Hop til indhold
Lange

Pleasure princess Vanessa first time in Aarhus

Recommended Posts

Overvejer at besøge denne godte i Århus - Vanessa

Kan se at hun har mange gode anmeldelser fra tidligere, dog i København. Er der nogen som har besøgt hende for nyligt? Det jeg søger er dejlig gfe sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende for et par dage siden, og må desværre sige jeg ikke kan genkende de rosende ord fra anmeldelserne.

Der er ingen tvivl om at det er hende på billederne, i hvert fald selfie-billederne hvor modermærkerne ikke er redigeret væk.

Det skal siges at hun virker sød - det er bare svært at vide, da det viste sig at hun næsten ikke talte engelsk. Brugte sin tlf. til at sige hvordan jeg kom ud af lejligheden igen. Så hvis muligheden for er kommunikere er vigtig for dig (som den er for mig), så bliver du nok en anelse skuffet.

Ved ikke om det er hende selv der svarer på sms, eller om det er en anden. I hvert fald fik jeg indtrykket af at der befandt sig en anden person i lejligheden, som vist sad og så TV eller talte i tlf. mens vi var igang. Meget lydt i lejligheden.

Selve akten var desværre også skuffende for mig. Jeg havde håbet på et lækkert, langt, til tider dybt, varieret blowjob, og havde egentlig planer om at det kun skulle være blowjob. Men i stedet fik jeg et tørt, monotont blowjob. Hun skiftede mellem at sutte på toppen og slikke lidt op og ned ad siden.. rinse, repeat.. så da jeg var ved at kede mig gevaldigt gik vi over til sex.. hun red mig noget tid, men selv det må jeg sige var noget af en kedelig oplevelse, så jeg vendte det om til doggy for at afslutte.. Som sagt, så gjort.. 

Efter selve akten var der ca. en halv time tilbage, så hun tilbød en massage.. havde egentlig mest lyst til at smutte, men sagde nu ja alligevel fordi det næsten virkede ondt at stoppe så lang tid i forvejen.. og da en samtale ikke lå i kortene kunne vi lige så godt prøve massage.. en noget kedelig en af slagsen dog, tydeligvis bare en løsning for hende på hvordan hun bruger tiden tilovers uden at snakke..

Nå, men som sagt.. hun virker umiddelbart sød, så hvis GFE uden kommunikation er noget for dig kan det godt blive en god oplevelse.. men det var altså ikke nok for mig desværre.. Gik skuffet derfra..

Honky-Dory

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for info. Er ked af at du ikke fik en bedre oplevelse. Kommunikation er meget vigtigt for mig ved sex. Tror jeg finder en pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den Vanessa der er på billederne er så heller ikke den Vanessa anmeldelserne handler om, de rigtige piger, kan nok ikke få indrejsetilladelse i DK loge nu, og så har man fundet nogle Polske piger, og bruger anmeldelserne fra ved at bruge samme navn. Når jeg skriver piger, er det fordi det også gør sig gældende for Mathilda der var her for 1,5 uge siden. 

De originale piger har foriøvrigt mest gjort sig i København, og har virkelig leveret varen. Det fremgår jo tydeligt af anmeldelserne.:biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er virkelig træls at nogen folk forsøger at snyde på den her måde. Godt vi herinde kan hjælpe hinanden til ikke at gå i fælden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Fiskeraage skrev, for 14 timer siden:

Den Vanessa der er på billederne er så heller ikke den Vanessa anmeldelserne handler om, de rigtige piger, kan nok ikke få indrejsetilladelse i DK loge nu, og så har man fundet nogle Polske piger, og bruger anmeldelserne fra ved at bruge samme navn. Når jeg skriver piger, er det fordi det også gør sig gældende for Mathilda der var her for 1,5 uge siden. 

De originale piger har foriøvrigt mest gjort sig i København, og har virkelig leveret varen. Det fremgår jo tydeligt af anmeldelserne.:biggrin:

Tak for advarslen. Det er dog utroligt som man gør alverdens ting for at fuppe os.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...