jes123Aarhus 8 Skrevet 14. April, 2021 Jeg har i dag misset et møde med en GP, da hun udbad sig to selfies af mig inden mødet, et med lukkede øjne og et med åbne øjne. Hvor udbredt er den adfærd og er det kun bestemte grupper, østeuropæere, der benytter sig af det? Jeg undre mig over at det pludseligt er nødvendigt, har der været mange overfald i miljøet eller hvad er pigerne bange for?!? Jeg var lige ved at sende billeder afsted pga. stor trang til kvindelig opmærksomhed, men begrænsede mig, som jeg kan se andre herinde også opfordre til, af frygt for afpresning mv. . Det er en af de vigtigste grunde til at jeg ikke sugardater, hvor deling af billeder vel nærmest er et krav. Her værner jeg for meget om min diskretion. På en måde kan jeg godt forstå GP'erne, rart at vide hvem man skal have besøg af, men det vel også noget som må give noget lavere omsætning i branchen. Hvorfor benytter de sig ikke bare af det gode gamle trick med at henvise til en anden adresse/opgang, så de lige kan se en an? Jeg er selvfølgelig rigtig ærgelig over at have misset et møde, og håber ikke at det er en trend der breder sig alt for meget... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 14. April, 2021 Det kan være et ønske om at sikre sig at gæsten er seriøs.. Det kan man ikke sikre sig ved at tjekke ud af vinduet før det evt er for sent at booke andre ind.. Grunden til det skal være 2 forskellige er måske for at sikre sig det ikke bare er et billed taget fra nettet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5561 Skrevet 14. April, 2021 I min optik handlede du fornuftigt, @jes123Aarhus. Jeg tror, at @JenniferRomantica har meget ret i årsagen til ønsket om selfies på den måde, men det er en uskik, som ikke behøver brede sig. Ud fra tråde herinde er problematikken ikke ny, men jeg tror dog at det er forholdsvis få, som gør det. Og så ved jeg ikke, om de altid efterspørger selfies, eller kun når korrespondancen giver pigen tvivl om seriøsiteten. Og ja, selvfølgelig er det super ærgerligt, hvis alt ellers er på plads og man glæder sig til at besøge pigen, at der så lige kommer et selfie krav. Men mon ikke de fleste af os ikke-singler finder det problematisk at have sådanne billeder flydende rundt og derfor nægter at sende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5583 Skrevet 14. April, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 25 minutter siden: Men mon ikke de fleste af os ikke-singler finder det problematisk at have sådanne billeder flydende rundt og derfor nægter at sende? Tænk hvad problemer en film af ens blege røv der suser op og ned kan bringen en ud i 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg