Hop til indhold

Sofie brandvarm

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen, som kan anbefale Sofie Brandvarm, som er gæstevisitter på PussyGalores. Udfra billederne er hun det smukkeste, som jeg har set i branchen. ....men er hun sød? Ved ikke lige, hvornår hun har vagt, men chancen kommer vel før eller siden.

Skrevet

Kan brandvarmt anbefale dig at prøve søgefunktionen.

Hvis du fx søger efter "brandvarm" så vil du, på næsten magisk vis, kunne få svar på dit spørgsmål ;)

Skrevet

Jeg kan godt anbefale Sofie, hun er sød og smuk. Med hende får du med garanti en god oplevelse, selvfølgelig hvis du er ude efter det hun tilbyder ;)

Skrevet

Jeg syntes det er længe siden Sofie har været på Pussy Galores.

Nogen der ved hvornår hun kommer der igen?

Hun er ikke nævnt i vagtplanen.

Skrevet
puttgarden skrev, for 2 timer siden:

Jeg syntes det er længe siden Sofie har været på Pussy Galores.

Nogen der ved hvornår hun kommer der igen?

Hun er ikke nævnt i vagtplanen.

Spurgte hende i starten af april om hun kom til Pussy Galores og det gjorde hun, men hun kunne i sige hvornår, men at jeg måtte holde øje med vagtplanen.

Skrevet
  • Author

Tak for svar, men jeg har mistet interessen for Sofie lidt igen. Jeg så hende fra andre sider. Jeg synes stadig hun er virkelig smuk, men måske lidt ældre end min smag på nuværende tidspunkt. Med al respekt for Sofie, og andres smag. Hun er stadig køn/dejlig efter min mening, men måske ikke det som jeg går efter på nuværende tidspunkt.

Vedrørende søgefunktion, så bruger jeg den begrænset, da der dukker mange mindre relevante svar op. Ved at starte en tråd vil relevante svar blive præsenteret direkte i tråden. Undskyld for min dovenskab, men jeg ville hellere bruge solskinsdagen sammen med en køn pige, end foran computeren. Igen tak for de relevante svar.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.