Kubrick 990 Skrevet 15. April, 2021 Jeg har desværre ikke været af sted endnu efter genåbningen, fordi arbejdet desværre har tyvstjålet al min fritid. Hvordan er pigerne/massagestederne/bordellerne omkring de Coronatests? Opleves det at der er meget fokus på det eller er man totakt ligeglad, eller måske et sted midt i.... Det er ikke fordi at vi skal ind i en større politisk diskussion omkring corona. Jeg bliver testet 2 x om ugen, selvom jeg synes det er overkill, men synes det kan være svært med at ramme indenfor de 72 præcis. Nok grundet at jeg har haft for travlt med det job der,... Er der helt lukket efter 72,39546 timer eller er der plads til begejstring? HADER begrænsninger!!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 15. April, 2021 (edited) Jeg vil sige at hvis man gerne vil være et empatisk menneske og sikre at den man ønsker at knalde med ikke få en større bøde så sørger man for at have taget testen så man i det mindste kan sige til betjenten der spørger en at pigen har haft bedt om at se den.. Og ellers kan man i det mindste splitte bøden.. Redigeret 15. April, 2021 af JenniferRomantica 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 990 Skrevet 15. April, 2021 JenniferRomantica skrev, for 53 minutter siden: Jeg vil sige at hvis man gerne vil være et empatisk menneske og sikre at den man ønsker at knalde med ikke få en større bøde så sørger man for at have taget testen så man i det mindste kan sige til betjenten der spørger en at pigen har haft bedt om at se den.. Og ellers kan man i det mindste splitte bøden.. Kan ikke se hvad empati har med sagen at gøre.... Spørgsmålet gik på om såfremt en kunde kommer og der er gået 72,4 timer siden sidste test om man så bliver afvist i døren. Jeg håber ved gud at betjentene har andet at bedrive deres tid med end at rende rundt og spørge ind til om folks tests er 71 timer gammel eller 73.... Jeg er sikker på, hvis du spørger pænt, så kan jeg godt overtales til at splitte dig.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackStockings Skrevet 15. April, 2021 Jeg blev testet i går og viste min negative test til en GP i dag, kan godt lide der er rene linjer, også for pigens skyld . Jeg tror du skal overholde det inden for 72 timer, ihvertfald så ikke pigen får en bøde . Jeg er selv lige som du træt af begrænsninger, men nu er det altså som det nu engang er, vi skal trods alt være glade for at vi nu kan blive klippet og knalde nogle søde piger, så det med testen må bare følge med pt ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 15. April, 2021 https://amtsavisen.dk/artikel/politiet-tjekkede-bordel-29-årig-fik-bøde-for-ikke-at-tjekke-coronapas politiet har ikke bedre ting at lave desværre. Derfor er vi nød til at bede om coronapas, selvom 90% af nok er ligeglade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 15. April, 2021 Man har vel ikke et pas på MinSundhed hvis testen er mere end 72 timer gammel? Går for vidt ikke som sådan op i om testen er 72 eller 73 timer gammel, men ved en ny gæst ville jeg ikke risikere at politiet den dag kedede sig for groft og legede dress down. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 15. April, 2021 JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Jeg vil sige at hvis man gerne vil være et empatisk menneske og sikre at den man ønsker at knalde med ikke få en større bøde så sørger man for at have taget testen så man i det mindste kan sige til betjenten der spørger en at pigen har haft bedt om at se den.. Og ellers kan man i det mindste splitte bøden.. Splitte bøden? Hvis en gæst uagtet loven kommer ind uden gyldig test kan han da roligt sluge både pigens og sin egen bøde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 15. April, 2021 Frække Tanja skrev, Lige nu: Splitte bøden? Hvis en gæst uagtet loven kommer ind uden gyldig test kan han da roligt sluge både pigens og sin egen bøde Argh hvis man uagtet loven har lukket gæsten ind uden at se testen så må man altså tage sin del af kagen så at sige.. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 15. April, 2021 JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden: Argh hvis man uagtet loven har lukket gæsten ind uden at se testen så må man altså tage sin del af kagen så at sige.. Ja naturligvis. Man har jo ansvar for selv at tjekke. Det var nu mest ment i sjov. Jeg kræver en test som er Max 72 timer gammel, uanset hvad. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 16. April, 2021 Men jeg må da nok sige at viljestyrken halter hos de danske mænd. Jeg er lige gået på for første gang siden nedlukningen, og trods at det står klart i min annonce, at man have coronapas, taber jeg halvdelen af mine aftaler på at ville se pas (uden navn). Så er man simpelthen ikke liderlig nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 16. April, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 51 minutter siden: Men jeg må da nok sige at viljestyrken halter hos de danske mænd. Jeg er lige gået på for første gang siden nedlukningen, og trods at det står klart i min annonce, at man have coronapas, taber jeg halvdelen af mine aftaler på at ville se pas (uden navn). Så er man simpelthen ikke liderlig nok Enig. Selvfølgelig vil det aldrig være alle, som hører godt nok efter, eller som gider efterkomme myndighedernes krav, men det er jo en klar risiko, at aftalen så ikke bliver til noget. Mon ikke det bunder i, at mange mænd bliver overrasket over, at så mange klinikker og piger ønsker/kræver at se coronapasset? Det er da i alle tilfælde røvsygt at stå med forventningens glæde og stiv pik, og så blive afvist, fordi man ikke selv har gjort sit forarbejde godt nok. Men der er åbenbart mange, som tager chancen og satser på at pigen er ligeglad. Hvilket jo i virkeligheden er at pisse på hendes tid, hvis hun følger reglerne. Så det er nok vigtigt, at pigen allerede indledende er udtrykkelig klar om hendes holdning til coronapasset. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 16. April, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 7 minutter siden: Enig. Selvfølgelig vil det aldrig være alle, som hører godt nok efter, eller som gider efterkomme myndighedernes krav, men det er jo en klar risiko, at aftalen så ikke bliver til noget. Mon ikke det bunder i, at mange mænd bliver overrasket over, at så mange klinikker og piger ønsker/kræver at se coronapasset? Det er da i alle tilfælde røvsygt at stå med forventningens glæde og stiv pik, og så blive afvist, fordi man ikke selv har gjort sit forarbejde godt nok. Men der er åbenbart mange, som tager chancen og satser på at pigen er ligeglad. Hvilket jo i virkeligheden er at pisse på hendes tid, hvis hun følger reglerne. Så det er nok vigtigt, at pigen allerede indledende er udtrykkelig klar om hendes holdning til coronapasset. Heldigvis er jeg kun nået til at afvise folk per SMS når jeg lige minder dem om at huske passet. Fordi jeg helst ikke vil afvise nogen i døren. Jeg tror du har ret i at de fleste ser p/d piger som lidt udenfor de officielle regler. Jeg tvivler bare på at myndighederne er enige. Jeg fik gudhjælpemig corona under nedlukningen (formodentlig gennem mit frivillige arbejde), så jeg er egentlig for mit eget vedkommende en smule ligeglad med passet, så længe jeg spritter dørhåndtag, og alt det der hygiejne halløj mellem gæsterne. Det jeg vægter er ro i maven, og jeg har bare mest ro i maven når jeg følger reglerne. Derfor pas. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel Skrevet 16. April, 2021 -Det spurgte du BARE ikke om!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kop 74 Skrevet 17. April, 2021 Kubrick skrev, den 15/4/2021 at 18:18: Jeg har desværre ikke været af sted endnu efter genåbningen, fordi arbejdet desværre har tyvstjålet al min fritid. Hvordan er pigerne/massagestederne/bordellerne omkring de Coronatests? Opleves det at der er meget fokus på det eller er man totakt ligeglad, eller måske et sted midt i.... Det er ikke fordi at vi skal ind i en større politisk diskussion omkring corona. Jeg bliver testet 2 x om ugen, selvom jeg synes det er overkill, men synes det kan være svært med at ramme indenfor de 72 præcis. Nok grundet at jeg har haft for travlt med det job der,... Er der helt lukket efter 72,39546 timer eller er der plads til begejstring? HADER begrænsninger!!!! har hat der stor fokus pa massagestederne. horte at 5 st bankede pa et sted. 5 politifolk , politiet ma ha en masse ressorcer. eller tror de at det islamisk stat der huserer hos thaipigerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Løsgænger 146 Skrevet 17. April, 2021 (edited) Har indenfor de sidste par dage kontaktet klinikker/GPer for en aftale. Jeg må sige at der på deres sms'er ikke var slinger i valsen. Alle, var meget omhyggelige med at informere om, at der ikke blev lavet aftaler uden frisk test eller Corona Pass. Og sådan skal det være. Redigeret 17. April, 2021 af Løsgænger rettelse 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 990 Skrevet 17. April, 2021 (edited) Det er for mit vedkommende ok at de har fokus på det. Synes bare det vil være pisse irriterende at få det hele til at passe indenfor de 72 timer og så de er totalt ligeglade.... Jeg planlægger normalt ikke flere dage i forvejen at jeg trænger til at besøge en pige, det er oftest en lyst der kommer fordi at der er hul i en travl kalender... og så er det, upåagtet hvad moralens vogtere siger, irriterende at man skal have det til at passe med de test. I starten af indeværende uge gik der ex 46 timer før jeg fik svar på min pcr test. Så er der ligesom kun 26 timer tilbage at få fundet ud af hvem der skal have fornøjelsen. De 26 timer gik så desværre med at sove og arbejde. Nu er der blevet testet her til morgen og så burde der komme svar i morgen, så skal der satme gøres noget ved det.... Redigeret 17. April, 2021 af Kubrick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 17. April, 2021 Kubrick skrev, for 12 minutter siden: Det er for mit vedkommende ok at de har fokus på det. Synes bare det vil være pisse irriterende at få det hele til at passe indenfor de 72 timer og så de er totalt ligeglade.... Jeg planlægger normalt ikke flere dage i forvejen at jeg trænger til at besøge en pige, det er oftest en lyst der kommer fordi at der er hul i en travl kalender... og så er det, upåagtet hvad moralens vogtere siger, irriterende at man skal have det til at passe med de test. I starten af indeværende uge gik der ex 46 timer før jeg fik svar på min pcr test. Så er der ligesom kun 26 timer tilbage at få fundet ud af hvem der skal have fornøjelsen. De 26 timer gik så desværre med at sove og arbejde. Nu er der blevet testet her til morgen og så burde der komme svar i morgen, så skal der satme gøres noget ved det.... Jeg kan godt følge dig, men det er jo bare ikke unikt for sexarbejdere/besøgende. Jeg plejede da også spontant at ringe en veninde op og spørge, om vi ikke skulle få et par øllebajer på en højhellig tirsdag ind imellem, når jeg fik en ubærlig trang og man ikke skulle møde dagen derpå, men når min ynglingspub åbner igen, kommer jeg til at skulle planlægge frem og tage den forbandede test, for sådan er verden bare lige nu. Møg irritendende? Ja, det kan du bande på, men det ændrer ikke på realiteterne. Så må man tage en test for meget, selvom ens eneste planer er at trille tommelfingre derhjemme de næste tre dage, hvis man vil have friheden til at være spontan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 990 Skrevet 17. April, 2021 (edited) Nannas Hjørne skrev, for 11 minutter siden: Jeg kan godt følge dig, men det er jo bare ikke unikt for sexarbejdere/besøgende. Jeg plejede da også spontant at ringe en veninde op og spørge, om vi ikke skulle få et par øllebajer på en højhellig tirsdag ind imellem, når jeg fik en ubærlig trang og man ikke skulle møde dagen derpå, men når min ynglingspub åbner igen, kommer jeg til at skulle planlægge frem og tage den forbandede test, for sådan er verden bare lige nu. Møg irritendende? Ja, det kan du bande på, men det ændrer ikke på realiteterne. Så må man tage en test for meget, selvom ens eneste planer er at trille tommelfingre derhjemme de næste tre dage, hvis man vil have friheden til at være spontan. Helt enig. En del af min irritation ligger også i, at jeg synes at myndighederne er gået ALT for vidt i deres håndtering af Corona. Der ligger en problematik i, at du selv med 2 test om ugen ikke er dækket så meget ind, at du har en relativ frihed til spontanitet. Det burde de have taget højde for i planlægningen af 72-timers reglen, i min optik. Skal vi passe på hinanden? Ja, gu’ skal vi så. Skal samfundet lukkes permanent ned for ca (pt) 2500 dødsfald med virus... Hell-fuckin’-NO!! Nå, jeg venter bare på mit test svar.... Redigeret 17. April, 2021 af Kubrick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 17. April, 2021 Kubrick skrev, for 8 minutter siden: Helt enig. En del af min irritation ligger også i, at jeg synes at myndighederne er gået ALT for vidt i deres håndtering af Corona. Der ligger en problematik i, at du selv med 2 test om ugen ikke er dækket så meget ind, at du har en relativ frihed til spontanitet. Det burde de have taget højde for i planlægningen af 72-timers reglen, i min optik. Skal vi passe på hinanden? Ja, gu’ skal vi så. Skal samfundet lukkes permanent ned for ca (pt) 2500 dødsfald med virus... Hell-fuckin’-NO!! Nå, jeg venter bare på mit test svar.... Det kan jeg kun give dig ret i. Jeg har også haft delte holdninger til håndteringen, men det er en helt anden diskussion. Samfundet skal åbnes igen! og hvis det kræver gentagen træning af gag-refleksen, jamen så er det godt at jeg er en total pro (Nemt at sige, når jeg selv er undtaget tests frem til 26. maj) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 990 Skrevet 17. April, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 1 minut siden: Det kan jeg kun give dig ret i. Jeg har også haft delte holdninger til håndteringen, men det er en helt anden diskussion. Samfundet skal åbnes igen! og hvis det kræver gentagen træning af gag-refleksen, jamen så er det godt at jeg er en total pro (Nemt at sige, når jeg selv er undtaget tests frem til 26. maj) Hvis du kommer til KBH kan jeg hjælpe lidt med at øve din gag-refleks, helt gratis.... At jeg er modstander af vor Landsmoders politik og ageren, gør ikke at jeg nægter at lade mig teste. Men 2 tests om sq være nok..... og lad os så få åbnet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 17. April, 2021 Kubrick skrev, for 6 minutter siden: Hvis du kommer til KBH kan jeg hjælpe lidt med at øve din gag-refleks, helt gratis.... Det var godt nok sødt af dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 990 Skrevet 17. April, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 4 minutter siden: Det var godt nok sødt af dig Meget serviceminded fyr.... sådan helt generelt.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg