Hop til indhold
Guest Sandflugt

Yen Wellness Ballerup

Recommended Posts

Tak for anmeldelse. Har kun været hos Yen da de også havde butik på Amagerbrogade. Har haft en del fantastiske besøg og aldrig været andet end tilfreds og meget afslappet når jeg gik. Det dog med undtagelse af sidste gang jeg var der, og lå splitter King hans på briksen, så kom 2 bulldogs ned af trappen og skulle have en kuvert. Efter øjenkontakt med den ene forsvandt lysten og jeg sagde tak for denne gang. Det blev sidste gang, men nu får de chancen igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror nu også mere på Sandflugt end på den “hvide Ridder” der prøve at virke mere troværdig..

Så det har også den modsatte effekt på mig, og jeg finder et mere stille og rent sted fremover...

så kan de sgu lære det ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos Yen Wellness i Ballerup mange gange, og har aldrig oplevet hverken at der er generende lyde, eller at der er blevet genbrugt lagner, eller tæpper el. lign.

Men derfor kan det jo sagtens ske. Og kan godt forstå Sandflugt, at det trækker MEGET ned.

At der så hver gang man bestiller tid, får en sms med Please Bring Cash - og at deres dankort ikke virker (indtil man er ankommet og så ikke har kontakter). Det er for mig SUPER irriterende. 

Og så er deres prispolitik MEGET underlig. HADER at skulle diskutere priser, fordi der er sådan en "går-den-så-går-den"-attitude.

Sidst bestilte jeg først 1 times hård massage, og derefter en times tantra. En sød ung piger kommer ind, og giver mig en times hård massage, og efterfølgende en times tantra.

Da Candy kommer ind, siger hun body to body ekstra 1500 for 30 min. 

Deres skilt i rummet siger vist body to body 1 time 1200, så synes måske det var lidt over mål. At så Candy giver det mest fremragende håndjob ever er en HELT anden snak :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...