ”Så når jeg eksempelvis vurderer, at hun er falde fra et 12'er til en 10'er i mit univers, så er jeg sikker på, at vidste Barbara hvem jeg var, så ville vores kemi tage skade.” (Link) For knapt et år siden skrev han om hende: ” Hun er en 8-9 (udseende og service) imvho” (Link) Er karakteren 8, 9, 10 eller 12? Who knows? Det betyder nok heller ikke så meget, for der kommer sikkert en ny i morgen. Og er GP’eren rent faktisk i Gentofte, Glostrup eller Gundsømagle? Who cares? I alle tilfælde ikke Liverpool. For det er ligegyldigt, om det er løgn. Bare det er Liverpool,. Hi @Barbarasmile1 I do not know, if I have any right to interfere, because I have never met you. But Liverpool and his fake reviews and false allegations are a problem at EG. And in your case, his writings are, in my opinion intimidating and harassing. Above he found a post, that is almost 6 months old and about another girl (found, that is, a very early Sunday morning – no comments). And he uses it to say, what he repeatedly has said about you at least a dozen times before: Almost every time when you arrive and also in between. I for my part can only say, what I hope you know yourself: Most of us are not like Liverpool. Forbrændingen Din total utroværdige anmeldelse af AMY valgte jeg IKKE reagere på, da jeg ikke ønsker denne frem og tilbage mellem os skal dominere dette site. Det kan de andre læsere af dette site ikke være tjent med. Men når du ikke flytter møg på forbrændingen, så bruger du alle dine pause på at kaset med møg herinde. Måske burde du respektere andres meninger, og afstå fra at læse min indlæg. Så vil jeg afstå fra at læse dine. Det tror jeg alle er bedst tjent med Redigeret 19. September, 2021 af Liverpool Del dette indlæg Link til indlæg
Amager_Forbrænding 23 Skrevet 19. September, 2021 Liverpool skrev, for 4 minutter siden: Barbaras cabana boys spreder igen møg, når han har en pause fra at flytter møg på forbrændingen. Måske skulle du blot afstå fra at læse mine indlæg, og jeg vil med glæde undgå dine. Jeg har aldrig mødt Barbara og har heller ikke på noget tidspunkt gjort mig til af at have mødt hende. Det er ikke hende, der er problemet. Det er dig. Men det taler vist i øvrigt for sig selv. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 19. September, 2021 (edited) Amager_Forbrænding skrev, for 12 minutter siden: Jeg har aldrig mødt Barbara og har heller ikke på noget tidspunkt gjort mig til af at have mødt hende. Det er ikke hende, der er problemet. Det er dig. Men det taler vist i øvrigt for sig selv. Få dig et liv Vi har alle ret til vores egne meninger. Du skal da ikke diktere, om jeg havde en god eller dårlig erfaring med en pige. Redigeret 19. September, 2021 af Liverpool Del dette indlæg Link til indlæg
Amager_Forbrænding 23 Skrevet 19. September, 2021 (edited) Liverpool skrev, for 25 minutter siden: Din total utroværdige anmeldelse af AMY valgte jeg IKKE reagere på, da jeg ikke ønsker denne frem og tilbage mellem os skal dominere dette site. Det kan de andre læsere af dette site ikke være tjent med. Men når du ikke flytter møg på forbrændingen, så bruger du alle dine pause på at kaset med møg herinde. Måske bure du respektere andres meninger, og afstå fra at læse min indlæg. Så vil jeg afstå fra at læse dine. Det tror jeg alle er bedst tjent med Man skal åbenbart være hurtig for at fange dine indlæg. Det svar fra dig, som jeg fangede ovenfor om mig som lakaj for Barbara - som jeg aldrig har mødt - er nu bortredigeret. Nu handler dit indlæg om min anmeldelse af Amy. Som jeg ved gud i himlen aldrig har anmeldt! Hvad bliver det næste? Redigeret 19. September, 2021 af Amager_Forbrænding 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Barbarasmile1 Skrevet 19. September, 2021 (edited) Liverpool skrev, for 13 minutter siden: Få dig et liv I would suggest the same for you . This thread was about Lulu nobody mentioned my name only you for what reason ? Have no idea . As @Amager_Forbrænding mentioned that you always write something about me on other girls thread the same nonsense things . As I asked you before stay away from me until you can’t prove that your writings are true . It is very scary to create unreal experiences. And again this thread was about lulu not about me or about my service until you came. Redigeret 19. September, 2021 af Barbarasmile1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 19. September, 2021 jegelskermettebumbum skrev, den 26.4.2021 at 00:27: "så fantastisk smuk" er hun da heller ikke, lad os lige være lidt objektive. Har besøgt hende, for mere end en uge siden, i sin lejlighed, som hun deler med Barbara Smile. Pigen har en smuk krop og giver en god service, afhængigt af stemning/kemi, kan den blive meget god, ingen klager her. Men udseendet er bare almindeligt/pænere end gennemsnittet, i forhold til det, man ser i Øst/Centraleuropa, ville jeg sige. Jeg blev ikke skuffet, men forventede en topmodel heller ikke. Hallo derude, Nu må I holde op, i alt fald nogle af jer. Hvorfor disse hårde vurderinger? Leder I altid efter hullerne i osten? Både Lulu og Barbara er varme, søde og kønne piger, der giver skøn sex. Jeg har haft det lækkert sammen med dem begge. Find jeres rolle og nyd det! Jeg synes, det er utroligt, at de piger kan være så søde, når man tænker på, hvor mange mænd de møder. Varm hilsen fra Mr. Sensual Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 19. September, 2021 (edited) Amager_Forbrænding skrev, for 17 minutter siden: Man skal åbenbart være hurtig for at fange dine indlæg. Det svar, som jeg fangede ovenfor om mig som lakaj for Barbara - som jeg aldrig har mødt - er nu bortredigeret. Nu handler dit indlæg om min anmeldelse af Amy. Som jeg ved gud i himlen aldrig har anmeldt! Hvad bliver det næste? Nej netop. Du har aldrig mødt Amy, men alligevel kan du bedømme MIN erfaring. Du har aldrig mødt Barbara og LULU, men alligevel kan du vurdere MINE erfaringer.... etc. Redigeret 19. September, 2021 af Liverpool Del dette indlæg Link til indlæg
Amager_Forbrænding 23 Skrevet 19. September, 2021 (edited) Liverpool skrev, for 10 minutter siden: Nej netop. Du har aldrig mødt Amy men alligevel kan du bedømme MIN erfaring. Du har aldrig mødt Barbara og LULU men alligevel kan du vurdere MINE erfaring.... Aldrig mødt Amy? Du ændrede dit indlæg fra, at jeg var lakaj for Barbara (som jeg aldrig har mødt) til at handle om min anmeldelse af Amy. Som jeg aldrig har anmeldt. Det er ikke ensbetydende med, at jeg aldrig har mødt hende. Og jeg har i øvrigt helle ikke sagt, at jeg ikke har besøgt Lulu. Få nu hold på dig selv. Jeg bedømmer ikke dine erfaringer med nogen af dem. Jeg betvivler din troværdighed som anmelder på EG overhovedet. Forbrændingen Redigeret 19. September, 2021 af Amager_Forbrænding Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 19. September, 2021 (edited) Amager_Forbrænding skrev, for 4 minutter siden: Aldrig mødt Amy? Du ændrede dit indlæg fra, at jeg var lakaj for Barbara til at handle om min anmeldelse af Amy. Som jeg aldrig har anmeldt. Det er ikke ensbetydende med, at jeg aldrig har mødt hende. Og jeg har i øvrigt helle ikke sagt, at jeg ikke har besøgt Lulu. Få nu hold på dig selv. For jeg bedømmer ikke dine erfaringer med nogen af dem. Jeg betvivler din troværdighed som anmelder på EG overhovedet. Forbrændingen Fint. Så lad være med at læse min indlæg. Jeg finder også dig vild utroværdi, med jeg bruger da ikke mit liv på at jage dig. Du kan "følge" dem, som du du finder troværdig Redigeret 19. September, 2021 af Liverpool Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Barbarasmile1 Skrevet 19. September, 2021 (edited) Liverpool skrev, for 6 minutter siden: Fint. Så lad være med at læse min indlæg. Jeg finder også dig vild utroværdi, med jeg bruger da ikke mit liv på at jage dig. Well you spend your life to chasing girls . Don’t you think that there is many others who think the same way like me and lulu plus the guys previously mentioned that you creating reviews that are not true ?! And he chasing you !! ?? You commenting on everything and mentioning girls for without any reason ! I think from now this has to stop . Just don’t mention me and don’t be obsessed with me . Thank you Wish you a good nights all of you . Redigeret 19. September, 2021 af Barbarasmile1 Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 19. September, 2021 (edited) Barbarasmile1 skrev, for 8 minutter siden: Well you spend your life to chasing girls . Don’t you think that there is many others who think the same way like me and lulu plus the guys previously mentioned that you creating reviews that are not true ?! I think from now this has to stop . Just don’t mention and don’t be obsessed with me . Thank you Wish you a good nights all of you . You are one of the girls I have visited the most. For this reason, I have reviewed you over the years, but far for every time I have visited you. I’m not obsessed by you. I think this is the very reason you are so angry. It can’t be right, at you can dictate what we can write or not write on the site. Redigeret 19. September, 2021 af Liverpool Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Barbarasmile1 Skrevet 19. September, 2021 (edited) Liverpool skrev, for 20 minutter siden: You are one of the girls I have visted the most. For this reason, I have revived you over the years, but far for every time I have vised you. I’m not obsessed by you. I think this is the very reason you are so angry. It can’t be right, at you can dictate what we can write or not write on the site. You can write whatever you want in this website , if it’s real . You never been with me . And nobody is angry I’m shocked by your behavior, why you mentioned me in this thread when nobody asked you? This was about another girl and so many other thread as well . But you just don’t understand the point nobody is asking you to write only what we want to hear , NO just write the truth if you are man enough. Your writings are not trust worthy and not only me many people notice that, and if you started to talk shit about us after 2 months now handle the fact that there was no reason of it especially of my part of your nonsense review . If you are not obsessed how was the first thought that you should also input some things about me ? Also here and In many others thread as well . I said it before you didn’t convinced me about that you have been with me and I hope you’ll stay away from me and I would really ask you kindly to not mention me . all the best Redigeret 19. September, 2021 af Barbarasmile1 Del dette indlæg Link til indlæg