Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer. Jeg har i mange år været interesseret i at prøve at være sammen med en trans, men jeg ved virkelig ikke hvordan det fungerer. Jeg har svært ved at finde ud af, hvem der er ægte, og hvad man skal skrive til dem. Derudover vil jeg helst starte med en af de lidt billigere, da jeg ikke har prøvet det før, og dermed ikke ved om det er noget for mig. Ville elske, hvis I kom med nogle bud. På forhånd, tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
urbanovic skrev, for 2 timer siden:

Hej med jer. Jeg har i mange år været interesseret i at prøve at være sammen med en trans, men jeg ved virkelig ikke hvordan det fungerer. Jeg har svært ved at finde ud af, hvem der er ægte, og hvad man skal skrive til dem. Derudover vil jeg helst starte med en af de lidt billigere, da jeg ikke har prøvet det før, og dermed ikke ved om det er noget for mig. Ville elske, hvis I kom med nogle bud. På forhånd, tak.

Jeg vil til hver en tid råde dig til at ringe til Ellen. 
Brug søgefunktionen og du vil blive informeret. 
Hun er ikke billig, men hun er ALLE skillingerne værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kontant skrev, for 7 timer siden:

Jeg vil til hver en tid råde dig til at ringe til Ellen. 
Brug søgefunktionen og du vil blive informeret. 
Hun er ikke billig, men hun er ALLE skillingerne værd. 

Hvis han er ny vil jeg råde ham til at tage en med et mindre udstyr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Urbanovic!

Både Nadie og Ellen er gode bud jeg klart kan anbefale. Hvad udstyrets størrelse angår, så er det jo ikke nødvendigt at gå hele vejen den første gang. Så se bare at komme afsted. Og lad nu være med at spekulere så meget på prisen. Så længe den ligger mellem 1.000 og 2.000 for 30-60 minutter er alt OK - det vigtige er, at du får prøvet din fantasi af. Møder du op med discount-brillen på, så får du helt sikkert også en discountoplevelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...