Hop til indhold
autobahn

Lilla - Tantra House Aalborg, solgt ved første blik

Recommended Posts

Undtagelsesvist i disse tider, om mit besøg hos Lilla i Aalborg. Lilla ved og er OK med at jeg skriver denne lille beretning.

Jeg var solgt allerede ved hendes billeder og tænkte at det kan ikke gå helt galt alene ved tanken om at være i samme rum som denne smukke unge kvinde i Evakostume. Men valgte dog også den korteste udgave af massage, 45 minutter, da det trods alt var mit første besøg. 

Da hun åbnede døren var mit hjerte allerede blødt som smør: Et varmt og velkommende smil fra Lilla, der viste sig at være lige så smuk som hendes billeder. Og en herlig "nede på jorden" snak mens vi aftalte det videre forløb.
Et kort brusebad, og derefter startede hun, stadig i selvsamme sorte pikanterier som på hendes første billeder, vi begge stående på gulvet for at få dagligdagen parkeret og løsnet  op for intimiteten. Så røg undertøjet og vi fortsatte på madrassen. Mine hænder og arme kælende for hendes fantastiske krop (ikke i håret pga. olien, og ikke på selve "yoni" - sådan er det bare).

B2B, sexet, hot - hendes hænder, fingre, negle, bryster over hele min krop, hendes ånde i mine ører, masser af ægte intimitet, mens jeg betragtede hende skiftevist med øjenkontakt, i spejlet og hendes intimeste kropsdele 5-10 centimeter over mit ansigt. 

Jeg skal ikke gå ind i nogle dybere diskussioner om hvad tantra er og ikke er. Hun skriver også selv, at det handler om sensualitet, ikke spiritualitet. Genren er som på de bedre massageklinikker i Wien, Budapest, Bukarest. Masser af skønhed, erotik og intimitet. Lige hvad jeg havde håbet på.  

Og Lilla selv, hun er ikke blot smuk, men også intelligent, har masser på hjerte og meninger. Og humor. I den efterfølgende lette rygmassage nåede vi at snakke om masser af ting vi har til fælles, og kunne grine af.
Lilla er en ung kvinde jeg også ville elske at have ved min side i biografen, teater, restaurant og mere. Ikke blot som "trofæ" men fordi hun også har en godt hjerte, er sjov, åben og deler ud af sine meninger. 

Hun har kun få dage tilbage i Aalborg i denne omgang. Men hun kommer også tilbage i maj.

https://annoncelight.dk/showad/316265

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Kan ik forstå at de ik tilbyde sex. Men de er næsten nøgen på deres billed, og hvorfor det så 

Del dette indlæg

Link til indlæg
issen skrev, for 10 minutter siden:

Kan ik forstå at de ik tilbyde sex. Men de er næsten nøgen på deres billed, og hvorfor det så 

Nu er det jo ikke nødvendigvis noget du skal forstå.  Men hvis du ikke forstår sammenhængen mellem at Lilla er næsten nøgen på hendes billeder og at hun er komplet nøgen når hun giver B2B med mere, så er du måske lidt udfordret i den henseende. 

Men du vælger blot nogle andre piger som tilbyder det du søger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
issen skrev, for 23 minutter siden:

Er det ikke også sex at være fysisk sammen med en kvinde uden tøj? Er sex for dig ensbetydende med "Diller i dåse"? Hvis det er det for dig, så skal du ikke opsøge de kvinder som reklamerer med tantra/sensuel massage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
yoshiko skrev, for 5 minutter siden:

Ik ga akkoord. Massage is een spirituele ervaring. Het gaat niet om seks, maar om deze magische aanraking.  ;)

Oversat fra hollandsk ;) 

Jeg er enig. Massage er en åndelig oplevelse. 
Det handler ikke om sex, det handler om dette
 magiske præg. ;)
Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
issen skrev, 1 time siden:

Som du kan se på tråd starters anmeldelse, så virker den nuværende teknik. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
autobahn skrev, den 15.4.2021 at 15:20:

Undtagelsesvist i disse tider, om mit besøg hos Lilla i Aalborg. Lilla ved og er OK med at jeg skriver denne lille beretning.

Jeg var solgt allerede ved hendes billeder og tænkte at det kan ikke gå helt galt alene ved tanken om at være i samme rum som denne smukke unge kvinde i Evakostume. Men valgte dog også den korteste udgave af massage, 45 minutter, da det trods alt var mit første besøg. 

Da hun åbnede døren var mit hjerte allerede blødt som smør: Et varmt og velkommende smil fra Lilla, der viste sig at være lige så smuk som hendes billeder. Og en herlig "nede på jorden" snak mens vi aftalte det videre forløb.
Et kort brusebad, og derefter startede hun, stadig i selvsamme sorte pikanterier som på hendes første billeder, vi begge stående på gulvet for at få dagligdagen parkeret og løsnet  op for intimiteten. Så røg undertøjet og vi fortsatte på madrassen. Mine hænder og arme kælende for hendes fantastiske krop (ikke i håret pga. olien, og ikke på selve "yoni" - sådan er det bare).

B2B, sexet, hot - hendes hænder, fingre, negle, bryster over hele min krop, hendes ånde i mine ører, masser af ægte intimitet, mens jeg betragtede hende skiftevist med øjenkontakt, i spejlet og hendes intimeste kropsdele 5-10 centimeter over mit ansigt. 

Jeg skal ikke gå ind i nogle dybere diskussioner om hvad tantra er og ikke er. Hun skriver også selv, at det handler om sensualitet, ikke spiritualitet. Genren er som på de bedre massageklinikker i Wien, Budapest, Bukarest. Masser af skønhed, erotik og intimitet. Lige hvad jeg havde håbet på.  

Og Lilla selv, hun er ikke blot smuk, men også intelligent, har masser på hjerte og meninger. Og humor. I den efterfølgende lette rygmassage nåede vi at snakke om masser af ting vi har til fælles, og kunne grine af.
Lilla er en ung kvinde jeg også ville elske at have ved min side i biografen, teater, restaurant og mere. Ikke blot som "trofæ" men fordi hun også har en godt hjerte, er sjov, åben og deler ud af sine meninger. 

Hun har kun få dage tilbage i Aalborg i denne omgang. Men hun kommer også tilbage i maj.

https://annoncelight.dk/showad/316265

fin fin anmeldelse, og det lyder som en virkelig fed oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 15.4.2021 at 16:18:

Oversat fra hollandsk ;) 

Jeg er enig. Massage er en åndelig oplevelse. 
Det handler ikke om sex, det handler om dette
 magiske præg. ;)

Oversat til jysk 

Ingen diller i dåse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...