Hop til indhold
Cristobal

Barbara Smile - en sofistikeret pige

Recommended Posts

OBS: Hvis din hensigt er at få indblik i hvor godt Barbara udfører sexydelser eller om hun er pengene værd for et hurtigt knald, så vil jeg ikke anbefale at læse videre. Hvis du derimod gerne vil vide hvilken person der umiddelbart gemmer sig bag det smukke ydre, er du mere end velkommen til at læse videre fra en ung stodders subjektive erindringer:

Barbara behøver ingen introduktion.

Hun er blevet positivt anmeldt (med god grund) af andre brugere på dette forum. Derfor ser jeg det ikke nødvendigt, at tale andre gode formidlere efter munden. Det samme gælder for hendes udseende. Hun har en meget fin "petite" krop som er ung, stram og blød (jf. andre brugeres reviews). Jeg vil derimod rette fokus på hende som person, og med det mener jeg, hvad gemmer der sig bag den smukke unge rumænske/ungarske pige. Det skal siges, at jeg kun har truffet hende to gange, så måske mine observationer er en smule forhastede men jeg vil alligevel gøre et forsøg.

Fremgangsmåden vil være således: ud fra vores samtale emner vil jeg forsøge at beskrive, hvilken person, jeg tror hun er. 

  • The "GF-experience"
  • Lust vs. Love
  • The work of a joy girl

Emner hænger unægteligt sammen og vil derfor også overlappe hinanden.

The "GF-experience"

Måske den egenskab som beskriver Barbara bedst hos mange besøgende men i min optik ikke helt korrekt. "Professionalisme" er efter min mening, det helt rigtige ord at bruge her. 

Hvorfor?

Selvom selskabet med Barbara var skønt og dejligt - kunne jeg ikke lade være med at føle en vis form for "distance" fra hendes side af. Det kan måske lyde som noget negativt men det viser sig faktisk at være en positiv ting. Barbara har ingen problemer med at leve sig ind i rollen som "en rigtig kæreste" men hun formår at kombinere det med en bevidsthed om, at det er nu engang en service som bliver udøvet her. "Jamen ødelægger det ikke kæreste-oplevelsen"? Nej, egentlig ikke (for mig i hvert fald). Lad os indse det, uanset hvor meget vi ønsker og håber på en rigtig "GF-experience", så kan det (efter min optik) aldrig sammenlignes med det man oplever med en pige som man faktisk har følelser for og har kendt i et godt stykke tid. Dette vender jeg tilbage til.

Hvorfor forsøge at give noget som alligevel aldrig helt rigtig kan opnås eller kan blive som det var engang? Et lidt abstrakt eksempel kunne være juleaften, da man var barn. Glæden, forventningen og selve oplevelsen af juleaften som barn var nærmest ubeskrivelig. Det er bare ikke det samme som voksen. Den realisering tror jeg Barbara har opfanget. Hun har været i branchen i fire år, så det ville give god mening. Hun giver det jeg kan lide (passioneret sex), men på intet tidspunkt var der tale om "The real GF-experience" fordi det er simpelthen ikke muligt. Barbara er 100% indforstået med dette og gør faktisk samtidig hun virker kan tage kontrol og levere varen. 

Lust vs. Love

Vi talte om begær vs. kærlighed og kom begge hurtig frem til at det kan være "farligt" at blande de to ting sammen. På ingen måde revolutionerende eller nyt i denne branche. Jeg antager mange gp'ere har prøvet at en eller flere klienter har vist følelser for dem. Jeg er bestemt ingen hellig ko på dette område, men fangede heldigvis mig selv hurtigt i at indse, det var en "lost course". Barbara kan og skal adskille det for at passe på sig selv og det samme gælder for os besøgende. Hun var ikke bange for at ytre sig - dette er rent proforma og du er en klient. Spillerreglerne er nu fastlagt og dermed kan spillet begynde! Hun giver ro til selve akten, så man ikke skal frygte at træde forkert på noget tidspunkt. Hun ved hvad hun laver, ikke kun med sexen med også med selve eksekveringen.    

Vi delte samme opfattelse af, hvis ikke man kan separere disse to ting, kan det få alvorlige konsekvenser for fremtidige seriøse forhold. Der er bestemt noget meget afhængigheds dannende ved at besøge gp'ere. Det kan jeg selv mærke. Derfor anbefalede hun også at jeg burde stoppe med det inden alt for længe, da det begær og den interesse jeg havde for hende i virkeligheden skulle imødegå en "rigtig" pige. Tænk man skulle få "livs rådgivning" fra en glædespige. Jeg forstod 100% hvad hun mente og tager man min unge alder (midt 20'erne) i betragtning, så er det måske et hurtigt "misbrug" at optage? Igen pigen er professionel og har oveni købet overskud til at komme med råd som faktisk kan hjælpe i det lange løb. Hun kunne vel i princippet være ligeglad med mig? Så længe hun bare fik sine penge, måtte jeg sejle min egen sø. Men nej, ikke hende - hun udviser omsorg og interesse på en helt anden måde.

The work of a joy girl

Det er ingen hemmelighed, at erhvervet ikke er for enhver. Jeg har stor respekt for alle der vælger denne sti fordi jeg havde bestemt ikke nosserne til at kunne gøre det. Barbara fortalte at da hun startede med at være glædespige, var det bestemt ikke en dans på roser men derimod med visse "udfordringer". Både på det fysiske og psykiske aspekt. En fortælling der nok desværre er blevet mere reglen end undtagelsen for gp'ere. Jeg tør ikke gisne om hvor skræmmende det må være for en ung pige og flytte til et andet land og modtage fremmede som man skal være intime med. Der var bestemt en del kameler der skulle sluges inden hun kendte sin grænser.  

Jeg kan samtidig fornemme at hun er ret sensitiv og derfor også vælger at handle på sin mavefornemmelse. Hun fortalte at det netop var årsagen til at hun måske var lidt mere selektiv vedrørende hvilke gæster hun lukker ind end andre. Kan man bebrejde hende? Selvfølgelig er det aldrig sjovt at blive afvist men tænk over det. Ville man gå til en læge eller frisør, hvor kemien ikke var der? Næppe. Husk på i "the best case scenario" får begge parter noget ud af oplevelsen. Jeg fik indtryk af, det spillede ikke nogen stor rolle for Barbara om du var høj, lav, tyk eller tynd men det vigtigste var at du venlig, sød og ikke mindst respektfuld over for hende.  

Barbara læser dig ret hurtigt og kan afkode, hvad du umiddelbart kan lide og tager herefter handling på det. Derudover har hun også overskuddet til at anbefale andre glædespiger, som hun ville vurdere var noget for lige netop dig. Det har jeg aldrig prøvet før. Kunne dette være et tegn på hun bare gerne ville af med dig, så hun ikke behøvede at "servicere" dig mere? Måske. Men jeg tror hun gør det, for at sikre du får en god oplevelse hos andre gp'ere og ikke får nogle ubehagelig oplevelser. Det er sgu da service! 

 

Her afrundende vil jeg blot sige, hun er en uhyggelig begavet pige/kvinde som fortjener alt det bedste. Det kan godt blive lidt intimiderende, at være i hendes selskab, da hun godt kan lide at blive udfordret på lidt kontroversielle emner (fx. politik). Specielt hvis ens formål blot er at "knalde" en smuk pige og man opdager, at der faktisk sidder et så godt og intelligent hovedet på hendes skuldre. Nu tænker I måske "slap af lavede I ikke andet end at snakke"? Jo, det gjorde vi bestemt, men det er næsten sekundært til det andet. Oplevelsen med hende sidste gang var så god, at da jeg var på vej ned af elevatoren fra hendes lejlighed, slog det mig: jeg har helt glemt at give hende pengene! Hurtig op igen og Barbara åbnede døren med et kæmpe spil og sagde: "It must have been a good experience since we both forgot it".  

Pas på hende!

/Cris

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dokken skrev, for 3 timer siden:

Gode pointer. Godt skrevet. Barbara lyder rigtig cool. Hende kunne jeg godt tænke mig at besøge en dag :)

Du har intet at miste og alt at vinde ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Cristobal!


Hvor er det fedt med en så lang og fin beskrivelse, som jeg opfatter som et udtryk for dyb respekt for Barbara!

Jeg har efterhånden mange års erfaring som kunde i branchen og mine behov/vaner har helt klart ændret sig over årene, i takt med at jeg også har reflekteret over de skæbner jeg har mødt og de oplevelser jeg har haft.
Så jeg må sige, at det er flot, at du som en ung stodder er så god til at se ind bagved GP’en og reflektere over det! Fedt og dejligt at læse!

Jeg er enig i mange af dine betragtninger, hvilket også er medvirkende til, at jeg efterhånden har besøgt Barbara mere end to gange :D

Jeg er iøvrigt meget enig med dig i, at Barbara også er fantastisk at snakke med!

-

Poseidon

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Cristobal

Meget enig i din pointe om, at Barbara har en prof. distance mbt. GFE og love mfl.

Det er den det er for mig den store forskel mellem Barbara 1.0 og Barbara 2.0. 

Men det er typisk det der sker med erfaring og mistet uskyld.

 

Jeg besøgte hende forleden, og er enig med dig i, at hun er pengene værd. 

Hun er en 8-9 (udseende og service) imvho, og indtil nu aldrig med en dårlig dag, hvorfor jeg kommer igen gang på gang.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Barbarasmile1

Thank you @Cristobal for the very beautiful writing , so nice you enjoyed our meetings . Always Very  welcome :lol:

Redigeret af Barbarasmile1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak @Cristobal for din beskrivelse af @Barbarasmile1 

Ikke bare fordi det er rart at høre om denne åbenlyse perle, men syntes også du maler et rigtigt godt billede af hvor skøn og vanedannende denne lejeplads kan være :-)

Desuden kan jeg da slet ikke lade være med at få et lille crush selv om jeg endnu ikke har mødt Barbara :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres pæne ord! Det varmer i en ellers kold og mørk tid ;)

@Barbarasmile1 you deserve it all! Keep doing what you are doing! :wub:

@Realist Det er et tveægget sværd og et emne jeg kunne diskutere i timevis. Forkæl dig selv med en gave som Barbara men pas på hun er utrolig vanedannende :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cristobal skrev, for 13 minutter siden:

 Det er et tveægget sværd og et emne jeg kunne diskutere i timevis. Forkæl dig selv med en gave som Barbara men pas på hun er utrolig vanedannende :D

Der er jo ikke noget galt med vanedannende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Barbarasmile1
Liverpool skrev, for 13 timer siden:

@Cristobal

Meget enig i din pointe om, at Barbara har en prof. distance mbt. GFE og love mfl.

Det er den det er for mig den store forskel mellem Barbara 1.0 og Barbara 2.0. 

Men det er typisk det der sker med erfaring og mistet uskyld.

 

Jeg besøgte hende forleden, og er enig med dig i, at hun er pengene værd. 

Hun er en 8-9 (udseende og service) imvho, og indtil nu aldrig med en dårlig dag, hvorfor jeg kommer igen gang på gang.  

 

The number 8 is my favorite number , so lucky I got it :) 

thank you @Liverpool for the nice words .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...