Hop til indhold
Rejsenetværk

Undskyld for at have liket

Recommended Posts

Jeg vil gerne i anledning af dette indlæg af Stabilizer:
 
Hænge folk ud via Google Street View

Undskylde at jeg i et kort, meget ubetænksomt øjeblik kom til at like det indlæg som nu selvfølgelig er fjernet.

I det korte øjeblik jeg overhovedet kiggede på det billede, inden at jeg zappede videre forekom det mig at personerne var så slørede, at de ikke kunne genkendes.
Jeg tog måske fejl i den vurdering, men det er ingen undskyldning!

Det forkerte var, at en overhovedet oprettede det indlæg, og jeg havde heller ikke selv gjort det.
Og det forkerte var at vi var nogle der likede det, i stedet for at anmelde det.

Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 13 minutter siden:

Jeg vil gerne i anledning af dette indlæg af Stabilizer:
 
Hænge folk ud via Google Street View

Undskylde at jeg i et kort, meget ubetænksomt øjeblik kom til at like det indlæg som nu selvfølgelig er fjernet.

I det korte øjeblik jeg overhovedet kiggede på det billede, inden at jeg zappede videre forekom det mig at personerne var så slørede, at de ikke kunne genkendes.
Jeg tog måske fejl i den vurdering, men det er ingen undskyldning!

Det forkerte var, at en overhovedet oprettede det indlæg, og jeg havde heller ikke selv gjort det.
Og det forkerte var at vi var nogle der likede det, i stedet for at anmelde det.

Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

Jeg kan nu godt forstå at du kom til det. Jeg kunne have fundet på det samme...  Ikke for at skade nogen, men der er jo lidt humor i det i mine øjne, men derfor skal vi jo bestemt ikke hænge hverken GP eller brødre ud på den facon.
Og set i bakspejlet var jeg også kommet til samme konklusion som du rejsenetværk.
Nu ved jeg ikke hvor det var henne i den omtalte tråd, men at man lige tror at der er fundet et dejligt diskret sted, og så kommer den satans google-bil kørende eller Ingemann på hans Monza juvel, og bang man er busted. :-o

Redigeret af frddblk
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 15 minutter siden:

Jeg vil gerne i anledning af dette indlæg af Stabilizer:
 
Hænge folk ud via Google Street View

Undskylde at jeg i et kort, meget ubetænksomt øjeblik kom til at like det indlæg som nu selvfølgelig er fjernet.

I det korte øjeblik jeg overhovedet kiggede på det billede, inden at jeg zappede videre forekom det mig at personerne var så slørede, at de ikke kunne genkendes.
Jeg tog måske fejl i den vurdering, men det er ingen undskyldning!

Det forkerte var, at en overhovedet oprettede det indlæg, og jeg havde heller ikke selv gjort det.
Og det forkerte var at vi var nogle der likede det, i stedet for at anmelde det.

Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

Tak for du åbner øjne for mig, helt enig når man læser din synspunkt 

Enig også med @frddblk, har selv set det med humøret men vi skal bestemteste ikke hænger andre ud på den måde, nu drikke kaffe med dårlig smag i munden og dårlig samvittighed 

Stay corona negative med tanke positiv 

Godt søndag til dig og alle andre 

Sebmus 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej det er vel en joke, der er sguda ingen der kan se hvem det er og ingen ved om der i realiteten er en forretning i gang. 

  • Synes godt om 2
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 21 minutter siden:

Ej det er vel en joke, der er sguda ingen der kan se hvem det er og ingen ved om der i realiteten er en forretning i gang. 

Forhåbentlig kunne ingen se hvem der var på det billede, og tråden var ment som en joke, men det var ikke en joke.

Men tænk hvis nogle rent faktisk kunne genkende dem?

Google har i den grad fået tyskerne på nakken for Google maps.

Der er store slørede områder på mange google maps søgninger, på Tyskland og med rette.

Tyskerne var trætte af, ikke at få hække, skel, nummerplader mm respekteret af Google.

Og med rette.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 24 minutter siden:

Forhåbentlig kunne ingen se hvem der var på det billede, og tråden var ment som en joke, men det var ikke en joke.

Men tænk hvis nogle rent faktisk kunne genkende dem?

Google har i den grad fået tyskerne på nakken for Google maps.

Der er store slørede områder på mange google maps søgninger, på Tyskland og med rette.

Tyskerne var trætte af, ikke at få hække, skel, nummerplader mm respekteret af Google.

Og med rette.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Syntes stadig at det er en bagatel, ingen kunne se noget og han havde jo ikke dilleren inde i hende. God dag rejsenetværk. 

  • Synes godt om 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 10 minutter siden:

Syntes stadig at det er en bagatel, ingen kunne se noget og han havde jo ikke dilleren inde i hende. God dag rejsenetværk. 

Alene det at vise døren til et privat diskret er ikke i orden. Udover at det går udover kundernes diskretion, så kan det også gå udover pigernes sikkerhed. Der er en grund til, at adressen ikke står i annoncen.

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 8 minutter siden:

Alene det at vise døren til et privat diskret er ikke i orden. Udover at det går udover kundernes diskretion, så kan det også gå udover pigernes sikkerhed. Der er en grund til, at adressen ikke står i annoncen.

Det er forståeligt, men den rejsenetværk lagde ud, stod der 2 personer på et gadehjørne og var forøvrigt sløret. Desuden lignede de begge et par stakler, der vist havde flere problemer end et billede fra Google streetwiew 

  • Synes godt om 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 6 minutter siden:

Ansigtet var sløret, der var i alt billeder i tre tråde, det var ikke @Rejsenetværk der lagde billedet ud heller kendte man en af de to eller begge, ville de godt kunne genkendes, ud fra påklædning,, frisure  og andre kendetegn

det skal ikke være sådan herinde at man smider sådanne billeder op, vi sætter altså pigernes og kundernes privatliv og deres ønske om diskretion højere og har den holdning meget højt -  better safe than sorry

og @klinikfuckers det er muligt du synes at det er mere vigtigt at kunne grine af at andre er foreviget i et moment hvor køber og sælger sex end at slette det og sige at det vil vi ikke se, men så kan du jo så bare konstatere at du er uenig med os, og at det er os der sætter linjen herinde, og vi gider altså ikke at se det der

 

Rolig nu, jeg har sguda kun set det ene billede,  og ja jeg og rigtigt mange andre er uenige i jeres truende adfærd, som rejsenetværk skrev så var det ment som en joke, og hvis andre så har lagt billeder ud er det nok dem du skal jagte. PB sendt 

  • Synes godt om 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, Lige nu:

du ved ikke hvad vi har gjort eller ikke, og jeg har ikke jagtet @Rejsenetværk, at du har et problem med vores adfærd ved vi godt, men det er jo dit problem, det er ikke vores ;) 

Tsk tsk 

  • Synes godt om 1
  • Forvirret 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stabilizer har forklaret ledelsens handling i en tråd, der af gode grunde ikke kan kommenteres.

Kan vi ikke bare i min tråd erkende, at vi var nogle, her i blandt jeg selv der fejlede i en tråd, der aldrig skulle have været oprettet.

Sket er sket, skaden blev hurtigt forebygget og begrænset af ledelsen.

Nu kan vi bare lære noget om, hvad vi ikke skal gøre igen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...