Hop til indhold

Maja Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Maja fra Polen er velbeskrevet tidligere, og jeg tilslutter mig de pæne ord om hendes evner ude det franske. Kontakten let pr. tlf., tid med det samme. Oplyser ca. adresse (vist et kendt sted i Viby) pr. sms og skriver det præcise husnr. ved ankomst. Super sød, ingen hast, rimeligt engelsk. Mulighed for bad. Covid-test tjekkes ved ankomst.

Valgte megafransk til 500. Hun sutter fantastisk med god opmærksomhed på boller etc. og god lyd og tager den til roden uden problemer. Afslutning i munden. Gjorde mig helt færdig, inden hun spyttede ud på toilettet. Lagde sig og snakkede om løst og fast bagefter, intet hastværk.

Billederne er af hende: https://annoncelight.dk/showad/257986.

Hun tager vist retur til Polen mandag. Kan klart anbefales.

NN

Skrevet

har desværre ikke samme oplevelse, da hun både rykker aftaler, ikke overholder aftaler og aflyser

Skrevet

Sorry am always write sms ,,write me 15 min before you come,,  and you write me ,,im in here,, :blink: sorry you must have apoitment ;)

Skrevet
NN 8000 skrev, for 8 timer siden:

adresse

Nær viby centret?

Skrevet
  • Author
Kiddesvej1 skrev, for 34 minutter siden:

Nær viby centret?

Langenæs-området,

NN

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.