Hop til indhold
Techmanden

Franciszka C - Århus - alle pengene værd

Recommended Posts

Jeg er lige kommet ud er længerevarende SD forhold, og havde lyst til noget anderledes. 

Fredag eftermiddag, Vejle, et monster kedeligt møde. Sneg mig ud på toilletter, fandt Franciszka C. Trods mine mange med glædespiger og suger, har jeg aldrig prøvet en fræk tur i bilen. 

Hurtig og god kommunikation, hun virkede sød. Jeg var lidt i tvivl, om jeg kunne få det til at passe ind, men Franciszka C var fleksibel og afslappet. 

Nogle timer senere mødtes vi. F-C er meget pænere irl. Vi fandt et afsides sted, det tog lidt tid, da jeg var lidt nervøs. Efter udveksling af penge og ideer, hoppede vi om på bagsædet. En dejlig skøn bj, en noget heftig doggy, derefter smed F-C sig på ryggen og omfavnede mig med sine ben. Jeg var ikke helt færdig, men min stive krop og bilen… Vi sluttede som vi startede, med et bj, med afslutning i munden. Damn hun er fræk:)

Ingen tvivl om F-C nyder sex. Hun er indlevende, der er intet uægte over hende. Sød, køn of mega fræk. 

Min debut med sex i bilen, var great. Næste gang bliver det også med Franciszka C.

https://sugardaters.com/da/profile/q1o5711BZl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massoeren skrev, for 6 timer siden:

Tør man spørge til Sugar niveauet ? :)

 

Jeg vil ikke skrive prisen her, men den er absolut ikke det som skal holde dig fra at kontakte hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Techmanden skrev, den 17.4.2021 at 04:38:

Jeg vil ikke skrive prisen her, men den er absolut ikke det som skal holde dig fra at kontakte hende

Hvad vil du skyde hendes bh størrelse til at være?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, den 28.9.2021 at 20:30:

Hvor meget af det foregår med condom ??

Nu du har mødt hende, kan og vil du så svare på spørgsmålet :-) ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, for 56 minutter siden:

Nu du har mødt hende, kan og vil du så svare på spørgsmålet :-) ? 

Gummi bestemmer du selv. 

Men en skam hun ikke vil vise sig helt nøgen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
just27fun skrev, for 2 timer siden:

Gummi bestemmer du selv. 

Men en skam hun ikke vil vise sig helt nøgen 

Okay. Tak for svar. Vil det sige, at hun beholder noget af tøjet på under akten ? 
Er det mon fordi I mødes i bilen, så hun fryser lidt :) ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, den 31.10.2021 at 14:50:

Okay. Tak for svar. Vil det sige, at hun beholder noget af tøjet på under akten ? 
Er det mon fordi I mødes i bilen, så hun fryser lidt :) ? 

Hendes bryster er ikke verdens mest fyldige, så hun er ikke meget for at vise dem frem ;)

Resten af hende fejler nu bestemt ikke noget, efter min mening.

Sexen skal dog helst være i vanilje afdelingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bellum skrev, for 18 timer siden:

Hendes bryster er ikke verdens mest fyldige, så hun er ikke meget for at vise dem frem ;)

Resten af hende fejler nu bestemt ikke noget, efter min mening.

Sexen skal dog helst være i vanilje afdelingen.

Vanilje Afdelingen ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 10 timer siden:

Hun ville have 2500 for en tur i bilen - det er sgu for vildt, selv hvis hun er lækker.....

Så er det da dobbelt op siden sidste år. Så lækker er hun godt nok heller ikke. 

Jeg har set hende på tinder et par gange. Men aldrig fået kontakt. 

Og hvis man ikke ofte laver aftaler med hende, bliver man også slettet fra hendes snapchat. 

Redigeret af just27fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest matrix
Techmanden skrev, den 15.4.2021 at 03:24:

Jeg er lige kommet ud er længerevarende SD forhold, og havde lyst til noget anderledes. 

Fredag eftermiddag, Vejle, et monster kedeligt møde. Sneg mig ud på toilletter, fandt Franciszka C. Trods mine mange med glædespiger og suger, har jeg aldrig prøvet en fræk tur i bilen. 

Hurtig og god kommunikation, hun virkede sød. Jeg var lidt i tvivl, om jeg kunne få det til at passe ind, men Franciszka C var fleksibel og afslappet. 

Nogle timer senere mødtes vi. F-C er meget pænere irl. Vi fandt et afsides sted, det tog lidt tid, da jeg var lidt nervøs. Efter udveksling af penge og ideer, hoppede vi om på bagsædet. En dejlig skøn bj, en noget heftig doggy, derefter smed F-C sig på ryggen og omfavnede mig med sine ben. Jeg var ikke helt færdig, men min stive krop og bilen… Vi sluttede som vi startede, med et bj, med afslutning i munden. Damn hun er fræk:)

Ingen tvivl om F-C nyder sex. Hun er indlevende, der er intet uægte over hende. Sød, køn of mega fræk. 

Min debut med sex i bilen, var great. Næste gang bliver det også med Franciszka C.

https://sugardaters.com/da/profile/q1o5711BZl

jep, hun er helt real og top :-) bj dp og cim bag i bilen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...