Hop til indhold

Recommended Posts

Var idag på besøg hos Lissy i en velkendt lejlighed på Islands Brygge, i det værelse hvor jeg i sommers havde fornøjelsen af at møde Sweet Matilda :wub: Hun er dejlig og sød at være sammen med og jeg fik en verdensklasse oplevelse hos en måske ikke så erfaren pige (hun vidste ikke helt hvordan man sætter kondom på). Men hun kysser virkelig godt og med tunge, og ville selv have mere som legen udviklede sig, hun sutter virkelig dejligt, i hvertfald kunne jeg nemt være kommet alt for hurtigt :ph34r: Hun føles dejlig at være inde i, og da ham syd for grænsen ikke gad lege med os mere var hun også dejlig at slikke og lege med, og hun nød det så meget at hun til sidst bare ville have pik (men desværre gad ham den lille ikke være med). Så vi sluttede af med at hygge med masser af kys og grin.

Jeg syns hun er smuk, hun var måske ikke selv helt enig. Men jeg kan bare godt li det look hun har, og det er vel det skønhed handler om, at man kan li det man kigger på :wub:

Redigeret af @beautifulme

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wow, hon ser verkligen söt och fin ut, med en så fin kropp. Tack för din anmeldelse, man blir verkligen sugen på att besöka henne och få smaka på henne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iceman skrev, for 4 minutter siden:

Fik du kontakt via tlf eller mail 

Bare til info. I hendes annonce står der jo: "I'm waiting for your SMS or message in WhatsApp"

Så jeg tænker, at det kunne være vejen frem :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tusind tak for din beretning. Jeg har også kigget på hende. På hvilke af hendes billeder vil du mene at hun mest ser ud som da du mødte hende? Jeg synes nemlig at hun har et ret forskelligt look på billederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Getlouder måske det hvor hun står i døren minder mig mest om hvor fantastisk hun var, men keep in mind at det er model billeder. Altså jeg har det med hende her lidt som med Lolita Charm, selvom de er smukke på hver deres måde, så er de dejligere i virkeligheden (og tænker hvis hun får et billed med en avis så er det måske lettere at se hvor fantastisk dejlig hun er).

@Iceman sms.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Miller's Crossing jeg erindrer ikke nogen kønsbehåring (udover et hår på min tunge da jeg først startede med at slikke), men er også blank nok til ikke at erindre / lægge mærke til små detaljer der ikke betyder det store for mig, når jeg er fuldt engageret i den sjove leg :ph34r:

Redigeret af @beautifulme

Del dette indlæg

Link til indlæg
@beautifulme skrev, for 6 minutter siden:

jeg erindrer ikke nogen kønsbehåring

Altså var du påvirket... du har vel kigget på hendes mis, hvis du har haft tungen i den ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
@beautifulme skrev, den 14.4.2021 at 14:09:

Var idag på besøg hos Lissy i en velkendt lejlighed på Islands Brygge, i det værelse hvor jeg i sommers havde fornøjelsen af at møde Sweet Matilda :wub: Hun er dejlig og sød at være sammen med og jeg fik en verdensklasse oplevelse hos en måske ikke så erfaren pige (hun vidste ikke helt hvordan man sætter kondom på). Men hun kysser virkelig godt og med tunge, og ville selv have mere som legen udviklede sig, hun sutter virkelig dejligt, i hvertfald kunne jeg nemt være kommet alt for hurtigt :ph34r: Hun føles dejlig at være inde i, og da ham syd for grænsen ikke gad lege med os mere var hun også dejlig at slikke og lege med, og hun nød det så meget at hun til sidst bare ville have pik (men desværre gad ham den lille ikke være med). Så vi sluttede af med at hygge med masser af kys og grin.

Jeg syns hun er smuk, hun var måske ikke selv helt enig. Men jeg kan bare godt li det look hun har, og det er vel det skønhed handler om, at man kan li det man kigger på :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blue man skrev, for 31 minutter siden:

Altså var du påvirket... du har vel kigget på hendes mis, hvis du har haft tungen i den ?

Ja, påvirket af hvor fantastisk det var at være sammen med hende. Jeg ved godt det forundrer nogen at vi alle er forskellige, f.eks. kan jeg ikke specifikt huske sangene når jeg har været til koncert, men stemningen sidder klar i min erindring... og hvilken fantastisk stemning der var der imellem os :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
@beautifulme skrev, for 17 minutter siden:

Jeg ved godt det forundrer nogen at vi alle er forskellige

Kønsbehåring eller ej... det vil i hvert fald være et spørgsmål du vil møde mange gange, hvis du fortsætter med at anmelde herinde... det er nemlig en lille detalje, som mange af os går op i... tro det eller ej :) så hvis du skulle finde på at lave en gentagelse, så kig lige efter :shock:

På forhånd tak, for det lyder som om du er tilpas påvirket til at skulle afsted igen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
@beautifulme skrev, den 14.4.2021 at 14:09:

Hej @beautifulme,

Tak for din fine anmeldelse.  Hvis du skulle vælge i mellem
Mathilda og Lissy hvem skulle det være som dit favorit ? jeg nemlig ikke
Truffet nogen af dem endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
@beautifulme skrev, for 6 minutter siden:

@Where2 Sweet Matilda står øverst på min ønske liste, så det er et let valg (selvom jeg lader mig forstå hun slet ikke er lette) :):D

1000 tak for dit hurtig svar :=)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@meUsex I learned something today (or at least was reminded of) that it doesn't really matter how many good reviews a girl has, all that matters is the chemistry between you and her. I had good chemistry with this girl, and she was open to play with me and be part of her own pleasure; whether others will receive what they desire I have no idea?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Where2 hvis vi er heldige så får vi måske besøg af hende i næste uge (eller min anden favorit Lolita Charm), stadig så har Lissy alt hvad jeg leder efter i en GP, og ville ikke have noget imod at lege med hende igen :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og fedt hvis der kom flere anmeldelser, gerne fra de mere erfarne herinde... i øvrigt dejligt at høre fra Millers Crossing igen meget apropos... afsted med dig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Getlouder jeg kan se hun har fået nye billeder (som burde være de eneste hun brugte). Men for at svare på dit spørgsmål igen, det billede hvor hun er på alle fire og det hvor der øverst på papiret står naughty, er de billeder der minder mig mest om den pige jeg mødte :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Først vil jeg sige at det er hende på billederne men som alle ved kan billeder få en til at se lidt anderledes ud i virkeligheden. Men heldigvis har billeder ikke nogen indflydelse på hvordan pigen yder sine service på. Mit besøg hos denne lille sex killing Lissy var en stor succes fordi hun var på fra først til sidst. Udover en vilje til at dyrke hot sex har hun også sexede øjne som hun kigger dejlig på en med.

Pigen er sexet og charmerende  8,5 ,  gfe 9,5 , superfransk 10,  deepthroat 10,   cof/cif perfekt 10 , gentagelses fare 100%

Redigeret af cumonface

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...