Hop til indhold
Johnnybenasty

Pat tidl. Taramind, Siam Asgar Ryesgade , Pont Wellness

Recommended Posts

Er der nogle det er stødt på Pat?

Mødte hende første gang hos Taramind på Danas vej på Frederiksberg. Efterfølgende tog hun til Siam på Asgar Ryesgade på vesterbro og så til point wellness i rødovre. Jeg havde mange gode timer både på Frederiksberg og vesterbro. Nåede ikke til rødovre og vi mistede kontakten.

Mener at have hørt hun er på Nørrebro dog ikke et stort sted.

Lille af højde dog uden at være en nips. Fast krop so to speak og i god form. Løb en del da hun var på Frederiksberg og vesterbro.

Hun har nogle ar på ovrrktoppen tæt ved skuldrene efter en motorcykel ulykke i Thailand efter eget udsagn. Rimelige tydelige men ikke skræmmende.

Vil sætte pris på lidt info fra jer der ude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle det er stødt på Pat?

Mødte hende første gang hos Taramind på Danas vej på Frederiksberg. Efterfølgende tog hun til Siam på Asgar Ryesgade på vesterbro og så til point wellness i rødovre. Jeg havde mange gode timer både på Frederiksberg og vesterbro. Nåede ikke til rødovre og vi mistede kontakten.

Mener at have hørt hun er på Nørrebro dog ikke et stort sted.

Lille af højde dog uden at være en nips. Fast krop so to speak og i god form. Løb en del da hun var på Frederiksberg og vesterbro.

Hun har nogle ar på ovrrktoppen tæt ved skuldrene efter en motorcykel ulykke i Thailand efter eget udsagn. Rimelige tydelige men ikke skræmmende.

Vil sætte pris på lidt info fra jer der ude.

Point er flyttet til Nørrebro og har skiftet navn til http://tanapat.dk/

Måske du kan finde Pat der, ..måske på et af billederne?

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var jo en Pat der var lidt mamasan på Point og som nu også er på det nye sted. Hvis det er "din" Pat ved jeg jo ikke, men Pat kalder hun i hvert fald sig.

Hvis nogen også kunne give lidt info om hvor Bee - også fra Point - nu befinder sig, er vi nok nogle der skulle blive meget glade.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusinde tak til både OD som jeg mener du bliver kaldt og Bananas. Hun var vist lidt stedfortræder både hos siam og i rødovre. Talte/sms kun lidt med hende i rødovre tiden.

Er der nogen af jer der har fået massage af hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, jeg har fået massage af Pat. Nogenlunde god, men egentlig ikke noget ekstra - foruden lidt kys og generte hænder der gik lidt på opdagelse. Vi var ligesom blevet lidt venner, meget grin og hygge og snak - og alt det andre lavede jeg med Bee. Når jeg så skulle få min første massage af Pat, blev det der med ekstra lidt akavet.

Men hun er en dejlig kvinde, og på sin egen voksne måde: temmelig smuk.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Tanapat Wellness for ca 1 1/2 måned siden og Pat var der og fik en super massage med en altid fræk afslutning. Jeg mødte egentlig Pat første gang hos Jennys Thai massage for et par år tilbage, hvor Pat var weekend afløser og har besøgt Pat efterfølgende en del gange. Før Point wellness var hun hos Sabay-massage. Egentlig er Tanapat et godt sted med de bedste badefaciliteter af de steder hvor jeg har mødt Pat. Pat's figur dog blevet lidt rundere men efter min smag endnu dejligere.

Jeg vil også gerne lige efterlyse Bee eller hun blev vist også kaldt for April.

/Giraffen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...