Hop til indhold
flinkfyr

Filippa - En oplevelse som jeg aldrig vil glemme

Recommended Posts

Nu hvor der er åbnet op igen, er det vist på tide, at jeg skriver en anmeldelse af mit besøg hos Filippa

Jeg undskylder på forhånd for længden heraf. Der ligger mange tanker bag, så det er endt med at blive en halv roman. Forhåbentligt kan det være en hjælp til andre som har en situation der minder om min - (jeg gennemtrawlede i hvert fald forummet her, både for relevante generelle tråde, men også for anmeldelser af Filippa, før jeg tog springet).

Som det måske ligger i kortene, var dette min første oplevelse med købesex. Jeg er i slut tyverne, og har været i fast forhold i en lille håndfuld år. Min kæreste er den eneste jeg har været sammen med før. Jeg har derfor haft et årelangt ønske, om at prøve at være sammen med en anden - hvilket jeg endte med at få min kærestes accept af.

Valget faldt på Filippa, da jeg gerne ville have oplevelsen af være sammen med en helt anden type end min kæreste. Samtidig kunne jeg læse på anmeldelserne herinde, at hun var tålmodig og til at snakke med (hvilket også viste sig at være rigtigt!). Sidst men ikke mindst, var konceptet med privat/diskret noget mere tiltalende for mig end et klassisk bodel.

Selve bookingen foregik over mail og sms. Der skulle et par forsøg til for at få hul igennem, og for at få timet besøget. Jeg endte med at få tid i den næstkommende uge, og havde valgt 45 min så det ikke skulle blive en stressende oplevelse.

Selve kommunikationen på dagen var god. Jeg skrev ved frokosttid for at bekræfte at vi havde en aftale om aftenen, og fik positiv respons herpå. 

Forberedelsen til mit besøg var en positiv oplevelse. Efter 4-5 år i fast forhold, bliver tingene hurtigt hverdag, hvilket for mit vedkommende har medført at jeg sjældent gør mig “umage”. Men i dagens anledning havde jeg taget den helt store tur mht. intimbarbering, mundskyl, kontaktlinser, tøj osv. - noget som jeg vel egentligt bør gøre oftere.

Jeg var helt med på, at Filippa ikke skulle scores - så dette skulle primært ses som et udtryk for respekt over for hende, samt en måde for mig at være en lille smule mere selvsikker ift. situationen. Jeg kunne dog ikke undlade, at skænke de ting der ikke "spillede" en kort tanke - fx. at min hals drillede i de dage (med risiko for at jeg lugtede ud af munden), at jeg lige havde fået et kæmpe sår på næsen, samt at min frisure var kraftigt påvirket af corona-nedlukningen… hvorom alting er, var der ikke det store jeg kunne gøre ved de sidstnævnte ting.

Anyways. Kursen blev sat mod Østerbro, og for en god ordens skyld, var jeg taget afsted i god tid. Ca. 20 min før aftalen, fik jeg besked om at hun var 5-10 minutter forsinket. Igen super fint.

Mens jeg sad og ventede i min bil, kunne jeg godt mærke at nervøsiteten begyndte at vokse. Nervøsitet plejer ellers ikke at være noget jeg er præget af - og på ingen måde i den udstrækning, som det var tilfældet her. På vej over mod lejligheden, kunne jeg tydeligt mærke hvordan mine ben rystede.

Tankerne gik på ting såsom:

• Vil jeg kunne nyde besøget? Eller var det en fjollet idé jeg havde kastet mig ud i?
  • Var de 45 minutter passende? Tæller badet/badene med i min tid?
  • Hvordan og hvorledes ift. Corona? Er der “restriktioner” på, som gør det til en flad GFE-oplevelse?
  • Er der nogle uskrevne regler som jeg ikke er bevidst om?
  • Risikerer jeg at komme for hurtigt - og hvad er så med i prisen?
  • Er jeg nr. 10 kunde i rækken her i dag, så hun er mega uoplagt?

Jeg får ringet på dørtelefonen, bliver lukket ind, finder frem til lejligheden, og bliver mødt af en åben dør ud mod opgangen. Bag døren gemmer Filippa sig, som lukker mig diskret ind. Hun er iklædt flot rødt lingeri, og efter døren er lukket, får jeg fremstammet at jeg er ret nervøs, men at jeg har set frem til vores aftale. Vi går ind i soveværelset, og jeg spørger hende om vi skal få overstået betalingen med det samme. Hun spørger om jeg vil have et bad, hvilket jeg takker ja til. Lejligheden er stor, moderne og rummelig.

Jeg er stadig ret nervøs, så mens jeg står i badet, forsøger jeg at få rejsning, hvilket ikke lykkedes mig.

Jeg får tørret mig, og går ind til Flilippa hvor vi lægger os på sengen.

Rejsningen udebliver stadig, men jeg begynder så småt at slappe mere af. Hun fører min hånd ned til hendes trusser, og dét kombineret med lidt kysseri, gør at jeg løsner nok op til at få rejsning.

Vi har sex af to omgange, med lidt pause indimellem. Efter anden omgang, ligger jeg og nusser hende i håret, og spørger hende ind til, hvad klokken er nået at blive.

På intet tidspunkt undervejs, har hun set på uret eller skønnet på mig. Hun har været mindre snakkesalig end jeg umiddelbart har kunne læse af andre anmeldelser herinde, men det tænker jeg skyldes min nervøse fremtoning. Jeg snupper et bad, og bliver sendt pænt afsted igen af Filippa.

Oplevelsen var på mange måder anderledes, end jeg umiddelbart havde forventet...

Nervøsiteten havde jeg ikke set komme på den måde.

Jeg var usikker på, om oplevelsen ville give mig blod på tanden, til at prøve andre piger af (hvilket ikke var en del af aftalen med min kæreste). Realiteten er dog, at jeg har fundet en ro, og at jeg hviler i mig selv på en måde, som jeg ikke helt havde forventet. Jeg føler ikke at have et stort behov for at prøve andre piger af.

Fillipa har jo ingen billeder med sit ansigt på, så min forventning af hvordan hun så ud (ansigtstræk), var en smule anderledes end hvad jeg havde forestillet mig. Ikke at det var dårligere på nogen måde - det var blot anderledes. Hun er bestemt en flot pige, som jeg aldrig ville tænke var i min “liga”, hvis jeg så hende hænge ud med et par veninder i en bar.

Ift. hendes kropsbygning, var hun noget mere petite, end jeg havde forventet. Efter at have set billederne igen efterfølgende, kan jeg konkludere, at billederne er meget vellignende. Det bunder derfor nok mest af alt i, at jeg ikke er vant til se ungpigebryster og en timeglasfigur så tæt på. Når jeg så hende med lidt afstand, synes jeg at hun havde en helt fantastisk fræk krop - men når jeg var helt tæt på, blev jeg lidt overrasket over at der ikke var så meget bryst at kærtegne/holde på.

Ift. selve sexen, havde jeg umiddelbart troet, at en “professionel” ville have en teknik, som ville give en mærkbart anden oplevelse, end hvad jeg er vant til sammen med min kæreste - eller at jeg ville kunne mærke mere, fordi Filippa var så petite.

Det var dog ikke tilfældet. Om det skyldes brugen af klassiske kondomer, som er noget tykkere end hvad jeg er vant til, kan jeg være i tvivl om. Jeg havde ellers taget en pakke tynde kondomer med, af selvsamme årsag - men lod den ligge i jakken - både da timingen ikke rigtigt var til det, foruden at jeg var nervøs for, at jeg så kunne risikere at komme for hurtigt. Min nervøsitet har helt sikkert også spillet ind, ift. hvad jeg har følt og mærket.

En læring herfra må være, at ens kæreste kender ens krop på en unik måde, som ikke tåler sammenligning - og som man måske tager for givet.

Jeg er på ingen måde skuffet over Fillipa, og fortryder heller ikke at jeg tog skridtet - det var en kæmpe oplevelse, som viste sig at give mig noget helt andet end jeg havde forventet.

Af den årsag har jeg også svært ved at tage stilling til en gentagelsesfaktor. Måske ville jeg kunne få meget mere ud af en ny aftale, da nervøsiteten forventeligt ville være mindre end første besøg. Det kunne også være frækt, at kaste sig ud i en omgang blid rollespil, hvor hun agerede sygeplejerske. En genbooking er dog meget mindre åbenlys, end jeg havde forventet inden mit besøg.

Lysten til at prøve en anden pige udover Filippa, er mere eller mindre også forsvundet. Skulle der dukke en pige op, som matcher mine fantasier om udseende og type spot on, kan det dog godt være at jeg kommer på andre tanker...

Jeg har svært ved at sætte en finger på, hvad Filippa skulle have gjort anderledes. Er man til en dansk petite piger som giver en GFE-oplevelse, har jeg svært ved at se at man skulle blive skuffet. Prisen synes jeg bestemt var fair, når man tager dette i betragtning. 

Det må derfor blive en anbefaling herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Det er meget flot skrevet, og det er noget helt andet at se hvilke tanker/overvejelser du gør dig om et besøg. Meget forfriskende.

jeg kan se mig selv i mange af de tanker du har, og at læse dit indlæg, får også mig til at tænke mere over hvad det er man selv gør.

jeg misunder dig at du kan snakke med din partner om dine ønsker, og har meget stor respekt for hende, og at hun accepter dine ønsker, og hvis jeg skulle tage min psykolog hat på, så er jeg sikker på at hun vinder på det på den lange bane, og det er du selv ved at indse, græsset er ikke altid grønne hos naboen, og samvær med en kendt og elsket partner er i de fleste tilfælde bedre end med en fremmet.

tanker jeg selv har gjordt mig.  Hvad hvis man brugte det samme beløb, på en romantisk date, med sin faste partner, lækkert hotel, god mad, en lille gave mm, så tror jeg at man kunne komme lidt ud af den vante trummerum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
flinkfyr skrev, for 6 timer siden:

...fx. at min hals drillede i de dage (med risiko for at jeg lugtede ud af munden), at jeg lige havde fået et kæmpe sår på næsen...

Halskatar og herpes ? Filippa skal stå model til meget:wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 27 minutter siden:

Nu får jeg nok tæsk, er du ok med at din kæreste har sex med en anden?

Det er da vist ret ligegyldigt for denne tråd, er det ikke? Og det er da positivt, at trådstarter ikke engang behøver skjule sit besøg, men aftaler det med kæresten.

Tak for et meget velskrevet og nuanceret indlæg, @flinkfyr. Jeg tror Filippa var et godt valg for dig. Kan godt nikke genkendende til flere dele af din første oplevelse, særligt det med den ro, som indfinder sig efter endt besøg. For mig var det særligt udtalt efter de første par besøg, hvorimod nu er det blevet mere “rutineagtigt”, desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen

lyder som en rigtig dårlig oplevelse... og dem glemmer man sikkert ikke 

Del dette indlæg

Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 1 time siden:

Nu får jeg nok tæsk, er du ok med at din kæreste har sex med en anden?

Yes. Det har jeg tilbudt hende af flere omgange, men det er ikke noget hun ønsker.

I min verden er fysisk tiltrækning og kærlighed to meget forskellige størrelser. Så er der udelukkende tale om det første, vil jeg være helt cool med det.

Stonehead skrev, 1 time siden:

Halskatar og herpes ? Filippa skal stå model til meget:wacko:

Du har vist læst mere i sætningen her, end der var sammenhæng med virkeligheden.

Det var (naturligvis) ikke noget alvorligt, som jeg havde været, eller burde have været til lægen med. Havde jeg haft den mindste usikkerhed hvorvidt jeg ville kunne udsætte pigen for en risiko, havde jeg aflyst.

Sagt på en anden måde, så er vi mere over i boldgaden personlig overtænkning (af noget som meget jeg antager næppe er værre end gennemsnittet, og som med alt sandsynlighed kan klares med en omgang mundskyld forud for besøget).

Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Det er da vist ret ligegyldigt for denne tråd, er det ikke? Og det er da positivt, at trådstarter ikke engang behøver skjule sit besøg, men aftaler det med kæresten.

Tak for et meget velskrevet og nuanceret indlæg, @flinkfyr. Jeg tror Filippa var et godt valg for dig. Kan godt nikke genkendende til flere dele af din første oplevelse, særligt det med den ro, som indfinder sig efter endt besøg. For mig var det særligt udtalt efter de første par besøg, hvorimod nu er det blevet mere “rutineagtigt”, desværre.

Meget spot on. Det er som om at der for mit vedkommende er faldet nogle brikker på plads, som før tog rigtig meget energi og tankekapacitet.

kenderen skrev, for 58 minutter siden:

lyder som en rigtig dårlig oplevelse... og dem glemmer man sikkert ikke 

Bestemt ikke. Jeg fortryder på ingen måde mit besøg, og har enormt svært ved at sige hvad pigen skulle have gjort anderledes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg mødte Filippa første gang var det kun en ok oplevelse, og kan heller ikke pege på noget hun skulle have gjort bedre. Anden gang var bedre og tredje gang var virkelig god, og her gav jeg selv mere slip fordi jeg måske havde følt at det havde jeg manglet at gøre gangen før. Filippa er verdensklasse i min bog, og hvis hun kun bliver bedre at være sammen med for hver gang vi mødes så har jeg en masse godt at se frem til :wub:

@flinkfyr tak for din fortælling, det var god læsning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
flinkfyr skrev, 1 time siden:

Havde jeg haft den mindste usikkerhed hvorvidt jeg ville kunne udsætte pigen for en risiko, havde jeg aflyst.

Godt du passer på vores piger <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm...

Ved ikke med jer andre, men syntes bestemt ikke Filippa er hurtig ved tasterne når man prøver at få svar ved at sende SMS besked til hende?

Faktisk svarer hun slet ikke tilbage (til mig) efter der er gået 2 døgn.

Ja, måske er det blot en detalje for nogle, men for mig er det lidt skuffende når pigen ikke svarer tilbage på SMS'er.

"Jamen. Hvorfor ringer du dig ikke bare", tænker i så...

Når der står "kontakt via  SMS XXXX" i annoncen så håber undertegnede blot at høre fra pigen.

https://annoncelight.dk/showad/210997

Ved godt det er høj sommer. Godt vejr. EM bold på skærmen om aftenen osv. men alligevel lidt skuffende når andre piger (som ikke er i landet i øjeblikket) svarer hurtigere.

:mellow:

Danske piger er dejlige, men hvis de er (for) svære at få kontakt med, så kigger man, naturligt når man er liderlig, mod andre muligheder....

Lidt ligesom "Natalie Cass." hos Seductiongirls som heller ikke har nogle vagter i de sidste 2 måneder, selvom man har gjort Seductiongirls opmærksom på problemet.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 1 time siden:

Hmmm...

Ved ikke med jer andre, men syntes bestemt ikke Filippa er hurtig ved tasterne når man prøver at få svar ved at sende SMS besked til hende?

Ja, måske er det blot en detalje for nogle, men for mig er det lidt skuffende når pigen ikke svarer tilbage på SMS'er.

Når der står "kontakt via  SMS XXXX" i annoncen så håber undertegnede blot at høre fra pigen.

Ved godt det er høj sommer. Godt vejr. EM bold på skærmen om aftenen osv. men alligevel lidt skuffende når andre piger (som ikke er i landet i øjeblikket) svarer hurtigere.

Danske piger er dejlige, men hvis de er (for) svære at få kontakt med, så kigger man, naturligt når man er liderlig, mod andre muligheder....

Lidt ligesom "Natalie Cass." hos Seductiongirls som heller ikke har nogle vagter i de sidste 2 måneder, selvom man har gjort Seductiongirls opmærksom på problemet.

Jeg har besøgt Filippa en del gange, og nej hun sider ikke klistret til sin mobil for at se alle beskeder der kommer ind og slet ikke mens man er sammen med hende. For mig gør det heller ikke noget der ikke kommer svar lige med det samme. Men af hvad jeg har oplevet presser hun heller ikke alle ind der skriver. Det kan jeg mærke når jeg er der ved at man ikke bliver smidt ud på minuttet tiden er gået, hvis man ligger og hyggesnakker kigger hun ikke på tiden for at få en ud. Det gør det faktisk rigtig dejligt at besøge Filippa at hun er til stede og man kan se hun nyder at være der og man føler ikke den næste står ude for døren og venter på man er færdig. 

Men man skal nok bare ikke regne med Filippa er typen du skriver til og 2 min efter har man en aftale. Man skal nok tænke langsigtet hvis man virkelig gerne vil møde hende. Men hun er det 1000% værd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har ret!

Dejlige piger er værd at vente på, så jeg slår koldt vand i blodet.

Det var blot lige at få et kort sms svar tilbage, da jeg efterhånden syntes det bliver mere og mere svært at finde danske piger hvis slanke og feminine profil og alder passer undertegnede. Mange lysthuse har svært ved at besætte vagtplanen de seneste par mange år 

Mange tak for svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 3 timer siden:

Du har ret!

Dejlige piger er værd at vente på, så jeg slår koldt vand i blodet.

Det var blot lige at få et kort sms svar tilbage, da jeg efterhånden syntes det bliver mere og mere svært at finde danske piger hvis slanke og feminine profil og alder passer undertegnede. Mange lysthuse har svært ved at besætte vagtplanen de seneste par mange år 

Mange tak for svar.

Det er de nemlig. Det eneste dårlige man kan sige om hende er at man ikke må tage hende med hjem bagefter :D

Ja det skal man og planlægge lidt forud, så kan det ikke gå galt.

Det er ikke nemt, det giver jeg dig helt ret i, nu er jeg dig ikke så erfaren med hvad der skete for flere år side. Men ja der er da blevet færre og udbud er blevet mindre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 9 timer siden:

Hmmm...

Om det er kommet på senere, efter du skrev, ved jeg ikke.

Men i annoncen står der:  Husk at skriv hvad du ønsker og hvilket tidspunkt der passer dig.
Beskeder ældre end 2 timer besvares ikke, medmindre du giver tilladelse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Egentlig en fin fortælling om hvor meget energi man kan bruge på at gå og tænke at græsset er grønnere på den anden side af hækken.

Stor ros til både din kæreste og dig for at give jer selv lov til at prøve tingene af og dermed få aflivet nogen fantasier som ellers kunne have været dræbende for jeres forhold.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...