Hop til indhold

Recommended Posts

Guest hørsholm1
Sailor69 skrev, for 16 timer siden:

 

kæft du har humor, eller er blevet taget så meget i røven at det næsten er pinligt du siger det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sailor69
hørsholm1 skrev, for 2 timer siden:

kæft du har humor, eller er blevet taget så meget i røven at det næsten er pinligt du siger det

Kære Hørsholm.

Hvorledes mener du nogen har taget mig i det første hul fra nakken?
 

Jeg har blot fortalt hvad der, efter min mening er nødvendigt som hankøn og køber af et produkt, når man færdes rundt på det danske og udenlandske marked. Og hvad jeg forventer at betale for vores fortrolighed.
 

Jeg forstår ikke dem, som tilbyder en SB, et latterligt lavt beløb, hvor man ikke engang betaler det halve af hvad en Øst europæer prostitueret skal have, og så oven i købet tro at hun er glad for en. 
 

i gamle dage, kunne man sende sine sex noveller ind til et magasin og hvis de blev trykt fik man fra 100 til 500 kr for den røver historie. 
 

Det mest naive jeg har gjort, var nok at være herinde, hvor folk skriver en masse gode historier, og bedømmer piger både i miliøet Sugar dating, og i massage industrien, som var pigerne små sex dukker. Hvor man kan købe en pige for 500 - 1.000 kr i timen.

 

Men de historier i disker op med er sku meget sjove. Lidt ligesom dem der var på “de grå sider” i ugens rapport for 30-40 år siden. 
 

Hvis man er så heldig at møde en ung, sød, smuk og dejlig dansk pige, er det jo nok på en af Sugar dating siderne de fleste kan score en pige til under en plovmand i timen. Men så skal man heller ikke være kræsen. 
 

Lige som alle andre steder i verden, hænger kvalitet og økonomi sammen, og hvis du vil have en potent Mustang at køre i, så hjælper det ikke noget at kun betale for en Dacia. 
 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1
Sailor69 skrev, for 23 minutter siden:

Kære Hørsholm.


 


 

Enig i at historier til en plovmand osv nok er underdrevet
men de beløb du nævner er da helt i skoven, men du om det. Selv om jeg opfatter det som en historie fra de grå sider, ellers har du da overbetalt for din mustang )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sailor69
hørsholm1 skrev, for 31 minutter siden:

Enig i at historier til en plovmand osv nok er underdrevet
men de beløb du nævner er da helt i skoven, men du om det. Selv om jeg opfatter det som en historie fra de grå sider, ellers har du da overbetalt for din mustang )

Da du ikke kender indholdet i mine eksklusiv aftaler, kan du ikke kommentere om prisen er for høj eller ok. 
Men jeg er villig til at betale for kvalitet, og samtalens univers. I stedet for en pige som kravler rundt på gulvet og samler brødkrummer op.

 

Og så noget der undre mig, at du jo ikke er medlem på sugardaters, men kommentere på profiler der.

Men jeg er heller ikke på den side, da der er formange golddiggers der.

 

Redigeret af Sailor69
Fik trykket send for tidligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brugernavn skrev, den 23.7.2021 at 03:40:

Hvis ikke man er til prisen, så er det jo bare at takke nej.
Det er jo ikke anderledes, når vi andre bliver tilbudt et job. Der takker vi også nej, hvis ikke lønnen er tilfredsstillende.

Det eneste, jeg har en kæphest omkring, er de kvinder, der forventer betaling for kemimøder. Jeg synes, det er super fint med kemimøder, og jeg dukker gerne op til dem. Men jeg betaler altså ikke 1000 kr.+ for at drikke en kop kaffe eller et glas vin et eller andet sted. Du forlanger jo heller ikke løn for at møde op til en jobsamtale, for nu at blive ved referencen ..

Helt enig. Jeg nyder kemimøderne. Og vil hellere toppe op med 500 kr efter lækker sex, der er startet med en kop kaffe eller er glas vin.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sailor69 skrev, for 5 timer siden:


Jeg forstår ikke dem, som tilbyder en SB, et latterligt lavt beløb, hvor man ikke engang betaler det halve af hvad en Øst europæer prostitueret skal have, og så oven i købet tro at hun er glad for en. 
 

Jeg tilbyder mine sugarbabes 3000kr og får en super oplevelse uden tid på med en lækker 19år tøs som bliver gennemkneppet uden gummi efter alle kunstens regler i flere stillinger end hun havde fantasi til at forestille sig af en 50+ gut, og jeg kunne slet ikke ønske mig mere af relationen.  Jeg har ikke kunne få møder op at stå til mindre, men siger nej til dem som ønsker mere. Nu ved jeg ikke om dit indlæg var en joke eller hvad, men jeg er da enig med dig at en plovmand er for lidt men de astronomiske beløb du snakker om... ja så kan jeg da godt forstå de unge damer forlanger mere og mere i sugar....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sailor69 skrev, for 4 timer siden:

Da du ikke kender indholdet i mine eksklusiv aftaler, kan du ikke kommentere om prisen er for høj eller ok. 
Men jeg er villig til at betale for kvalitet, og samtalens univers. I stedet for en pige som kravler rundt på gulvet og samler brødkrummer op.

 

Fortæl fortæl, jeg er ret nysgerrig for at finde ud af hvad en ekslusiv aftale til 50 kilo om måneden + frit master card til en sugarbabe indeholder? skal hun stå til rådighed til sex 24/7? Må hun aldrig sige nej til alt den perverse sex du ønsker med hende? Skal hun være klar på blindfolded gangbang til fester i din villa for dine forretningsforbindelser? Jeg dør af spænding.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1
Sailor69 skrev, for 5 timer siden:

Da du ikke kender indholdet i mine eksklusiv aftaler, kan du ikke kommentere om prisen er for høj eller ok. 
Men jeg er villig til at betale for kvalitet, og samtalens univers. I stedet for en pige som kravler rundt på gulvet og samler brødkrummer op.

 

Og så noget der undre mig, at du jo ikke er medlem på sugardaters, men kommentere på profiler der.

Men jeg er heller ikke på den side, da der er formange golddiggers der.

 

jeg er medlem , men ikke p t betalende
hvorfor f kan det undre dig . når du ikke engang selv er medlem lol , contradiction in terms , som vi siger i jylland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman42 skrev, for 6 timer siden:

Helt enig. Jeg nyder kemimøderne. Og vil hellere toppe op med 500 kr efter lækker sex, der er startet med en kop kaffe eller er glas vin.

Meget enig. Så ved man også, at det er kommet af en eller anden form for naturlig lyst :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sailor69
TopDaddy skrev, for 7 timer siden:

Jeg tilbyder mine sugarbabes 3000kr og får en super oplevelse uden tid på med en lækker 19år tøs som bliver gennemkneppet uden gummi efter alle kunstens regler i flere stillinger end hun havde fantasi til at forestille sig af en 50+ gut, og jeg kunne slet ikke ønske mig mere af relationen.  Jeg har ikke kunne få møder op at stå til mindre, men siger nej til dem som ønsker mere. Nu ved jeg ikke om dit indlæg var en joke eller hvad, men jeg er da enig med dig at en plovmand er for lidt men de astronomiske beløb du snakker om... ja så kan jeg da godt forstå de unge damer forlanger mere og mere i sugar....

I denne del af mit opslag er vi jo enige, så længe man giver pigen en ordentlig del sukker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sailor69
hørsholm1 skrev, for 6 timer siden:

jeg er medlem , men ikke p t betalende
hvorfor f kan det undre dig . når du ikke engang selv er medlem lol , contradiction in terms , som vi siger i jylland

I Danmark findes der vel en 5-6 forskellige sugar datingsider hvor sugardaters.dk nok er den mest kendte. Men har du overvejet en af de andre. ?
 

jeg selv er på partner med stil. Hvor udvalget ikke indeholder piger der sælger sig selv til timepris, men derimod ved at de fleste mænd derinde, ikke er bleg for at bruge penge på sin babe. 
 

men ok, der er jo heller ikke nogen derinde, som kan købes for 500 kr for en nat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der må jo være nogle Daddy`s der har tabt sutten siden at prisniveau er steget så meget det sidste års tid. jeg havde ingen problemer med at finde aftaler til 1500-2000 nu er det nærmest umuligt og finde en der vil under 5000. jer der har sat prisen så højt må da ikke være rigtig raske på øverste etage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1
TheBig skrev, for 5 timer siden:

Ja der må jo være nogle Daddy`s der har tabt sutten siden at prisniveau er steget så meget det sidste års tid. jeg havde ingen problemer med at finde aftaler til 1500-2000 nu er det nærmest umuligt og finde en der vil under 5000. jer der har sat prisen så højt må da ikke være rigtig raske på øverste etage.

du har ret det er steget, men fra 2000 til 3000 er der nu muligheder, erfarer jeg da stadig
men der er en anden forskel, og det er at flere faktisk vil have kemi tjek, og ikke kun for pengenes skyld, men for deres sikkerhed osv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville aldrig betale mere end 3000 kr for købesex, og når jeg indgår i en relation med en prostitueret (og jo SD er også prostitution), så gør jeg det for sex, ikke for oplevelsen af kærlighed eller lignende - i min optik er historierne om “alle” de SB der i virkeligheden vil noget helt andet end at få penge for sex ligeså troværdige som de grå sider, for nu at bruge samme sammenligning som @Sailor69. Dermed ikke sagt at de ikke findes, men det er min helt klare opfattelse at langt størstedelen af SB agerer fuldstændigt som alle andre piger i prostitutionsbranchen, omend nogle er gode til at pakke det ind i noget andet.

Uanset holdning til SD , så er markedskræfternes regler ligeså gældende her som alle andre steder hvor der finder bytte af ydelser for kontanter/værdier sted. Hvis udbyderne prissætter for højt i et marked hvor de ikke har monopol, så finder kunderne blot et andet sted at handle. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gomorra skrev, for 2 timer siden:

Jeg ville aldrig betale mere end 3000 kr for købesex, og når jeg indgår i en relation med en prostitueret (og jo SD er også prostitution), så gør jeg det for sex, ikke for oplevelsen af kærlighed eller lignende - i min optik er historierne om “alle” de SB der i virkeligheden vil noget helt andet end at få penge for sex ligeså troværdige som de grå sider, for nu at bruge samme sammenligning som @Sailor69. Dermed ikke sagt at de ikke findes, men det er min helt klare opfattelse at langt størstedelen af SB agerer fuldstændigt som alle andre piger i prostitutionsbranchen, omend nogle er gode til at pakke det ind i noget andet.

Uanset holdning til SD , så er markedskræfternes regler ligeså gældende her som alle andre steder hvor der finder bytte af ydelser for kontanter/værdier sted. Hvis udbyderne prissætter for højt i et marked hvor de ikke har monopol, så finder kunderne blot et andet sted at handle. 

 

Det virker som om at @Sailor69 ikke længere er at finde her, ærgeligt jeg ville gerne ha hørt flere af hans (fantasi) historier... men måske 

 

Guest Sailor69 skrev, for 14 timer siden:

I Danmark findes der vel en 5-6 forskellige sugar datingsider hvor sugardaters.dk nok er den mest kendte. Men har du overvejet en af de andre. ?
 

jeg selv er på partner med stil. Hvor udvalget ikke indeholder piger der sælger sig selv til timepris, men derimod ved at de fleste mænd derinde, ikke er bleg for at bruge penge på sin babe. 
 

men ok, der er jo heller ikke nogen derinde, som kan købes for 500 kr for en nat

..hans indlæg bare var skjult reklame for et sugardating site. 

Æv så må jeg jo selv bidrage:

Går eftermiddags på vej hjem fra arbejde gik jeg stille og roligt ned af strøget som jeg plejede imens jeg bare kiggede ned på min telefon. Lige da jeg drejer ned af en sidegade blir der pludselig råbt "Hey Du! STOP!". Helt forskrækket kigget jeg op og foran mig stod fem 18-19-årige let påklædte piger og spærrede vejen. En af pigerne høj brunette sagde "Jeg har set dit profil billede på en sugardating site, du er Mr.BIGDICK ik?". Lidt forbavset og selvfølgelig lidt nervøs sagde jeg: "Hvem ønsker at vide". Den blonde pige sagde: "Vi er modeller hos Scoop Models Copenhagen". Hvortil den mørkhårede asiat tilføjede: "Når altså vi ikke går i gymnasiet, 3g". Den rødhårede (ja det er sgu altid den rødhårede") spurgte: "Passer det?".
"Passer hvad" svarede jeg. "Ja, dit profil navn da!! har du en kæmpe PIK???" svarede den rødhårde tilbage. "Nej" sagde jeg  "...den er lille bitte". "Det er sgu da bare fordi jeg ikke har haft den i munden til en kæmpe sutter" svarede den afrikanske pige som indtil nu ikke havde sagde noget, men bare stået der med et frækt smil. Så blev bukserne trukket ned i en sidegade til strøget og pikken blev suttet stor og samtlige stramme misser fik afprøvet hvordan en gammelmandspik den føles. Den er nu ret almindelig, men når en stram 18-årig pige lader sig glide ned ja så føles den nok ret så stor. Godt "udpumpet" og træt gik jeg hjem. Jeg tror sgu hellere jeg må slette min sugardating profil indepå "PLATINUMGOLDDIGGERS" for jeg kan sgu da ikke ha 18-19årige tøser som voldtager mig på åben gade....  
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TopDaddy skrev, for 1 minut siden:

Det virker som om at @Sailor69 ikke længere er at finde her, ærgeligt jeg ville gerne ha hørt flere af hans (fantasi) historier... men måske 

 

..hans indlæg bare var skjult reklame for et sugardating site. 

Æv så må jeg jo selv bidrage:

Går eftermiddags på vej hjem fra arbejde gik jeg stille og roligt ned af strøget som jeg plejede imens jeg bare kiggede ned på min telefon. Lige da jeg drejer ned af en sidegade blir der pludselig råbt "Hey Du! STOP!". Helt forskrækket kigget jeg op og foran mig stod fem 18-19-årige let påklædte piger og spærrede vejen. En af pigerne høj brunette sagde "Jeg har set dit profil billede på en sugardating site, du er Mr.BIGDICK ik?". Lidt forbavset og selvfølgelig lidt nervøs sagde jeg: "Hvem ønsker at vide". Den blonde pige sagde: "Vi er modeller hos Scoop Models Copenhagen". Hvortil den mørkhårede asiat tilføjede: "Når altså vi ikke går i gymnasiet, 3g". Den rødhårede (ja det er sgu altid den rødhårede") spurgte: "Passer det?".
"Passer hvad" svarede jeg. "Ja, dit profil navn da!! har du en kæmpe PIK???" svarede den rødhårde tilbage. "Nej" sagde jeg  "...den er lille bitte". "Det er sgu da bare fordi jeg ikke har haft den i munden til en kæmpe sutter" svarede den afrikanske pige som indtil nu ikke havde sagde noget, men bare stået der med et frækt smil. Så blev bukserne trukket ned i en sidegade til strøget og pikken blev suttet stor og samtlige stramme misser fik afprøvet hvordan en gammelmandspik den føles. Den er nu ret almindelig, men når en stram 18-årig pige lader sig glide ned ja så føles den nok ret så stor. Godt "udpumpet" og træt gik jeg hjem. Jeg tror sgu hellere jeg må slette min sugardating profil indepå "PLATINUMGOLDDIGGERS" for jeg kan sgu da ikke ha 18-19årige tøser som voldtager mig på åben gade....  
 

Og hvor mange her har lige googlet: "PLATINUMGOLDDIGGERS" ? :D;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft SB’ere i over 10 år. Alle har været længerevarende forhold, hvor de har boet i en lejlighed, betalt af mig. Det har altid været studerende, og forholdet er altid sluttet, når de var færdige med deres studier. 

Jeg er selvstændig og har et kontor i Flensburg, det er også her lejligheden er. Flere af SB’erne har ligeledes haft studiejob i min virksomhed. Her har der så været tale om helt almindelig ansættelse. 
 

Omkring det økonomiske. Så bor de kvit og frit i lejligheden. Det er basisbeløbet for aftalen og dertil kommer, hvis vi spiser sammen, så maden. Ofte laver vi mad selv, hvor jeg så kommer med det vi skal have. Tager vi ud og spiser, så er det naturligvis mig der betaler. Det samme gælder hvis vi rejser sammen, eller hun er med på en forretningsrejse. Så betaler jeg og sørger også for rimelige lommepenge. 
Hertil kommer selvfølgelig gaver i ny og næ, lidt shoppingture, hvor hun får lidt tøj, sko eller taske. 
 

Aftalen er egentlig ret klar og entydig. SB’en må ikke have nogen kæreste sålænge vores forhold står på. Selvklart må hun heller ikke have en kæreste (eller god nær ven boende). Vi ses i snit vel et par gange om ugen. Nogle perioder er jeg meget ude og rejse, hvor vi så måske ikke ses i nogle uger. Andre perioder hvor jeg er fulltime hjemme, så flere gange pr uge. Jeg overnatter ofte, både i hverdagen og også i weekender. 
 

Alt i alt koster dette arrangement mig vel ca 10.000 pr måned. Plus minus lidt til hver side, afhængig af hvad vi laver. Om vi rejser eller bare ses en aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...