NN 8000 85 Skrevet 22. April, 2021 Hej, Maja fra Polen er velbeskrevet tidligere, og jeg tilslutter mig de pæne ord om hendes evner ude det franske. Kontakten let pr. tlf., tid med det samme. Oplyser ca. adresse (vist et kendt sted i Viby) pr. sms og skriver det præcise husnr. ved ankomst. Super sød, ingen hast, rimeligt engelsk. Mulighed for bad. Covid-test tjekkes ved ankomst. Valgte megafransk til 500. Hun sutter fantastisk med god opmærksomhed på boller etc. og god lyd og tager den til roden uden problemer. Afslutning i munden. Gjorde mig helt færdig, inden hun spyttede ud på toilettet. Lagde sig og snakkede om løst og fast bagefter, intet hastværk. Billederne er af hende: https://annoncelight.dk/showad/257986. Hun tager vist retur til Polen mandag. Kan klart anbefales. NN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JensBentsen 16 Skrevet 22. April, 2021 har desværre ikke samme oplevelse, da hun både rykker aftaler, ikke overholder aftaler og aflyser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maya1234 24 Skrevet 22. April, 2021 Sorry am always write sms ,,write me 15 min before you come,, and you write me ,,im in here,, sorry you must have apoitment Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kiddesvej1 15 Skrevet 22. April, 2021 NN 8000 skrev, for 8 timer siden: adresse Nær viby centret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NN 8000 85 Skrevet 22. April, 2021 Kiddesvej1 skrev, for 34 minutter siden: Nær viby centret? Langenæs-området, NN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg